czwartek, 27 grudnia 2012

Ehhh i Candy

Kochani u mnie wszystko co możliwe się psuje i już naprawdę boję się czegokolwiek trącić by nie popsuć, powinny być w tym poście zdjęcia tusalu i pięknej bombki od Eniutek niestety ponieważ wysiadł mój dysk nie ma ich.

Dodatkowo nie mam internetu, tzn mam ale nie mogę nic wysyłać i nic pisać, więc wybaczcie ze nie bedę zostawiać u Was komentarzy, bo już szlak mnie trafia i mam wszystkiego dość.

Jak nie miałam internetu to w końcu uszyłam dla Was lalkę Weronika szuka ciepłego domu i tu ogłaszam candy
Zasady standardowe, posoby które chciałby wziąć udział w candy poproszę o zostawienie komentarza pod tym postem a w nim napisanie co byście chcieli aby pojawiało się na moim blogu, czego powinno być więcej a czego mnie.
Osoby blogujące prosze o podlinkowanie banerka candy w pasku bocznym bloga.

Jeśli szlag mnie nie trafi w okolicach końca stycznie wylosuje osobę do której poleci Weronika.

Oprócz Weroniki osoba wylosowana dostanie też niesforny kalendarz który podobał Wam się i zapewne jakąś biżuterię.

61 komentarzy:

  1. To ja pierwsza staję w kolejce,mnie tutaj wszystko sie podoba fajnie,że tak różnorodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie stanę w kolejce po taką cudną lalę a czego by miało być wiecej hmm wszystkiego duzo u ciebie i na różne tematy więc chyba nic zmieniać nie musisz

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja stane w kolejce po to cudo :) Szczegolnie ze organizatorka ma ksiazece imie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja i ja:) a Jeśli chodzi o mnie to mogłabyś dawać więcej zdjęć Ali a po za tym to wszystko jest okej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna lalka, szkoda, że nie mam córci, też bym staneła w kolejce :)
    Diano, nie martw się, wszystko będzie dobrze, Ważne przeczekać :)
    Powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju - a moja chrześnica ma 28 stycznia 5 urodziny - i jej obiecałam uszyć lalkę kiedyś (bo jej się takie okropne w telewizji szmacianki podobają) :P a moja chrześnica na moją propozycję zapytała kiedy jej uszyję - "ciociu, jutro?" :D a ja nie szyłam nigdy i musze spróbowac - a może wygram? bo na pewno sama szyłabym z miesiąc. Diano - czego więcej - więcej wszystkiego :D ja tez ostatnio mało piszę - i mało zaglądam :) ehhh - czas to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Diano zapraszam do mnie na bloga.....nic wiecej nie napisze...

    OdpowiedzUsuń
  8. cool! :)
    xxxxx LOOOOVE
    enjoy your weekend <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wiem jak to jest, kiedy wszystko nie idzie po naszej mysli... u mnie wszytsko sie posypalo z przyczyn losowych...wiecej na blogu:P napewno usmiejesz sie do lez;)

    przy okazji duuuzo pomyslnosci na nowy 2013 rok;)

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja staję w kolejce:) obserwuję jako sylwia, mój email:sylwia1906@o2.pl

    nic bym niestety nie zmieniła, podoba mi się wszystko od kolorów,szaty, po Twoje cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja się ustawię w kolejce :)
    a w twoim blogu jest wszystkiego po "trochu" i to mi się podoba :) myślę że zmian nie potrzeba :)

    Dianka a tym że coś nie wychodzi się nie przejmuj raz lepiej raz gorzej....przyjdzie to lepiej pewnie szybciej niż myślisz :0

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog jest fajny taki jaki jest :) I oczywiście ustawiam się w kolejce po słodkosci :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe czy 13 będzie dla mnie szczęśliwa! ;) W końcu mamy 2013r! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuje sie oczywiscie :)
    Jeli chodzi o to czego powinno byc wiecej a czego mniej... to zdecydowanie mniej rzeczy udanych a wiecej nie udanych.... Nie poczekaj... nieudanych jeszcze u Ciebie nie widzialam ;) Mnie sie podoba jak jest, jest wszystko i w doskanalych dawkach :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jest! Wszystko mi się tutaj podoba:) Podziwiam Twoje zdolności... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Laleczka ma coś w sobie, więc zgłaszam chęć adopcji:-))) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam chęć do Adopcji Weroniki:)
    Diano na blogu przydałoby się więcej zdjęć z Alicją jak np Ci pomaga. Dodatkowo pamiętam przepiękną pościel jaką szyłaś kiedyś czy dalej szyjesz czy już przestałaś??
    Ogólnie to zazdroszczę zdolności:)
    Pozdrowienia z Zimowych Suwałk odziwo bez śniegi;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super laleczka, zapisuję sie i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A mnie się bardzo podoba na Twoim blogu. Od dawna obserwuje i podziwiam Cie za różnorodne techniki rękodzielnicze :) Ja póki co utkwiłam na jednej. Chociaż zaczynam powoli przygodę z szyciem. :) Z przyjemnością przygarnęłabym laleczkę a ponieważ mam na razie tylko synka, w razie wygranej chciałabym przekazać ją na aukcje charytatywną dla Karolinki (szczegóły na moim blogu):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No właśnie, o mały włos nie przegapiłam szansy... Ustawiam się i czekam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Z prawdziwa przyjemnościa stane w kolejce .Lala wcale nie jest smutna jest cudna pod każdym względem:) Co do Twojego blogu -hmmm.....obserwuję go od daaaawna i z prawdziwą ochotą czytam posty choć nie zawsze komentuję uważam że jest w twoich postach różnie troszkę tego i troszkę tamtego.Ja bym nic nie zmieniała .Dla mnie Twój blog jest właśnie taki na luzie ,bez przymusów ,pokazuje jaka jesteś spontaniczna ,pracowita a przy tym niesamowicie uzdolniona. Pozdrawiam serdecznie:)Ps.Wszystkiego Naj w Nowym Roczku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna lala cieszę się ,że nie przegapiłam zapisów :) Oczywiście staję grzecznie w kolejeczce i czekam cierpliwie:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja jakoś przegapiłam! Chętnie wezmę udział w candy, lala jest śliczna :) Blog podoba mi się jaki jest, wiele różności i pomysłów, czego chcieć więcej!
    Pozdrawiam :)
    http://kallinkatworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. To i ja się zapisuję, może mi się poszczęści :)

    Szczerze to zaglądam do Ciebie często chociaż nie zawsze komentuję i w sumie nic bym nie zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się koniecznie !

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj jak ja mogłam to przeoczyć, oczywiście usatwiam się i ja. A co do bloga ja bym nic nie zmieniła, ty jesteś jego duszą i dzieki twojej osobowości i pomysłom on ma swój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  27. zapisuję się :) Twojego bloga udało mi się wyszperać dopiero dzisiaj ale chętnie poobserwuję już dłużej :) Wera ma cudowne buciki w moim ulubionym kolorze i uroczy ten naszyjniczek :) jeśli udałoby mi sie mieć szczęście w wygranej tutaj to jedynie ze smutkiem musiałabym zrezygnować z tego kalendarzyka (z wilekim smutkiem bo jest wspaniały!) gdyż już posiadam na ten rok a grzechcem by było gdyby miał leżeć jedynie jako ozdoba. Pozdrawim ciepło :) mrumru

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne prezenty zapisuję się:) pozdrawiam:) Twój blog jest cudny i zróżnicowany - nie mam pojęcia co jeszcze mogłabyś dodać:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem!Może dopisze mi szczęście:)
    Czego więcej na blogu...wszystko jest piękne,rób po prostu to co lubisz,bo wtedy takie rzeczy są naj♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Już jestem Weroniczko! :) Ustawiam się po ciebie w kolejce :) Diano - czego bym chciała na Twoim blogu? Więcej szyjątek :) Widzę, że szukasz nowych wyzwań, inspiracji, sama tworzysz wykroje i miło patrzeć jak się rozwijasz w tym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie może i mnie tutaj zabraknąć:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  32. hmm a gdzie się podział moj wpis??/Zaginął a niby wszystko zrobilam jak trzeba ..staję cicho i niczego nie "nakazuję " Ci zmieniac. Uważam, że roznorodnośc powoduje, ze wiemy jak bogate masz wnetrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie Twój blog podoba się bardzo, zaglądam czasem, choć nie zawsze zostawiam ślad :-) Lalka bardzo mi się podoba, zapisuję się z przyjemnością, a kalendarz przyja mi się oj bardzo bardzo, nie mam jeszcze kalendarza na ten tok i gdyby udało mi się wygrać, było by świetnie :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. To ja dołączam do zabawy - moja córcia - Weronika - jak zobaczyła Twoją Weronikę to powiedziała "Chcę taka lalkę! Mama uszyj mi taką lalkę! Ona mi się podoba!" A ja nigdy lalki nie szyłam. Więc pozostaje mi wygrać takie cudo w Candy.
    Blog jest różnorodny, można tylko chcieć jeszcze więcej pomysłów i inspiracji...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się może się uda :) cudeńka tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś niesamowicie kreatywna i wszechstronna - podziwiam! Ja mam coraz więcej pomysłów i coraz mniej czasu na cokolwiek... Ale tak to już jest jak się jest mamą :)
    A póki co dołączam do kolejki. Banerek na blogu już jest :) I zapraszam również na mojego bloga: http://ewulaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. fajna lala zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. A co tam, jak wszyscy to wszyscy. Ja też - niech będzie tłum do losowania ;)

    Pozdrawiam Ciebie i Alę
    Foga :*

    OdpowiedzUsuń
  40. dziekuje za zaproszenie , chętnie przygarne cukierasy :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  41. To ja też dotłumu:)
    Diana Ty nic tu nie zmieniaj, to co robisz jest piękne, wszystko bez wyjątku.
    Kornelka.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też chętna :) I wielki szacun dla wszystkiego, co robisz! :) Kobieta renesansu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha! Tak myślę i myślę, czego bym chciała więcej.... i może więcej tutoriali? :)

      Usuń
  43. Hej
    Ja się zgłaszam a banerek wstawię w pasku bocznym, obserwuję i bardzo mi się u ciebie podoba nic nie zmieniaj :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Droga Diano, trafia "szlag", a nie "szlak".
    Odsyłam do mądrych stron:
    http://www.sjp.pl/szlag
    http://naqnaq.com/pytanie_651/.niech.to.szlag.trafi.etymologia.jezyk.polski.etymologia.szlag.podejrzewam.ze.slowo.szlag.pochodzi.z.niemieckiego.mam.racje.jesli.tak.to.co.jego.niemiecki.pierwowzor.znaczy.dokladnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i już poprawiam, niestety w zamętach internetowych pracowałam pod innym systemem nie mając polskiego słownika i moja dysortografia dała o sobie znać. Zapraszam też na candy.

      Usuń
  45. I ja sie zgłaszam. A czy coś zmieniać - niekoniecznie, lubię do Ciebie zaglądać, bo podoba mi się właśnie tak jak jest :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie się też podoba, bo ciągle zaskakujesz, pokazujesz różne rzeczy, często praktyczne wskazówki. Gratuluję rocznicy bloga i oby tak dalej! Z chęcią ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  47. Zglaszam sie, banner w pasku bocznym na monifaktura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja bym chętnie przygarnęła Weronikę o pięknych oczach i w tej ślicznej sukience :):)
    A na blogu możesz dawać jak najwięcej tego co uszyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  49. również zgłaszam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  50. Fantastyczna lala.
    Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Zbieramy atrakcyjne Candy w jednym miejscu :) Twoje należy do grona wybrańców :) Zatem , promujemy je na nowopowstałym fanpage na Facebooku.Ten fanpage powstał po to by w jednym miejscu i na bieżąco, śledzić i mieć newsy o pojawiających się Candy . Natchnieniem Są , Były i Będą Wasze blogi . Wspierajcie nas i piszcie , zgłaszajcie Candy swoje i innych .Zapiszmy wspólnie te nowe , czyściutkie karty facebook-a.

    http://www.facebook.com/pages/I-love-Candy/479750742082684
    Zapraszamy włącz się w tą inicjatywę

    I Love Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. miałam się nie ustawiać ale doczytałam się o jakiejś..he he biżuterii...czy ja dobrze się doczytałam to się okaże..no ustawiam się kochana na baczność!

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapisuję się w końcu:) Miałam już taki zamiar od jakiegoś czasu, tylko odkłądałam na póxniej. Dzisiaj mi się przypomniało i już pomyślałam, że nie zdążyłam ;)Ale uff.. jednak mam jeszcze szansę.

    Weronika mi się podoba, ale niestety nie mam (jeszcze) dzieci, dlatego jeżeli bym została wylosowana, to może przekazałabym lalę Susanie, żeby zostałą zlicytowana dla Antosi?

    Na blogach lubię tutoriale - więc chętnei bym je te z widziała tutaj. Poza tym lubie Twopjego bloga takiego, jaki jest. Tworzysz różne rzeczy, więc każdy wpis inspiruje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. MNIE SIE WSZYSTKO PODOBA NA TWOIM BLOGU I FAJNIE,ZE JEST RÓŻNORODNIE.Z CHĘCIĄ DOPISUJE SIE NA ROZDAWAJKE.POZDRAWIAM!
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń