wtorek, 27 grudnia 2022

Kiedy święta trwają codziennie

 Muszę przyznać, że w tym roku nie czułam jakoś magii świąt, no może przez chwilę gdy na dwa tygodnie przed świętami zasypało nas śniegiem :) Zastanawiałam się czego może mi brakować i doszłam do wniosku że wyjątkowości. 


Patrząc w reklamy firmy telekomunikacyjne mówią nam by w tym czasie zadzwonić do mamy czy babci, a ja przecież rozmawiam z ważnymi dla mnie osobami prawie codziennie. Patrząc po reklamach powinniśmy razem zasiąść do kolacji, a ja z moją rodziną codziennie zasiadamy do wspólnego posiłku.

To ten moment, gdy czas spędza się wspólnie z rodziną a my spędzamy ten czas co wieczór i co weekend wspólnie grając w planszówki i oglądając filmy. 


 Zupełnie nie wiem z jakiego powodu nikt nie mówi, że bliskość możemy mieć na codzień nie tylko od święta. Że możemy sprawiać sobie radość drobnymi prezentami. Możemy wieczorem po prostu się przytulać i być tu i teraz. Nie potrzebny jest nam do tego konkurs na najpiękniejszą choinkę na FB. Ani na wspólne rodzinne zdjęcie z tysiącem filtrów. Bo te najfajniejsze momenty to te nie pozowane. 


Dobrych dni bez świąt ale z ludźmi których kochacie.
Pozdrawiam
Diana

8 komentarzy:

  1. Dla mnie Święta mają wymiar przede wszystkim religijny i w takim duchu co roku je przeżywam. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze piszesz. Co to za święta gdy ludzie na co dzień zieją ogniem na siebie a w święta udają że jest wszystko ok siadając do stołu bo tak każe tradycja. A co gdy nie siadają razem do wilijnego stołu bo i takich znam . Dobrego świętowania każdego dnia :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie napisane. Wszystkiego dobrego na każdy dzień roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Magię świąt najlepiej odczuwają dzieci - to napięcie oczekiwania na ubieranie choinki, potem pierwszą gwiazdkę i w końcu prezenty. Z wiekiem tracimy tę zdolność, ale fakt - bliskość należy pielęgnować codziennie, a nie tylko od święta, a święta są właśnie po to, by nam o tym przypominać. Pomyślnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda co napisałaś..najważniejsze chwile są niewidoczne dla kadru..miło było Cię odwiedzić, piekne rzeczy tworzysz..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ozdoby choinkowe z piernika to słodka i urocza forma dekoracji świątecznych. Ich aromat i niepowtarzalny wygląd dodają magii i radości do świątecznego wnętrza, tworząc atmosferę pełną ciepła i słodkiego smaku.
    https://vikingpoint.pl/

    OdpowiedzUsuń