wtorek, 18 października 2022

Ciągle jesiennie


 U mnie ciągle króluje jesień, cieszę się z chrupotania liści pod stopami, bawią mnie barwy drzew, otulam się zapachem świec sojowych i bardzo ciesze ze swetrowego czasu. 


Oczywiście nie może w tym wszystkim zabraknąć uroczych zwierzątek w ciepłych barwach, jak choćby ta wiewiórka, czy tez lew. 

Wczoraj byłam też na spotkaniu autorskim mojej przyjaciółki Agnieszki Fiedorowicz, która właśnie wydała swoją pierwszą książkę. Szukajcie książki "Kanał" na półkach w księgarniach, jest to książka o dentystach.

Oczywiście już realizuję świąteczne zamówienia. Poniżej kalendarz adwentowy, w wersji naturalnej.


I jeszcze ostatnia rzecz, jaką uszyłam dosłownie przed chwilą. To etui na słuchawki. Tak ja kocham wszelkie etui :)


 Życzę Wam dobrego tygodnia :)

Dużo słoneczka i tych chrupiących liści.

Diana



4 komentarze:

  1. Lew i wiewiórka to niekwestionowane gwiazdy tego wpisu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze te zwierzątka i wszelakie inne twoje jesienne szyjątka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog. Zdecydowanie go polecam.

    Mój Blog: Skup aut Kraków

    OdpowiedzUsuń
  4. Cele bardzo ambitne. Podziwiam.

    Mój Blog: Skup aut Kraków

    OdpowiedzUsuń