sobota, 20 lipca 2019

Sal różowy flaming i filmik o kursie szycia




Dziś 20 lipca, a więc pierwsza odsłona Salu oraganizowanego przez Anię, sal nazywa się różowy flaming, ale u mnie jeszcze tego nie widać, bo póki co haftowałam szare elementy.



Wzór haftu udostępnia nam



Kiedyś dostawałam od nich gazetki i pokazywałam je na blogu, kilka wzorów już udało mi się wyhaftować. 




W oststnim z postów Ani czytałam, że jeszcze można dołączyć do salu jeśli tylko ktoś ma ochotę ;)


Wczoraj cały dzień ja biedna atechniczna osoba walczyłam by nagrać dla Was filmik i o ile wydawało sie to proste to niestety część z Was nie słyszała w filmiku głosu, dziś powstała kolejna próba i mam nadzieję, że nie będzie już niespodzianek. 




Jeśli więc ktoś z Was ma jeszczę ochotę nauczyć się szyć zabawki, cały czas zapraszam ;)



25 komentarzy:

  1. Bardzo ladna kolorystyka tego haftu, lubie szarosci z rozem, czekam na kolejna odslone i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś perfekcjonistką kochana;) Haft będzie piękny, też się nad nim zastanawiałam, ale mam kilka innych do wyszycia i musiałam odpuścić.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft to zupełnie nie moja bajka, ale już widzę, że zapowiada się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka lat temu przywiozłam z Włoch pisemka z wzorami przeróżnych i przecudnych haftów. Do tej pory udało mi się skończyć jeden motyw. Oczy już nie te, a i cierpliwości brak.
    Czekam na efekt końcowy. Z pewnością hafcik będzie cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I to własnie najbardziej lubię w takich zabawach SAl-owych :-) niby ten sam wzór a każdy wyszywa inaczej i oprawia też inaczej. U Ciebie od dołu a na bank większość będzie wyszywać od góry, ciekawe czy ktoś zacznie od środka :-)
    Dziękuję Diano za udział w zabawie i pierwsze linkowanie postępów. Miłego dalszego wyszywania
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez się zastanawiałam czy nie zacząć od flaminga, więc by było od środka ;)

      Usuń
  6. piękny flaming będzie. Powodzenia w salu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się Ciebie ogląda i słucha :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczęłąs pieknie swoje wyszywanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe faktycznie ja inaczej zaczelam wyszywać :) powodzonka !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Plus za recykling :) ja też zaczynałam od szycie ręcznego i używałam materiałów z różnych niepotrzebnych rzeczy, żeby poćwiczyć. Filmiki to świetny pomysł, może więcej osób zachęć do samodzielnego szycia.
    A na flaminga czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w Salu flamingowym :)
    filmik oglądam ...ale tam tkanin za plecami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nazywam się Elfrida canga z Albanii, chcę podzielić się tym cudownym doświadczeniem z całym światem, jak wspaniały rzucający zaklęcia miłosne pomógł mi sprowadzić męża po tym, jak opuścił mnie na ponad 8 miesięcy, aby być z inną kobietą, skontaktowałem się z wieloma zaklęciami Caster ale nie mógł mi pomóc, dopóki nie poznałem tej wspaniałej DR DAWN ACUNA, obiecała mi i wróciła do męża w 48h, odkąd wrócił okazał mi miłość i troskę, teraz żyjemy w pokoju i szczęściu, a wszystko dzięki ty Dr.
    Skontaktuj się z nią w sprawie wszelkich wyzwań w związku lub jeśli chcesz szybko zajść w ciążę lub wyleczyć jakąkolwiek chorobę, Dr Dawn da Ci perfekcyjny rezultat.
    E-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    OdpowiedzUsuń