wtorek, 19 lutego 2019

Wiosenne króliki

Nie wiem jak Wy, ale ja już czuję wiosnę w powietrzu, moje pierwsze kwiaty w ogrodzie już wystawiają swoje łodygi do słońca, a mnie w tym tygodniu naszło już na dekoracje Wielkanocne, które niebawem będę pokazywać.
Póki co pokażę Wam króliczki, dobrze już u mnie znane, tym razem może jedynie w innych sukienkach i innym całkiem słusznym wzroście.


Mama królik została uszyta już w Wakacje i tak siedziała bardzo samotna. Moja Ala stwierdziła, że przecież jej smutno bo nie ma córki. Pomyślałam wtedy, że w sumie fakt mi też by było smutno jakbym nie miała córki i doszyłam jej małą królisię, w sukience w słodkie króliki.


Alicja była jednak niepocieszona, bo brakowało taty. Co prawda wydedukowała że zapewne teraz jest w pracy ale w końcu powinien wrócić. Nie pozostało mi nic innego jak wczoraj uszyć tatę, oczywiście bardzo eleganckiego, w końcu był w pracy.


Tak oto moje dziecko motywuje mnie do pracy, a że wiadomo, że króliki lubią się rozmnażać zobaczymy co będzie dalej.


Pozdrawiam Was ciepło i wiosennie. Ja dziś szyję małe radosne Wielkanocne króliczki ;)
Diana

20 komentarzy:

  1. Wspaniała królicza rodzinka.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne króliki wygrzewają się w cudnym wiosennym słońcu. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to teraz rodzinka w komplecie :) Króliki są świetne, a osobiście najbardziej podoba mi się tata - urzekły mnie te spodnie na szelkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W rodzinie zawsze raniej. Cudowna ekipa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Pięknie się prezentuje ta króliczka rodzinka:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała królicza rodzinka. Dobrze, że córka podpowiedziała Ci rozwiązanie, bo dzięki temu mogłaś uszyć aż trzy piękne króliczki 👍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely family !!!!!
    Have a nice day !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka urocza królicza rodzina :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuudowna rodzinka :)))) Corcia miala na prawde suuper pomysl :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Tildy, piękne są. Jeszcze teraz jakiś braciszek mógłby się pojawić. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach,już mi się chce tego wiosennego ciepełka!!!
    Piękne kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeurocze! Podziwiam Twój talent i cierpliwość do tak precyzyjnego szycia. Te maciupkie ubranka - niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  13. Króliczki są urocze. Bardzo porządna robota.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko dobrałaś odpowiednio, wykonałaś z ogromną precyzją i królikowa rodzinka wygląda przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oryginalna maskotka dla wielbicieli Królików. Jak za starych czasów!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowicie śliczne króliki. Jakie mają urocze ubranka, cos wspaniałego. <3

    OdpowiedzUsuń