czwartek, 3 marca 2016

23 linkowe party

Mam nadzieję, że bawicie się dalej, w oststnim party znów przekroczyliśmy 100 zgłoszeń, jestem dumna, choć mam ciągły niedoczas. Ponieważ u mnie jak już wiecie trwa remon a ja jestem uczulona na kurz jest to dla mnie trudne do przeżycia. No ale, mam nadzieję że wasze prace osłodzą mi te trudy.


Z poprzedniego party wyróżniam:
1. Koszulke z wilkiem Kingi C od razu przyciągneła mój wzrok jest wspaniała
2. Urocze kurki od Anny

3. Smoka od Ceramicznego Kamyka

Zasady zabawy:



  1.  Raz na dwa tygodnie będę dodawała posta, do którego będzie można dodawać swoje prace. Chodzi o to byśmy sie poznali, zobaczyli co robimy. Prace można będzie dodawać przez te 2 tygodnie, czyli do pojawienia się kolejnego postu. W efekcie prace bedzie można dodawać na okrągło. Na pasku bocznym mego bloga znajduje się baner linkowe party, który zawsze bedzie przenosił do aktualnego Party.
  2. Każdy kto chce wziąć udział w linkowym party umieszcza podlinkowany baner na pasku bocznym swego bloga, miło mi będzie jeśli umieścicie go również w danym poście, ale nie jest to warunek konieczny. 
  3. W kolejnym poście z tego cyklu wyróżnię 3 blogi, które dodały linka w linkowym party i w jakiś sposób mnie zaciekawiły i przedstawię je szerzej na moim blogu. 
  4. Pamiętajcie, że każdy bloger cieszy się z komentarzy, komentujmy więc w miarę możliwości prace innych. 
  5. Możecie dodać pod jednym postem maksymalnie 3 prace, czyli 3 prace na 2 tygodnie. 
  6. Dodając swoje prace akceptujecie, że mogę wykorzystać wasze zdjecia, które wklejacie pod tym postem (oczywiście będę je wykorzystywać jedynie z linkami do Waszych blogów).
  7. Co jakiś czas chciałabym zrobić tematyczne Linkowe party i wtedy bedzie można dodawać linki do swoich starych postów. 
  8. Prace mogą być wcześniej publikowane na blogu jednak nie wcześniej niż sprzed 2 tygodni (wyjątkiem będą tematyczne linkowe party)
  9. Jeśli nie wiecie jak dodać swoją prace przez linkarza, lub jak dodać baner na pasek boczny bloga opisałam to TUTAJ   

   
   

23 komentarze:

  1. Koszulka z wilkiem jest rewelacyjna,jak i reszta prac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka z wilkiem, wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace świetne ale koszulka-cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, wilk faktycznie robi wrażenie :) Dołączam do zabawy w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję pięknie za wyróżnienie, bardzo się cieszę, że się aż tak wilk podoba! :)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka z wilkiem jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak koszulka była moim faworytem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka przepiękna :)
    Może następnym razem jakieś tematyczne party? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te linkowe party :) zawsze można coś fajnego wypatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna koszulka! A ja nadrabiam zaległości i wrzucam linki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace wyróżniałaś :) Szczególnie koszulka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie smok jest ekstra :)
    Z tym czasem to wiadomo, zawsze jest go za mało ;) A wszelkie remonty to mój żywioł. Nie uwierzysz, ale uwielbiam! Powinnam pracować na budowie :) No ale ja nie mam alergii i wszystkim alergikom bardzo współczuję.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę odpoczynku w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Diano kochana,z ogromną przyjemnością biorę udział w party po przerwie.Wszystko zaczyna się układać,ja się pozbierałam to lecimy dalej :)
    Piękne prace,ta koszulka jest boska! Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. koszulka i smok także bardzo mi sie spodobały :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Prace wyróżnione - super !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. oj tak- koszulka świetna!!!

    OdpowiedzUsuń