wtorek, 1 kwietnia 2014

Wiankowe DIY i temat na kwiecień: Dekoracja wielkanocna

Nie wiem jak u Was ale u mnie jakoś dni się skróciły myślę że za sprawą ogrodu oraz innych rzeczy przez co nie mam czasu na bloga tyle ile bym chciała. Wiem, że sporo z Was przed Wielkanocą jest zawalonych pracą nie chcę więc Was dociążać, temat będzie więc wam pewnie na rękę gdyż każdy z Was bedzie robił jakieś dekoracje wielkanocne, nie zależnie od tego czy bedą to króliczki, pisanki, wianki czy też inne wielkanocne ozdoby. Top będzie w kolejnym poście :)

A teraz czas na tutorial

Potrzebne materiały:
  • Baza wianka (może być styropianowa, słomiana lub inna)
  • filc
  • klej na gorąco
  • ozdoby jak sztuczne czy prawdziwe bazie i jajeczka
 
Filc  tniemy na paski i okręcamy podstawę wianka
Doklejamy bazie
Z zielonego filcu wycinamy listki
Z różowego robimy różyczki, skręcając tak wycięte koło i klejąc klejem na gorąco


Brązowy filc tniemy na 3 paski z których pleciemy warkocz
A następnie skręcamy go w gniazdko
Do którego wklejamy pisanki
Mocujemy wszystko na wianku klejem na gorąco i gotowe
A nagrodą za tę częśc wyzwania będzie zastaw do decoupage:


Tu możecie zgłaszać wasze prace:






16 komentarzy:

  1. Fajny kurs. Ja raczej z tych niewiankowych, ale bardzo podoba mi się Twój sposób na różyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne! i to gniazdko super wyszło! tak coś czułam że na kwiecień będzie taki temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny temat. Az trudno uwierzyc ze polmetek juz za nami. Nim sie obejrzymy zabawa sie skonczy :-(. Jak zwykle cudny tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja juz mam pomysły na dekorację teraz czas na realizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kursik,dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmmm..... powiem szczerze że temat jak dla mnie trudny, bo poza krzyżykowym jajcem nie miałam zamiaru robić nic innego na Wielkanoc... trzeba zacząć myśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Diana, spóźnione nieco ale gratulacje! Dopiero dzisiaj nabyłam "dekoracje z pomysłem" wspaniała publikacja:) Literka urocza i oczywiście...lalunia, którą teraz już chyba wszędzie poznam, bo ich buziaczki kojarzą mi się tylko z Twoja osóbką!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Temat dla mnie rewelacyjny już chyba jedną pracę mam dziś właśnie zrobiłam coś dla siebie wkrótce wrzucę zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kursik - dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Diano:) trafiłam do Ciebie przez Ikę Czarną...cudne rzeczy tworzysz, więc chętnie zostanę i przyłączę się do zabawy:)
    Pozdrawiam Aga z Różanej Ławeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Diano
    Trafiłam tu od Ani Jury I zostaję :-)
    Chętnie wezme udział w zabawie .
    Pozdrawiam i życze i miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Diana ma znowu ten sam numer co ostatnio nie chce mi wczytac linka do srtrony z uwagi na polski znak w adresie strony :) Pomocy :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie do Ciebie trafiłam i zostaję na dłużej. Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj trafiłam do Cibie przypadkiem i oczywiście zostaję :) Moje jajeczka herbaciane zgłaszm do zabawy :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wpisalam sie na liste a nie zostawilam komentarza ehhh skleroza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dianko, po forum trafiłam na bloga :) Pięknie tworzyć, ja do szycia nie mam smykałki :( Zganiam na maszynę ;) Marzy mi się taki królik duży z 80cm ;)
    Mnie lepiej idą meble ;)
    Zapraszam do mnie: bajkowydworekwlesie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń