piątek, 24 maja 2013

Czarowanie moje

Zacznę od spódniczki jaką zrobiłam Ali natchnęło mnie candy u czarownicy a oto moja mała czarownica



Uchwycić jak wygląda spódnica wcale nie było łatwo bo Ala cały czas tańczyła i się obracała :)

A jak się już zaczęło tak czarownie to pomyślałam że moja romantyczna czarownica jest samotna i trzeba jej stworzyć kota i tak powstały 2 broszki czarne koty, na początku miały mieć pyszczki jednak później spodobały mi się takie proste

I jeszcze bransoletka czarownicy


Bransoletka czarownicy, choć wygląda niepozornie zrobiona jest z naturalnych kamieni a każdy z nich ma ogromną moc.
Noc Kairu jest kamieniem szczęścia i generatorem dobrej energii
Chiński howlit łączy moc rozumowania ze zdolnością obserwacji i cierpliwością
Kryształ górski ma bardzo silną energię uzdrawiającą
Kwarc różowy to kamień leczniczy, polepsza też nasze relacje ze światem i innymi ludźmi
Cytrynian wzmaga pewność siebie i indywidualizm
Bursztynowy nefryt wzmaga siły życiowe i chroni od chorób
Jaspis krajobrazowy wpływa na rozwój duchowy i pozwala postrzegać zjawiska pozazmysłowe
Mahoniowy obsydian wzmaga pamięć
Czerwony jaspis wzmaga wolę i sprzyja realistycznemu myśleniu
Koral uspokaja emocje i przywołuje harmonię
Turkus to amulet chroni przed wypadkami
Zielony awanturyn przezwycięża lęki
Afrykański nefryt chroni przed urokami
A wszystko to w tej jednaj bransoletce, do niej dodany kot nieodłączny towarzysz czarownic, klucz ale do czego wie już tylko sama czarownica i księżyc który w magii pełni ważną funkcję.

Wszystkie te prace zgłaszam na candy u Czarownicy

25 komentarzy:

  1. Jak już napisałam, jestem pod wielkim wrażeniem :) Cudowne są Twoje pomysły. Spódniczka ciekawa, modelka świetnie w niej wygląda!
    Bransoletka i cały opis bardzo zachęcający! Jeśli tak to działa, to ja chyba zamówię u Ciebie!
    Genialne. Naprawdę postarałaś się, aż mi brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem że to strój czarownicy, ale Ala nadal wygląda jak aniołek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza ta Twoja mała Czarownica :))
    Czarne kociaki śliczne!
    Bransoletka z ogromną mocą! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ha... i masz baletnicę w domciu !

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarownica? :-) Cudna baletnica, buzia aniołka, strój - marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka w sam raz dla mnie, szczególnie z tymi mocami uzdrawiającymi.
    Jeszcze każdemu do znaku zodiaku należy kamienie dopasować :)
    Czarownica z kotami świetna. Jak wszystko co robisz :)

    Dziewczynki bardzo kochają takie spódniczki i czasami im to wcale nie mija :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Diana spódniczka jest może dla czarownicy , ale Ala to śliczny aniołeczek , pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 x C = CUDNA spódnica, CUDNA czarownica z kocurrami CUDNA bransoleta!

    OdpowiedzUsuń
  9. po czarowałaś:) super prace, Alusia wygląda uroczo, koty super w swej prostocie a taką bransoletkę to ja chętnie przygarnę bo taka dawka energii po dzisiejszym dniu potrzebna od zaraz

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka tam Czarownica??? Dla mnie to Baletnica :) A z tych kocurków to fajne kolczyki sztyfty by były :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja mała czarownica jest boska! :)) A taka bransoletka ma naprawdę ogromną moc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czarodziejka cudna a spódniczka tylko dodaje uroku .. super :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli czarownice są tak piękne jak Twoja Ala to ja się zapisuję w ich kręgi :) Spódnica prześliczna ,córcia wygląda w niej przecudnie. Kotki broszki super, że o bransoletce nie wspomnę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. urocza mała czarownica w fantastycznej spódnicy :) kotki słodkie :) i śliczna branzoletka z prawdziwymi cudownymi kamieniami

    OdpowiedzUsuń
  15. Obrodziły Ci czarownice:)Kapitalne pomysły,a ta bransoletka mnie urzekła♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza ta Twoja mała czarownica:)spódniczka cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna spódniczka! Twoja mała Czarownica wygląda w niej świetnie! :) Kreatywna z Ciebie osoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uzdolniona czarownica z Coebie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna ta Twoja czarownica:)Bransoletka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna ta mała czarownica :) I śliczna sukienka :) Bransoletka jest super !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie prace są śliczne, a Ala ma zadatki na prawdziwą modelkę :) Zapraszam do mnie na smaczne wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczna dziewczynka. W tej spódniczce wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna Modeleczka! :) Spódniczka TUTU rewelacyjna! Też dawno temu miałam podobną zmajstrować i do dziś tiul leży odłogiem... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoja Ala - czarownica jest jak aniołek ;) A te broszki - kotki - cudne!! Jestem straszną kociarą, więc podoba mi się wszystko co jest z kotami :)

    OdpowiedzUsuń