czwartek, 7 marca 2013

Wyniki wyzwania "W magicznym lesie"

Dziękuję jeszcze raz za wszystkie zgłoszenia, oraz za oddawanie głosów na poszczególne prace, a oto wyróżnione osoby
I jeszcze wyróżnienie specjalne odemnie, ja patrząc na Wasze prace wybrałam to co mi serce podpowiadało
Skrzyneczka kasiekw była moim zdaniem idealnym odzwierciedleniem tematu, natomiast drzewo baleriny wywołało u mnie dziecięce wspomnienia, kiedy to chodząc do szkoły przez las sama takowe drzewo sobie zrobiłam i wieszałam na nim różności :)

Poproszę więc wszystkie 4 osoby o maila do mnie jakie biżutki się Wam podobają, kolorki fasony, a może upatrzyliście sobie już coś z moich prac, no i adresiki.

Wyślę w przyszłym tygodniu ale nie obiecuję że szybko bo mi się Alusia pochorowała :(

12 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranym, a Tobie fantastycznego pomysłu na zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ogromnie za wyróżnienie! I za oddane głosy na moje prace :)
    Gratuluję Tynce! Ale się cieszę!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dziewczyn:)Wszystkie uczestniczki świetnie poradziły sobie z tematem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, dzięki głosującym na moją interpretację magicznego lasu :)
    Elfika kuruj! żebyś Ty się nie przeziębiła, teraz taka lipna pogoda!
    POZDRAWIAM!
    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje dziewczynom prace cudne były

    OdpowiedzUsuń
  6. Gartulacje dla Dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla wyróznionych piekne pomysłowe prace!
    zdróweczka dla Ali

    OdpowiedzUsuń
  8. Duże dzięki za fantastyczną zabawę , a osobą głosującym uściski-ściski że chciały oddać głos na nasze prace ;) Wiem jak trudno głosować , jak tylko jeden głos do oddania.

    Ali słodkich snów i szybkiego powrotu do zdrówka ;) Wiem pogoda nas nie rozpieszcza ale jak to MY damy rade ze wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje dla zwyciężczyń

    OdpowiedzUsuń