wtorek, 26 czerwca 2012

Wymianka w marynarskim stylu - ZAPISY

Jestem pod wrażeniem prezentów jakie przygotowaliście na moją ostatnią wymiankę postanowiłam więc zorganizować kolejną, tym razem w marynarskim stylu, oto banerek
Zasady
1) W wymiance mogą wziąć udział tylko osoby posiadające bloga, który jest prowadzony regularnie
2) Zainteresowani proszeni są o pozostawienie komentarza z wyrażeniem chęci wzięcia udziału w wymiance pod tym postem do dnia 22.07.2012
3) Umieszczenie na swoim blogu podlinkowanego obrazka z informacją o wymiance, gdyż chciałabym aby jak najwięcej osób się o niej dowiedziało i mogło wziąć udział wtedy zabawa będzie jeszcze lepsza
4) Przesłaniu swojego adresu (adresu zamieszkania na który wymiankowa para wyślę paczkę) oraz informacji z wyrażeniem lub nie zgody na przesyłkę za granicę na email diana.art@o2.pl w tytule wpisując "Wymianka w marynarskim stylu". W mailu tym powinien znaleźć się też Wasz nick i link do Waszego bloga. Jeśli ktoś nie napisze, że się nie zgadza zakwalifikuję go do grupy zgadzających się.
5) 23.07.2012 r. nastąpi losowanie wymiankowych par. Po roześlę maile zwrotne z adresem osoby, dla której należy przygotować i wysłać paczuszkę.
6) Prezenty wymiankowe mają się znaleźć najpóźniej do dnia 22 sierpnia 2012r. u wymiankowej pary.
7. Proszę o przesłanie do mnie zdjęcia zawartości Waszej paczki oraz potwierdzenia nadania przesyłki listowej lub paczki poleconej na mój email diana.art@o2.pl
8) Prezencikami wykonanymi i otrzymanymi chwalimy się na naszych blogach
w dniu: 22 sierpnia. U mnie w tym terminie na blogu pojawi się lista Waszych prezentów.

Proszę pamiętać, że zapisanie się na wymiankę, to honorowe zobowiązanie się do rzetelnego i odpowiedzialnego potraktowania zabawy.
Kto nie jest na 100% pewny, że zdoła przygotować i wysłać upominek na czas niech poważnie zastanowi się nad udziałem w wymiance!
Oto kilka przykładowych prac zrobionych przeze mnie
Co powinno znaleźć się w przesyłce:

1. Coś ręcznie zrobionego przez Was w marynarskim stylu, marynarski styl to paski, połączenie bieli, czerwieni i granatu, wszelkie żeglarskie emblematy jak np. kotwica (może być to biżuteria, coś uszytego, udzierganego, zrobionego metodą decoupage i każdą inną w której czujecie się dobrze) 
2. Zdrowy słodziak (suszone owoce lub orzechy migdały, tak ze wzglądu na projekt dbam o siebie), oczywiście kawka i herbatka też miło widziane.
4. Przydasie czyli coś co każdemu artyście przydać się może, ale w marynarskich kolorach (biały, czerwony, granat, lub z tym stylem związanych) 

Znajdzie się ktoś chętny?

32 komentarze:

  1. a ja druga!

    zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to i ja się piszę ! Akurat pomiędzy jednym wyjazdem a drugim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiej wymianki nie mogę przegapić, uwielbiam morzę i styl marynarski

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi! A tą laleczką Ksji się bawi :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja już ściągam baner i dodaje do siebie oczywiście chętna na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie uczestniczyłam w wymiankach ale co mi tam, piszę się na to:o) Już mam nawet pomysł na bransoletkę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcialabyms ie dopisac, ale 22 sierpnia bede na urlopie- prezent zdarze wykonac, ale wroce jakos tak ok. 25- czy daloby rade jakos to rozwiazac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że da się to rozwiązać, prezentami wymiankowymi pochwalisz się później, a jeśli Twoja para nie zdąży zrobić prezentu przed Twoim urlopem to najwyżej będzie czekało na Ciebie awizo

      Usuń
  9. hm ... poczekam jak zorganizujesz ... morską wymiankę ... ta mi bardziej pasuje;
    ale oczywiście będę kibicować !

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna wymianka a najbardziej podobają mi się te cudenka które zrobiłaś ... szkoda ,że nie dam rady wziąć w niej udziału , ale będę sledzic poczynania , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się dopisuję w końcu mój mąż był w wojsku w marynarce to zobowiązuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. podejmę wyzwanie, jeszcze nic marinistycznego nie zrobiłam :)
    dane wszystkie masz ale jak mam podesłać raz jeszcze to daj mi znać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i miałam się nie zapisywać na razie już na nic, to Diana musiała wymyslić marynarską wymiankę, na którą nie mogę się nie zapisać :) Banerek już u mnie, a mail u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się chętnie zapisze na marynarską wymiankę. To będzie moja pierwsza :) mam nadzieję, że sprostam wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. zapisuje się :) jeszcze dwa dnia na zapisy u mnie na wymiankę sówkową, może ktoś jeszcze się skusi?

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj to jestem akurat w temacie.Cudowny wakacyjny powiew.Zapisuję się koniecznie i już się na nią cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj to jestem akurat w temacie.Cudowny wakacyjny powiew.Zapisuję się koniecznie i już się na nią cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Długo myślałam i się skusiłam, choć miałam tego nie robić:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam marynarski styl. Wlasnie mam zamiar cos tam wymysli dla moich maluchów, więc i dla kogoś też zrobię, Więc zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zapisuję się - pod koniec lipca wyjeżdzam nad nasz Bałtyk więc inspiracji nie zabraknie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Diano- z chęcią przyłączam się i ja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam:) I ja również zapisuję się:) Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Diano na Twoja wymiankę to ja muszę się zapisać. Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy ze zwierzakami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wielką przyjemnością zapisuje się :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też się piszę ;-) Mam nadzieje zdążyc między jednym a drygim pobytem w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  26. Też się piszę ;-) Mam nadzieje zdążyc między jednym a drygim pobytem w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny temat. Z chęcią się zapiszę na Twoją wymiankę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Długo się wahałam, ale powinnam zdążyć, jestem chętna, zaraz piszę maila

    OdpowiedzUsuń