sobota, 21 kwietnia 2012

Regulowane bransoletki TUTORIAL i tusal

Pauliś zapytała mnie jak się bransoletki regulowane robi, a że Pauliś jest wyjątkową osóbką która swoją wiedzą się dzieli (jak chcecie zobaczyć przepis na masę solną zajrzyjcie do niej) to i ja postanowiłam się z Wami podzielić tym jak robię moje tematyczne bransoletki.

Na początek potrzebujemy sznurek jubilerski, kółeczko i zawieszkę oraz nożyczki 

Odcinamy 2 sznurki ok 35 cm, zawieszkę nawlekamy na kółeczko i zawiązujemy na supełek na środku sznureczków
Następnie składamy sznureczki w kółeczko aby na siebie zachodziły
Z jednej strony dookoła środkowego sznurka obwiązujemy supełek i zaciskamy tak też robimy z drugą stroną
I bransoletka gotowa :) Już trafiła na łapkę mojej przyjaciółki :)
Będzie mi bardzo miło jeśli robiąc takie bransoletki dodacie link do mego bloga :)

Na koniec kolejny nów i kolejne zdjęcie tusalowego słoiczka


14 komentarzy:

  1. jedne z najprostszych i najładniejszych bransoletek ze sznurków:)świetny tutorial:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze tez takie zrobie...:) dzieki za kursik ...jak sie pochwale nimi to oczywiscie wspomne o Tobie;) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za kursik, suuuuperowo, szukalam odpowiedzi na to jak wyregulowac bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kursik super , bransoletka też, pozazdrościć koleżance, a słoiczek napełnia się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste , szybkie i efektowne są takie bransoletki, dziękuje za kursik

    OdpowiedzUsuń
  6. to takie proste a takie efektowne

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaaaaa ale jesteś kochana!!!:) Dzięki wielkie za kursik i miłe słowa:D Jak to wytłumaczyłaś wydaje się o wiele łatwiejsze. No to mam plany na jutrzejsze popołudnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kursik super, już nawet przeze mnie wykorzystany :) dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie dzięki za tutorial, jest świetny! Od dawna się zbierałam, żeby zrobić taką bransoletkę ;). Na pewno zamieszczę na blogu link do Twojego tutorialu.

    Pozdrawiam
    Apszka
    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To było takie proste. Szukałam przesuwanego zakończenia moich nowych szydełkowych bransoletek i proszę znalazłam je u Ciebie. Dzięki za tutorial :)

    OdpowiedzUsuń