środa, 22 czerwca 2022

Jak uszyć torebkę ze sznurka - tutorial

 Od zawsze podobały mi się torby ze sznurka, jeśli natomiast chodzi o zdolności szydełkowe, to zdecydowanie zostawiam to innym. Kiedy jednak pojawił się sznurek specjalny do szycia stwierdziłam, że muszę to przetestować.

Tym oto sposobem powstał taki oto letni kosz :) Dodam, że to mój pierwszy raz z szyciem sznurka. Pewnie nie jestem w związku z tym najlepszym nauczycielem, natomiast stwierdziłam, że idę na żywioł i nagrywam dla Was jak to robiłam krok po kroku. 


 Szycie sznurka jest naprawdę przyjemne, choć trzeba go mocno dociskać. Wszelkie wnioski i uwagi znajdziecie w filmiku. 

Sznurek do szycia 7mm znajdziecie w druciarnia Mila


 Myślę, że to nie ostatnia moja przygoda z szyciem sznurka, w głowie mam już kolejne projekty :)
Co myślisz o takiej torbie?


11 komentarzy:

  1. Powiem tak zdecydowanie bardziej wolę szydełko, na maszynie jak nic bym kilka igieł złamała. No więc co kto lubi ale z przyjemnością obejrzałam Twój filmik, przynajmniej wiem jak to sie robi. Uważam że twój debiut bardzo udany i torba wyszła super!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba wygląda świetnie. Bardzo udana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Szycie sznurka? Nigdy bym na to nie wpadła. Chociaż teraz przypominam sobie, że lata świetlne temu moja mama miała taką torbę uszytą z czegoś, co wyglądało jak ząbkowana taśma ze słomy, czy czegoś takiego. Twój debiut sznurkowy bardzo udany, torba jest świetna. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o kwestię torebek, uważam, że są zdecydowanie najpiękniejsze.

    Nasz Blog https://abcpozyczki.com/co-to-sa-pozyczki-prywatne/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy poradnik - tego typu torebki są naprawdę wartościowe.

    Nasz Blog: najlepsze pożyczki online

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa torebka. Naprawdę rewelacyjnie się prezentuje. Dobrej jakości materiał.

    Nasz Blog: najlepsze pożyczki online

    OdpowiedzUsuń
  7. Uszyłam podobną torbę. Niestety tak samo jak i u Pani zrobiły się fale. Nie wiem czego jest to kwestia. Czy za mocno naciągnięty sznurek lub za bardzo ściśnięty. Chciałam zrobić ich więcej, ale obawiam się podobnego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna torba na zakupy !
    Pierwszy raz słyszę o sznurku do szycia🙂

    OdpowiedzUsuń