wtorek, 18 stycznia 2022

Prezenty na dzień babci i dziadka - TUTORIALE

 Miałam wielki plan, zrobienia dla Ciebie tutorialu na prezent z okazji dnia Babci i Dziadka, jednak wiatr wyśmiał moje plany. Wczoraj przez prawie cały dzień nie było u nas prądu, ja więc zabrałam się za porządki w pracowni. Jeśli jesteś ciekaw jak ona wygląda zajrzyj na MÓJ INSTAGRAM.

Posiadanie tak starego bloga ma jednak swoje plusy, zamieściłam na nim już miliony treści. Co niektórzy pewnie, niektóre z nich widzieli, ale czasem miło jest wrócić do czegoś co znamy. U mnie na blogu było już sporo różnych tutoriali, zobaczmy więc, który z nich mógłby być ciekawym pomysłem na prezent. 


Po pierwsze z dziadkami zawsze zajarzą mi się etui na okulary, tak poważnie. Zrobiłam kiedyś dla Ciebie taki tutorial, co prawda był w wydaniu wakacyjnym, ale jeśli zastąpisz tkaninę w kotwice na wzór ulubiony przez babcię czy dziadka będzie w sam raz. 

TUTORIAL NA ETUI NA OKULARY

Jeśli Twoi dziadkowie, lubią zapisywać coś w notesie, możesz taki notes dla nich przygotować, a oto prosty tutorial jak zrobić fajny notes ze starego segregatora.


 TUTORIAL NA NOTATNIK

A może Twoja babcia lubi nosić biżuterię tu mam dwie propozycje


 JAK ZROBIĆ BRANSOLETKĘ


 JAK ZROBIĆ NASZYJNIK

Oczywiście przez ten czas zdarzyło mi się zrobić też coś specjalnie dla naszych kochanych dziadków, więc tutorial na prostą kartkę


 TUTORIAL KARTKI NA DZIEŃ DZIADKA I BABCI 

A może Twoi dziadkowie lubią czytać? Tu fajnym pomysłem będzie zakładka do ksiązki.


 ZAKŁADKA DO KSIĄŻKI - TUTORIAL

A jeśli Twoi dziadkowie są łasuchami, to proponuję pobuszować w dziale przepisy :) Kto nie lubi dostać własnoręcznie zrobionego wypieku :)


 PRZEPISY

I jak podobają Ci się moje propozycje na dzień babci i dziadka? Ja o moich dziadkach mogę jedynie ciepło pomyśleć, no ale sprawiłam, że moi rodzicie teraz mają ten dar bycia dziadkami i rozpieszczania wnuczki :) Który pomysł podoba Ci się najbardziej? A może masz jakieś swoje pomysły? Z chęcią je poczytam i zaprezentuję na blogu.

Ściskam

Diana

5 komentarzy:

  1. Tak się składa, że jestem już za stara na posiadanie Babci czy Dziadka, ba pewnie niedługo sama taką Babcią zostanę :-). Ale to etui na okulary bardzo mi do gustu przypadło. Jedyny minus taki że pewnie będę się musiała przeprosić z maszyną do szycia. Dziś nawet oglądałam w sklepie prezenty dla Babć i Dziadków i o dziwo etui na okulary też tam było !!.
    Gratuluję wysprzątania pracowni, ona mi się zawsze podobała. Fajnie że bywasz tu częściej , ja osobiście nie przepadam za FB ani tym bardziej za instagramem, zdecydowanie bardziej wolę bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły na własnoręcznie wykonane prezenty. Etui bardzo ładne.Bransoletka też na pewno spodoba się babci. Niestety moi dziadkowie to już tylko miłe wspomnienie gdy z nimi spędzałam czas.Ja też się cieszę że tu zaglądasz bo jednak odwiedzam Ciebie tylko na blogu.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Diano ! Zupełnie nie wiem jak to się stało, że mi gdzieś zniknęłaś na strasznie dłuuugi czas. Cieszę się bardzo, że mnie odwiedziłaś !!! Dziś ja zaglądam do Ciebie i co ja tu widzę ?! Po pierwsze: ciągle tu jesteś i blogujesz ! Ha ha ! Ale odkrycie zrobiłam :) Po drugie: mnóstwo u Ciebie ciekawych propozycji i tutoriali. Na pewno chętnie skorzystam. Ja już swoich dziadków nie mam, ale moje dzieci tak ! Bardzo fajne pomysły ! Chyba zachęcę kogoś do zrobienia zakładek. Ściskam Cię i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. W wigilię pochowałam babcię (miała 98 lat) i już nie mam z kim w styczniu świętować. Zakładka z szarego filcu z koronką jest rewelacyjna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazywam się Elfrida canga z Albanii, chcę podzielić się tym cudownym doświadczeniem z całym światem, jak wspaniały rzucający zaklęcia miłosne pomógł mi sprowadzić męża po tym, jak opuścił mnie na ponad 8 miesięcy, aby być z inną kobietą, skontaktowałem się z wieloma zaklęciami Caster ale nie mógł mi pomóc, dopóki nie poznałem tej wspaniałej DR DAWN ACUNA, obiecała mi i wróciła do męża w 48h, odkąd wrócił okazał mi miłość i troskę, teraz żyjemy w pokoju i szczęściu, a wszystko dzięki ty Dr.
    Skontaktuj się z nią w sprawie wszelkich wyzwań w związku lub jeśli chcesz szybko zajść w ciążę lub wyleczyć jakąkolwiek chorobę, Dr Dawn da Ci perfekcyjny rezultat.
    E-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    OdpowiedzUsuń