wtorek, 6 maja 2014

Wyzwanie Diana Inspiruje maj i TUTORIAL na bransoletkę

Jestem już mocno spóźniona z tematem wyzwania majowego, mam nadzieję że mi wybaczycie bo znów uskuteczniałam moją drugą pasję jaką są podróże już niebawem moja relacja z cudownej Brukseli.

A dziś kolejne wyzwanie z cyklu Diana Inspiruje w miesiącu maju poproszę was o kolory, w pracy powinny być przynajmniej dwa intensywne kolory, praca natomiast może być taka jaką tylko chcecie i w technice jaką tylko lubicie ważne by była kolorowa :)


A ja mam dla Was majowy tutorial na kolorową bransoletkę z dużą ilością koralików

Potrzebne nam będą
- narzędzia jubilerskie
- koraliki
- kółeczka
- karabińczyk
- szpilki jubilerskie (zwykłe i z haczykami)

Zaczynamy od zrobienia bazy naszej bransoletki
Łączymy koraliki, a między te łączenia wkładamy kółeczka
Tak powinna wyglądać nasza baza, kończymy ją karabińczykiem i mamy delikatną bransoletkę, jeśli ktoś lubi może pozostawić ją taką
Nam jednak chodzi o to by koralików było dużo, wybieramy więc po 7 koralików z 4 kolorów lub więcej jesli chcemy
Każdy koralik nakładamy na szpilkę jubilerską i przyczepiamy do kółeczka, tak wygląda bransoletka po pierwszym doczepionym kolorze
Po 2 kolorach
po 3 kolorach
I po 4 kolorach finisz (ja przy 4 rzędzie nakładałam po 2 koraliki na szpilkę jubilerską)
Koniec, prawda że proste? Oczywiście to ile koralików i jakich dobieracie sobie sami, miłej zabawy :)

PS. Czy jest ktoś kto chciały poznać podstawy tworzenia biżuterii, czy przydałby się komuś taki post?

W dzisiejszym wyzwaniu do koszyka z nagrodami wrzucam śliczny obrazek do haftowania (w zestawie wzór, kanwa i muliny) ufundowany przez firmę Coricamo sklep dla osób z pasją w którym znajdą coś dla siebie pasjonaci haftu, szycia, robienia biżuterii, dziergania oraz większości innych technik, warto zajrzeć mają teraz fajną promocję: dla nowych klientów zestaw do haftu z muliną i koralikami za 1zł.

A tu możecie wrzucać wasze prace


27 komentarzy:

  1. Ja to nie mam cierpliwości do drobiazgów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No to dałaś znowu do myślenia :) hmmmm :)
    PS. Chyba nie można linkować bo nie widzę wtyczki pod postem???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasiu, miałam wczoraj małe problemy techniczne ale już w porządku :)

      Usuń
  3. Wow sliczna bransoletka. Uwielbiam takie soczyste kolory. I juz nie moge sie doczekac raportu z wyprawy. Bruksela jest piekna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bransoletka i w cudownych kolorach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bransoletka :) Ma śliczne kolory :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. temat ciekawy , w maju wysyp kolorow bogaty / piękna bransoletka/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna bransoletka i świetne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna bransoletka, kolorki super!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna bransoletka...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Brakuje zabci na dodanie pracy :( A chetnie wezme udzial

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna bransoletka,super kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletki to już nie moja działka, ale chętnie popatrzę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna Bransoletka :):) Do sklepiku zajze ,ale na razie mi pokazalo ,ze aktywuje sie strona. No i czekam na Twoja relacje z wyjazdu :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam takie pytanie techniczne "w pracy powinny być przynajmniej dwa intensywne kolory" - czy to mają być kolory które my sami sobie wybierzamy czy kolory z tej pracy którą Ty przygotowałaś?
    A relacji z wyjazdu nie moge się doczekać :)
    Sama chętnie bym się tam wybrała bo jeszcze nie miałam okazji..
    Pozdrawiam serdecznie.
    A bransoletka świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory jakie sobie wybierzecie :) tylko 2 z nich mają być intensywne, może być więcej niż dwa, mogą być w połączeniu z kolorami neutralnymi.

      Usuń
    2. Aha, ok, rozumiem, Dziękuje za wyjaśnienie.
      To zabieram się za prace :)

      Usuń
  15. Cudna bransoletka!!! Bardzo energetyczna :)

    Mnie by się bardzo przydał post o podstawach tworzenia biżuterii-mam ochotę spróbować coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super bransoletka! A prac może być tylko jedna? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. super bransoletka i jak super opisane jak zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajowe prace! Jest z czego wybierać :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jak zwykle mam problem z dodaniem linka bo w adresie mam polska literę ale zmieniam niedługo adres strony więc będzie łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń