wtorek, 11 sierpnia 2015

Linkowe party 10

Uwierzycie, że to już 10 linkowe party?
Nie wiem czy was też męczą tak te upały, ja ledwo już żyję i nawet plany na starość robię by zamieszkać na Teneryfie wyspie wiecznej wiosny. Dodatkowo jestem mocno zapracowana i wiem, że zaniedbuję bloga oj wiem ;/

A teraz do rzeczy top 3 z poprzedniej edycji:
 Aiden Decou i piękna narzuta
marzy mi się taka pastelowa do pokoju Ali

u Oli i pikny naszyjnik
to było coś czego przy tym upale potrzebowałam skojarzył mi się z lodem

Kasia Krzyżyk i cudowna wróżka
jak wszyscy wiedzą kocham lesne wróżki ;)

Zasady zabawy:


  1.  Raz na dwa tygodnie będę dodawała posta, do którego będzie można dodawać swoje prace. Chodzi o to byśmy sie poznali, zobaczyli co robimy. Prace można będzie dodawać przez te 2 tygodnie, czyli do pojawienia się kolejnego postu. W efekcie prace bedzie można dodawać na okrągło. Na pasku bocznym mego bloga znajduje się baner linkowe party, który zawsze bedzie przenosił do aktualnego Party.
  2. Każdy kto chce wziąć udział w linkowym party umieszcza podlinkowany baner na pasku bocznym swego bloga, miło mi będzie jeśli umieścicie go również w danym poście, ale nie jest to warunek konieczny. 
  3. W kolejnym poście z tego cyklu wyróżnię 3 blogi, które dodały linka w linkowym party i w jakiś sposób mnie zaciekawiły i przedstawię je szerzej na moim blogu. 
  4. Pamiętajcie, że każdy bloger cieszy się z komentarzy, komentujmy więc w miarę możliwości prace innych. 
  5. Możecie dodać pod jednym postem maksymalnie 3 prace, czyli 3 prace na 2 tygodnie. 
  6. Dodając swoje prace akceptujecie, że mogę wykorzystać wasze zdjecia, które wklejacie pod tym postem (oczywiście będę je wykorzystywać jedynie z linkami do Waszych blogów).
  7. Co jakiś czas chciałabym zrobić tematyczne Linkowe party i wtedy bedzie można dodawać linki do swoich starych postów. 
  8. Prace mogą być wcześniej publikowane na blogu jednak nie wcześniej niż sprzed 2 tygodni (wyjątkiem będą tematyczne linkowe party)
  9. Jeśli nie wiecie jak dodać swoją prace przez linkarza, lub jak dodać baner na pasek boczny bloga opisałam to TUTAJ   
Mam nadzieję że skwar nie popsuje nam zabawy i że pojawią się kolejne ciekawe prace i pomysły.
Myślę też że zrobię dodatkowe szkolne party już niebawem.

A teraz zapraszam do pokazywania co robiliście w przeciągu 2 tygodni lub co robicie na bieżąco


21 komentarzy:

  1. Piękne prace wyróżniłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie... kocham kamień księżycowy i dlatego pewnie szukam różnych sposobów na jego wykorzystanie.... Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy prace są super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to możliwe, że nie dodałam jeszcze moich girland? ;-)
    Wyróżnione prace świetne, jako że sama haftuję, najbardziej przypadł mi do gustu ten haft, przepiękny! Co do pozostałych dwóch - zazdroszczę cierpliwości i umiejętności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Diano dziekuje za wyroznienie i za zabawe :). Pozostale prace tez mi sie bardzo podobaja. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O, dzięki za wyróżnienie :) cieszę się bardzo, że się podoba :) może nawet uda mi się w tym linkowy party dodać kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace wybrałaś. Gratulacje z okazji małej rocznicy linkowego party i dziękuję za inicjatywę

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tez się strasznie spodobał ten kocyk :) ale wróżki też kocham :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki każdemu kolejnemu party u Ciebie poznaję kilka nowych fascynujących blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne prace wybrałaś. Serce rośnie, gdy się widzi takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Diano okropne te upały....na wyspę się przyłącze ....:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszyjnik Oli jest cudowny. Upały kocham.

    OdpowiedzUsuń
  13. taka narzutka też by mi sie przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za zaproszenie :) z wielką przyjemnością się dopisuję :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naszyjnik rzeczywiście jest świetny! Mi też zrobiło się nieco lepiej już od samego patrzenia :)
    Lubię jak na dworze jest ciepło, praży słońce... ale ten żar tropików, jaki ostatnio panuje, trudno wytrzymać, a już na pewno źle się tworzy w takim skwarze. :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrałaś prześliczne prace. Gratuluję wyróżnionym.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo słusznie postąpiłaś wybierając te piękne prace:) kocham takie barwne pledy, naszyjnik cudownie mrozi a wróżka prześlicznie wyhaftowana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prace. Po raz kolejny przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń