wtorek, 28 lipca 2015

Linkowe party 9

Tak to już 9 linkowe party a ja się cieszę, że pokazujecie swoje wspaniałe prace i jesteście ze mną. Nie mogę uwierzyć w to że czas tak szybko płynie tym razem winny był chyba mini urlop przez co nie dałam rady zostawić u was komentarzy ale zaglądałam do wszystkich.
Tym razem przy okazji party zapraszam was do poczytania kolejnych inspiracji projektantek szuflady, ja sama też miałam pewniem udział w powstaniu gazetki :)
http://issuu.com/szuflada/docs/gazetka.lato2015mm


Po pierwsze chciałam wyróżnic jedną z prac ale okazało się, że osoba ta nie dotrzymała warunków regulaminu i nie ma mego banerka ani na pasku bocznym ani w poście a szkoda bo zrobiła śliczny hafcik, trudno...


A teraz moje typy:
Agnieszka i cudownie delikatny hafcik, przepiękny.
Anna i jej uroczy brelok do kluczy, niby prosty a jaki śliczny
danielka i metamorfoza skrzyni

Zasady zabawy:



  1.  Raz na dwa tygodnie będę dodawała posta, do którego będzie można dodawać swoje prace. Chodzi o to byśmy sie poznali, zobaczyli co robimy. Prace można będzie dodawać przez te 2 tygodnie, czyli do pojawienia się kolejnego postu. W efekcie prace bedzie można dodawać na okrągło. Na pasku bocznym mego bloga znajduje się baner linkowe party, który zawsze bedzie przenosił do aktualnego Party.
  2. Każdy kto chce wziąć udział w linkowym party umieszcza podlinkowany baner na pasku bocznym swego bloga, miło mi będzie jeśli umieścicie go również w danym poście, ale nie jest to warunek konieczny. 
  3. W kolejnym poście z tego cyklu wyróżnię 3 blogi, które dodały linka w linkowym party i w jakiś sposób mnie zaciekawiły i przedstawię je szerzej na moim blogu. 
  4. Pamiętajcie, że każdy bloger cieszy się z komentarzy, komentujmy więc w miarę możliwości prace innych. 
  5. Możecie dodać pod jednym postem maksymalnie 3 prace, czyli 3 prace na 2 tygodnie. 
  6. Dodając swoje prace akceptujecie, że mogę wykorzystać wasze zdjecia, które wklejacie pod tym postem (oczywiście będę je wykorzystywać jedynie z linkami do Waszych blogów).
  7. Co jakiś czas chciałabym zrobić tematyczne Linkowe party i wtedy bedzie można dodawać linki do swoich starych postów. 
  8. Prace mogą być wcześniej publikowane na blogu jednak nie wcześniej niż sprzed 2 tygodni (wyjątkiem będą tematyczne linkowe party)
  9. Jeśli nie wiecie jak dodać swoją prace przez linkarza, lub jak dodać baner na pasek boczny bloga opisałam to TUTAJ   
Zapraszam do zabawy:
 

39 komentarzy:

  1. A ja nadal nie mam niczego wyjątkowego.... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło że wróciłaś ;) Możemy się nadal bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas zasuwa jak nie wiem co :) Oczywiście postaram bawić się nadal, może znajdę trochę więcej czasu (ostatnio było z tym krucho) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Diano jejku nie nadążam za Tobą dziewczyno, czy to czas tak gna....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio więcej pisałam o książkach, niż sama tworzyłam, więc tym razem się nie przyłączę, natomiast z przyjemnością pozaglądam na inne blogi :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję:) Przegapiłam ostatnie Party, tym razem przyłączam się z ochotą:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku, jejku. Dziękuję Ci Diano za wyróżnienie mojej pracy. Miło :)
    Pozdrawiam
    ps. teraz jakiś zastój u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, aż nie wiem co napisać (teraz wiem, co czują gwiazdy na rozdaniu Oskarów ;)))
    Po pierwsze jednak chciałabym jeszcze raz podziękować Tobie za stworzenie Linkowego Party. Dzięki niemu podziwiamy blogi, na które tak normalnie byśmy pewnie nie trafiły :)) a mnie Party dodatkowo mobilizuje do pracy ;))
    Po drugie wszystkie dziewczyny biorące udział tworzą takie zachwycające rzeczy w tak najróżniejszych technikach, że często dech zapiera z wrażenia :))
    Pozdrawiam więc autorkę i wszystkie uczestniczki. A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta skrzynka Danieli jest świetna.
    Bawię się z Wami i dodaję moje przerobione podkładki bambusowe.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skrzynka jest świetna.
    Z checia bawię sie dalej ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem szczerze, że mnie też podobały się prace, które wyróżniłaś. Z przyjemnością bawię się dalej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że dobrze zrozumiałam regulamin, dodałam zdjęcie opaski, którą publikowałam na blogu 12 dni temu, czyli mieszczę się w tych dwóch tygodniach... jeśli coś nie tak to usuń to moje zgłoszenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin mówi o 2 tygodniach wstecz czyli 14 dniach więc się wpisujesz :)

      Usuń
  13. Piękne prace wyróżniłaś.Po mimo małej przerwy pobawię się dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te prace wyróżnione przez Ciebie. Sama też chętnie wzięłabym udział w Twoim linkowym Party ale jakoś nie potrafię dodawać banerka na pasek boczny bloga itp. Za to lubię czytać i podziwiać wszystko na twoim blogu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace wyróżniłaś:) Przyłączam się ponownie do zabawy! Pozdrawiam:) Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rety to naprawdę minęło 2 tygodnie ? żeby mi tak zima zleciała to było by super :) wiem ze się powtarzam ale dla mnie wszystkie prace są super :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dodałam swoje ślimaczki i pędzę podziwiać resztę prac. Chyba dzisiaj nie odejdę od komputera :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super prace wyróżniłaś. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie lubię tą zabawę, można poznać tyle ciekawych blogów! Breloczek Anny i skrzynia Danielki bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  20. Skrzynia jest świetna. Chętnie przyłączam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dianko- czy mogę dodać pracę wykonaną na konurs na FB? Czy praca musi być tylko do linkowego party? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dianko- czy mogę dodać pracę wykonaną na konurs na FB? Czy praca musi być tylko do linkowego party? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyłączam się nieśmiało i ja :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wyróżnionych prac bardzo spodobała mi się skrzynia :)
    Dziś pokażę swój lawendowy hafcik :)
    Pozdrawiam lawendowo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne prace,a haft ujął mnie lekkością i delikatnością)
    Są wakacje więc się troszkę obijam ,ale i ja coś dodam od siebie na linkowe party ,pozdrawiam wszystkich)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prace, ale skrzynia jest wyjątkowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne prace wyróżniłaś, choć wiem, że jest to trudne zadanie przy takiej ilości :)
    Zapraszam również do siebie na urodzinowe Candy, mój blog własnie skończył troczek :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  28. Haft Agnieszki jest bardzo artystyczny, robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyróżnione prace- fantastyczne, szczególnie skrzynia po metamorfozie jest wspaniała :) cieszę sie, że moge poznac nowe blogi, nowe wspaniałe twórczynie, nowe techniki.... wszystkie wspaniałości w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tyle tu ciekawych rzeczy ! Z prac, które wyróżniłaś zachwycam się w przede wszystkim breloczkiem :) Zawsze podziwiam to, czego sama nie potrafię zrobić, a ponieważ nie szydełkuję, to breloczek jest dla mnie najpiękniejszy i nieosiągalny. :( Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne prace:) miło zobaczyć tyle wspaniałych prac na raz:)
    ps. chciałam dodać swój link ale nie widać tego znaczka do dodawania,:( ciekawe czy tylko ja tak mam? Próbowałam w dwóch wyszukiwarkach i jest tak samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam mój błąd nie zmieniłam na pasku bocznym, to dlatego że mamy już linkowe party 10 :)

      Usuń
    2. A wiesz, tak mi się coś wydawało ale później mi to umknęło jakoś, a zawsze właśnie przez Twój link wchodzę:). Dziękuję, że mi odpowiedziałaś:)

      Usuń