wtorek, 19 maja 2015

Linkowe party 4

To już czwarte linkowe party, czas leci mi niesamowicie szybko i ciągle mam wrażenie że nie realizuję tego co sobie zaplanowałam, dodatkowo wiosna sprawia że sporo czasu spędzam w moim ogrodzie.


Przez te 2 tygodnie za dużo Wam nie pokazałam, uszyłam Jane
 Oraz geometrycznego lisa 

Wy natomiast pokazaliście mnóstwo wspaniałych prac.
Miałam ogromny problem z wyborem prac które najbardziej mnie zachwyciły. Po długich romyślaniach pokazuję to co wpadło mi w oko.

Przepiękne zdjęcie z odrobiną magii  Noirceur A. 
Trzeba mieć naprawdę artystyczną duszę by uchwycić taką "ulotność"

Naszyjnik strzałka piękny i za razem ze szczyptą kokieterii od Agolloarte 
niesamowita perfekcja w tworzeniu z takich maleńkich koralików zachwyca mnie w jej pracach. 
Przepiękny haft Joanny T
na stronie Joanny możecie zobaczyć jak misterne jest wykonanie.


Musze przyznać że było jeszcze wiele innych prac które mi sie bardzo spodobały, mam jednak nadzieję że biorący udział w tym party będą bawić się dalej.
A wy jakie macie typy?

Regulamin:

  1.  Raz na dwa tygodnie będę dodawała posta, do którego będzie można dodawać swoje prace. Chodzi o to byśmy sie poznali, zobaczyli co robimy. Prace można będzie dodawać przez te 2 tygodnie, czyli do pojawienia się kolejnego postu. W efekcie prace bedzie można dodawać na okrągło. Na pasku bocznym mego bloga znajduje się baner linkowe party który zawsze bedzie przenosił do aktualnego Party.
  2. Każdy kto chce wziąć udział w linkowym party umieszcza powyższy podlinkowany baner na pasku bocznym swego bloga, miło mi będzie jeśli umieścicie go również w danym poście, ale nie jest to warunek konieczny. 
  3. W kolejnym poście z tego cyklu wyróżnię 3 blogi, które dodały linka w linkowym party i w jakiś sposób mnie zaciekawiły i przedstawię je szerzej na moim blogu. 
  4. Pamiętajcie, że każdy bloger cieszy się z komentarzy, komentujmy więc w miarę możliwości prace innych. 
  5. Możecie dodać pod jednym postem maksymalnie 3 prace, czyli 3 prace na 2 tygodnie. 
  6. Dodając swoje prace akceptujecie, że mogę wykorzystać wasze zdjecia, które wklejacie pod tym postem (oczywiście będę je wykorzystywać jedynie z linkami do Waszych blogów).
  7. Co jakiś czas chciałabym zrobić tematyczne Linkowe party i wtedy bedzie można dodawać linki do swoich starych postów. 
  8. Prace mogą być wcześniej publikowane na blogu jednak nie wcześniej niż sprzed 2 tygodni (wyjątkiem będą tematyczne linkowe party)
  9. Jeśli nie wiecie jak dodać swoją prace przez linkarza, lub jak dodać baner na pasek boczny bloga opisałam to TUTAJ  


Mam nadzieję że bawicie się dalek i pokażecie kolejne wspaniałe prace
Pozdrawiam
Diana




32 komentarze:

  1. Wybrałaś najlepsze prace, wręcz doskonałe - ja też jestem pod odgromniczym wrażeniem precyzji, dokładności, wrażliwości w ich wykonaniu.
    Pewnie, że bawię się dalej. Tak jak i wiele dziewczynom, czasu brakuje, aby wejść na każdy blog, ale pewnie powoli zajrzę do każdego. A ja dziękuje za odwiedziny u mnie. To przemiłe i mobilizujące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokazałaś mało ale z klasą, Jane i lis są po prostu zachwycający!!!!
    Ja nawet nie dam rady wymienić ile prac mi się podobało :) Oczywiście że będę brała udział, do czasu aż mnie nie wyrzucisz :)
    PS - Idę piec drożdżówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są fantastyczne.Z chęcią znowu się przyłącze do linkowego party,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace :) Jest co podziwiać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace bardzo mi się podobają, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwowałam dłuższy czas wszystkie, ale to wszystkie prace. Zajrzałam na blogi i te "stare" które znam od lat ale poznałam kilka nowych... Są wspaniałe! teraz tez będę obserwować i podziwiać różnorodność technik... Dodam na próbę też moją motylkową damę...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja cały czas zachwycam się liskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się przestać zachwycać Twoją Jane, fantastyczna i już :)
    Piękne prace dziewczyn, ja oczywiście będę bawić się nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace wybrałaś a Twoja Jane to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja lala cudności!!! a co do wyróżnionych prac to fotografia piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace :)
    Jane jest rewelacyjna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcie Noirceur A. jest naprawdę magiczne :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała ta lalka, ona jest z tamtej epoki :-). Gdzie ją nie ujrzę, to oczy w nią wpatruję jak sroka :-). Lisek oczywiście wspaniały!
    Zdjęcie pajęczyny autorstwa Noiceur A. jest piękne, to pokazuje nam jak wspaniałym artystą jest Natura, tylko czerpać z niej inspiracje, co widać na pracochłonnym i pięknym hafcie Joanny T. Ja dziękuję za wyróżnienie bardzo pięknie :-). Diano dodatkowo dziękuję za to, że organizujesz tą świetną zabawę, dzięki Twojej inicjatywie poznaję więcej ciekawych i inspirujących Twórców, a i ja otrzymuję więcej komentarzy i cieszę się, że ktoś mnie odwiedzi :-). Tyle prac i tyle pięknych rzeczy można obejrzeć z jednego miejsca - super :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przyłączam się do zabawy po raz kolejny, cieszę się, że mogę brać w niej udział oraz poznawać nowe, ciekawe blogi i blogerki. Zapraszam również do siebie :)
    Wszystkie promowane prace są bardzo ciekawe i wybór na pewno trudny,a le myślę, że wybrałaś bardzo dobrze
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Diano! Bardzo fajny pomysł z Linkowym Party. Dzięki niemu mogę poznać wiele innych ciekawych blogów nie zawężając się tylko do szydełkowania i haftu. Jak tylko będę miała co pokazać chętnie się przyłączę do każdego Party. Cieszę się, że odwiedziło mnie tyle nowych osób. Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy i gratuluje również pozostałym zwyciężczyniom! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne wyroznienia! No i oczywiscie ze bawimy sie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Linkowe party sprawdza się rewelacyjnie. Ileż mamy uzdolnionych ludzi! Możliwość poznawania osób o podobnej wrażliwości to prawdziwa gratka :) Dziękuję Ci Diano.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyróżnienia zasłużone. Tyle osób mnie odwiedziło i poznałam wspaniałe blogi, blogerki. Oczywiście dołączyłam do dalszej zabawy. Banerek nowy na pasku bocznym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach! To już czwarta edycja? Niesamowite.
    W trzecim party wpadło mi w oko szydełkowe jedzonko z bloga Galeria Rzeczy Ładnych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne prace. Szczególnie haftami Joanny jestem zachwycona. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam Cię za wytrwałość w odwiedzaniu wszystkich zgłoszonych blogów i wynajdywaniu cudeniek prezentowanych na nich. Wisiorek ze strzałką jest the best.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny lisek:)) Nareszcie udało mi się dołączyć...:) Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dołączam do kolejnej odsłony linkowego party. Diano, wybrałaś, piękne prace. Haft Joanny mnie również urzekł. Gratuluję wyróżnionym osobom.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zabawa, odwiedziłam wiele wspaniałych blogów. Nie ukrywam, że mój blog do tej pory nieznany, też był często odwiedzany. Dostałam sporo komentarzy, które bardzo mnie zmotywowały.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe prace! Bawię się dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że tym razem nie tylko moje poduchy! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fotografia jest rzeczywiście wspaniała. Ale zabawa trwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne prace wybrałaś, gratuluję dziewczynom zdolności. Oczywiście bawię się dalej. pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń