czwartek, 9 kwietnia 2015

Poduchy litery, przytul się do alfabetu ;)

Poduchy uszyte jakiś czas temu, swoją premierę miały w gazetce "Szuflada pełna inspiracji" jako pomysł na prezent z okazji Dnia Dziecka.


Mojej Ali bardzo sie spodobały, jak widać są naprawde spore.


Moim zdaniem mogą być fajnym elementem wystroju pokoiku dziecięcego :)


A na dodatek są miłe i miękkie


Co myślicie o takich poduchach dla dzieciaków?
Moja Alicja ma swoje "A" w troszkę bardziej stonowanej kolorystyce, ale przyznam że tych poduch nie chciała się pozbyć i był spory problem z wysyłką do klienta ;)
Myślę że kiedyś uszyję jej cały alfabet tylko w troszkę mniejszym wydaniu :)
Pozdrawiam
Diana

53 komentarze:

  1. Twoje pomysły są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Literki super i co najważniejsze podobają się dzieciom!
    Pozdrawiam,
    Anio.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się Alicji, widać,że są takie "przytulaśne"

    OdpowiedzUsuń
  4. poduchy piękne i ucza dzieci literek

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne poduchy! Dla dzieci uczących się czytać rewelacja! Chyba wykorzystam pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny pomysł! Dostałam pełno materiałów, które na typowe maskotki nadają się tak średnio, ale na literki będą w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i wykonanie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Literki piękne :)) Fajny pomysł na dekoracje pokoju dziecięcego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne te poduchy, pomysł- jak zawsze- świetny!Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne literki, sówkowe M najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne poduchy :) Idealne dla dzieciaków :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poduchy bomba,do przytulania ,do siedzenia,jako dekoracja pokoiku.Świetny pomysł.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Są mega odjazdowe, wszystkie bez wyjątków.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne są i na pewno będą sie podobały dzieciom, aż żałuję, że moja jest juz troche za duża:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł, ale nie wiedziałabym, jaka jest moja ulubiona literka ;) Może ta najbardziej wygodna

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł i świetne wykonanie . Kolorowo i przytulaśnie w sam raz dla dzieciaczków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczne poduszeczki !
    pozdrawiam Diano

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne wykonanie, sam bym taką literkę skradła hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. urocze są te literowe poduszki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! My mamy H a reszte alfabetu zbieramy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne, maluchy uwielbiają wprost takie zabawy z miękkimi podusiami. Twoja p[raca jest rewelacyjna. Widać radośc w oczach dziecka. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać, że modelka zachwycona :)
    Poduchy 1klasa!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysł rewelacja !!! Choć dzieckiem już nie jestem i do młodzieży też mi daleko ,to niewątpliwie taką literkę mogłabym mieć na kanapie i to nie jedną :) Super Diano , brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle świetny pomysł, super wykonanie i modelka pierwsza klasa;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł z tymi poduszkami. Lepszy niż małe literki z imieniem, bo można się przytulić do niego, a takie literki nie zawsze wiadomo, gdzie powiesić. Czy można je prać?

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne są takie literkowe poduchy:) Szyłam takie dla mojej starszej córy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjny pomysł! A może tak cały alfabet???

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomysł świetny. Czym wypełniasz litery?

    OdpowiedzUsuń
  30. muszę się wykurować z wstrętnego zapalenia i wtedy siadam do maszyny i działam :) rewelacyjny pomysł :)
    pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne poduchy i śliczne zdjęcia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Poduchy - litery !!! Super pomysł !!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Super :) a materiał z czachami wymiata :p

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne poduchy,edukacja i zabawa :) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale piękne te poduchy :) Wyglądają na mega wygodne ! Taki wielki rozmiar idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super poduchy :) Litera 'A' chyba najtrudniejsza dla mnie do uszycia. Moje chłopaki na szczęście I&J, więc nieco łatwiej do uszycia;) Ale uszycie całego alfabetu w mniejszym rozmiarze jest i u mnie w planach na liście.

    OdpowiedzUsuń
  37. Sliczne podusie :))) Super pomysl i sliczne materialy :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawy pomysł, super wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super pomysł z tymi literkowymi poduvhami pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń