piątek, 23 stycznia 2015

Ekologiczny efl

Staracie się być ekologiczni? Ja staram się tak żyć, wybieram rower zamiast samochodu, segreguję śmieci (i robiłam to jeszcze przed ustawą śmieciową) mam kompostownik, a w torebce zawsze szmacianą torbę na zakupy. Uwielbiam recykling ale stworzenie czegoś z materiałów zupełnie ekologicznych przyspożyło mi trochę problemu. Po pierwsze długo sie zastanawiałam co bym mogła zrobić po drugie jakoś zupełnie nie mogłam tego ładnie ubrać. W końcu powstał elfik.

Elfik jest malutki i wykonany tak naprawdę z resztek surówki bawełnianej, odrobiny filcu, bawełny i koronki bawełnianej.


Taki wielkouchy troche jak nietoperz wygląda ;)


I jeszcze moja pierwsza myśl eko i brelok kotek z surówki bawełnianej, lnu, sznurka jutowego i drewnianych koralików


A jeśli i wam eko w głowie zapraszam do wyzwania Szuflady, wyjmijcie eko produkty i podzielcie się z nami wspaniałymi pracami .

Pozdrawiam was ekologicznie dziś
I zapowiadam już walentynkowe inspiracje.
Diana

43 komentarze:

  1. Elfik uroczy,słodki !!!!!!! Breloczek super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Elfik jest rewelacyjny! Uszy ma naprawdę "wyczesane" :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super obie ekologiczne prace. Elfinka urocza, a kociak przesłodki.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uszy dodają mu tylko uroku! Taki kochany, a jednocześnie ma coś szelmowskiego w oku- psikusy mu nie obe?"

    OdpowiedzUsuń
  5. elfik cudo , jak z resztek to jestem pod wrazeniem, belok sówka także bardzo udany, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ekologiczne twory, uszy elfinki super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkouchy :) ale ekologicznie uroczy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne prace, też lubię ten styl

    OdpowiedzUsuń
  9. Kotka Julka zagarnęła i oddać nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne twory!! :)
    Elfica rewelacyjna...jakby z zaczarowanego lasu wyskoczyła :)
    a kociak też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elfik dzięki wielkim uszom jest jedyny w swoim rodzaju, oryginalny, a przy tym niesamowicie uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kotek jest uroczy a elfik fantastyczny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna Elfinka :))) Taka slodziasna :))) Niedawno szylam moje pierwsze male lale i tak jak teraz tak sie patrze na Twoja Elfinke to nastepna moja lala tez bedzie miala warkoczyki Suuper jej pasuja :))) A kociak Slodki :) Milego Weekendu Diano Zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elfik wymiata ....umów mnie z nim proszę na grzyby....ale te jadalne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kotek-wiewiór to mój ulubieniec! Piękny

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne ekologiczne prace, elfik mnie zauroczył

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny elfik, świetnie go wymyśliłaś!!! Breloczek też bardzo mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny elfik, bardzo podobają mi się te warkoczyki:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mimo że nie mam nic przeciwko nietoperzom, to jakoś nie pasuje mi to skojarzenie do słodkiego elfika. Ma całkiem fajne uszy. Takie elfie :)
    Breloczek też fajny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Elfik śliczny, a breloczek super.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy elfik a te zielone włoski i cała aranżacja - cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O Elfiku to ja już pisałam że jest extra-extraśny :D
    kotek też bardzo sympatyczny
    Fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny ten Elfik. Widac że z maszyną Ci sie dokonale wspólpracuje !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prace !!!! Myślałam, że kula jest z mchu... Elfik uroczy i kotek też. Widziałam ostatnio w kinie na holu choinkę z całej masy butelek plastikowych - to dopiero recykling !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ uroczy. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakochałam się w tej Elficy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Juz podziwiałam zarówno elfa jak i bryloczek na stronie szuflady co tu dużo mówić jak zwykle pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ohhhh, qué trabajos más adorables!! El primero te ha quedado precioso, el vestidito es una monada. El llavero muy original!
    Tienes un blog encantador, enhorabuena!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem pod niebywałym urokiem Twoich ekologicznych maskotek . Oj gdyby tak rodzice chcieli zachęcać swoje dzieci do ekologicznego życia i oszczędzania tej już tak zużytej MATKI ZIEMI . Brawo kochana !!! Wielki plus dla Ciebie + i za ekologię i ekologiczne tworzenie i dawanie przykładu Ali :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda jakby z bajki się urwał ,fajny elf

    OdpowiedzUsuń
  31. Uroczy elfik, breloczek jest bardzo ciekawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Elfik jest cudowny :) Taki mały a tyle radości daje :) A breloczek - fantastyczny :) Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale cuda! Elfik jest przesłodki, a ten kociak ekologiczny bardzo pomysłowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne włosy jej zrobiłaś, zauroczyły mnie totalnie :)

    OdpowiedzUsuń