sobota, 20 grudnia 2014

Boże Narodzenie w szarościach i bieli

Tym razem pokażę Wam Boże Narodzenie jakie panuje już w moim domu, w moich ukochanych szarościach i bieli.

Tym samym z moim ukochanym szarym wpisuję się w wyzwanie Danusi. Mój stosunek do szarego, no cóż jest to mój ulubiony kolor, uwielbiam jego chyba wszystkie odcienie. Lubię ubrania w tej kolorystyce, lubię wnętrza w tej kolorystyce i chyba lubię wszystko w tej kolorystyce.


U mnie w domu jeszcze kilku dodatków brakuje, no cóż rota pokrzyżowało namwszystkie plany i cała nasza rodzina została odcięta od Świata na tydzień, ale już powoli wychodzimy na prostą.

Zawsze myślę w jakim kolorze ubrać dom na Święta a potem i tak wychodzi że jest biało-szary :)

Szyłam oczywiście nie tylko dekoracje dla siebie, powstało mnóstwo różnych dekoracji w tej kolorystyce, a to tylko niektóre z nich.


Mam nadzieję że szał się niebawem u mnie skończy i będę mogła do was powrocić i pozaglądać na Wasze blogi.
Jeszcze banerek wyzwania u Danusi
Pozdrawiam Was gorąco i trzymajcie się cieplutko.
Diana

81 komentarzy:

  1. Fajnie tak na szaro-biało wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe szarości... i po stokroć podziękowania ślę, że Ty w wirze tego wszystkiego znalazłaś chwilkę dla mnie:)))
    Buziaczki! Masz wspaniałe mieszkanko:D
    U nas jakby rota przychodził, zaczynał walczyć, ale na szczęście sobie poszedł- to przez taka nijaka pogodę:)))U Myszki w szkole tylko 40%szkoły chodziło, bo panował jakiś wirus:(

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że zdrowiejecie... :)
    a tonacja szaro-biała idealnie się wpisuje w zimowy klimat Świąt :) (Ty będziesz miała go chociaż w domu, bo za oknem wiosna? jesień? hehe )
    poduchy REWELACJA :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku- jak pięknie! Oczarował mnie Twój świąteczny domek! Zrobiłam teraz zabawę- "Pokażesz nam swoją choinkę?"- jeśli masz ochotę, to zapraszam1 Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie!
    Jednak jestem staroświecka i troszkę czerwieni ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne wnętrze, wszystko pięknie i gustownie dobrałaś :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie Diano... osobiście na święta lubię czerwone, granatowe, zielone, srebrne lub złote dodatki...wtedy czuję nastrój świąteczny ... hihi

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne dodatki. Mam nadzieję, że szybkoi wyjdziecie na prostą i rota odejdzie na zawsze. Znam temat przy dwóch przedszkolakach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Diano bardzo ladnie, gustownie , ale pewnie dodałabym jakiś element o wesolym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytając temat postu weszłam z ciekawości, bo nie wyobrażałam sobie takiego połączenia w odsłonie świątecznej. Jednak miło mnie zaskoczyłaś. Może być na prawdę uroczo w takiej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Slicznie! Ja tez lubie szarosc we wnetrzach bo jest taka spokojna... A w domu musi byc spokoj :-). Duzo zdrowka Wam zycze

    OdpowiedzUsuń
  12. Diano jak miło ,że jesteś z nami znów w zabawie ,bo Twoje szarości są cudowne i przepiękne.Skarpety świetne a podusie cudowne i pięknie się prezentuję na tej skórzanej kanapie.
    Wracaj jak najszybciej do nas z kolejnymi pomysłami .
    Pozdrawiam cieplutko i życzę radosnych ,spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wnętrze w pięknych kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz co, Diano, mnie się te szarości też bardzo podobają. Cudnie u Ciebie :)) Kiedyś to też był mój ulubiony kolor , później polubiłam też inne, bo zawsze byłam taka szara. Ale i teraz mam kilka sweterków, bluzek i nawet dwie sukienki w kolorze szarym. Buziaki posyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie to wygląda !
    Dużo zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie udekorowany dom!
    Zdrówka życzę na stałe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękny salon ( mój wygląda jeszcze jakby tornado przeszło....) i pięknie go przystroiłaś. Osobiście lubię święta w czerwono-zielonym, ale Twoje szarości bardzo mi się podobają. Szczególnie, że aura na zewnątrz mało srebrzysta w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też kocham szarości, szczególnie te jasne. Piękne ozdoby i cudny materiał w renifery na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie to wygląda :) Piękne te twoje ozdoby w szarościach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Diano slicznie w Twoim światecznym domku jest. A te podusie ze skarpetakmi no rewelacja !!!
    Pozdrawiam i życzę zdrowych i wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne wnętrza. Dodatki w takich kolorach dodają elegancji. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie u Ciebie !! bardzo klimatycznie :) Wesołych Świąt życzę :):)
    pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wszystko wygląda w tych szarościach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widać i czuć rękę prawdziwej gospodyni, wszystko urządziłaś ze smakiem, nie taki totalnie przypadkowy miszmasz, kiedyś nam wciskano, że szary, to taki zimny kolor, a tu proszę czuć i widać ciepełko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudowna konsekwencja w kolorystyce :-). Jest pięknie i elegancko! Ach, te podusie!
    Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie !!! :)) a poducha z jeleniem BOSKA !!! :)). Pozdrawiam i życzę radosnych świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Kto by pomyślał, że taki szary, a taki elegancki i domek pięknie wygląda :) Cudne poduchy i skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się Twój świąteczny wystrój :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie, oto dowód na to ze świąteczna kolorystyka nie musi być zielono-czerwona :) Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne, po prostu piękne u już :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny wystrój domu tworzysz piękne prace :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Pieknie u Ciebie :) I masz taak jak wlasnie lubisz :) Ciesze sie ,ze juz wracacie do zdrowka !!! Teraz na spokojnie bedziecie mogli przygotowywac sie do Wigilii :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ pięknie w tym Waszym domku, nigdy bym nie powiedziała że w szarościach może by tak ładnie świątecznie, a tu proszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie wygląda Twój domek, pasują tu takie szarości:)

    OdpowiedzUsuń
  35. pieknie wyglada Twój domek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. pięknie, elegancko :-)

    Wszelkiej Wesołości i Wielkiej Spokojności na te Święta (i nie tylko)
    ci życzę :-D
    no i zdrówka rekonwalescentom :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak elegancko i pięknie w domku. Bardzo pomysłowe dekoracje i ślicznie się ze sobą komponują!

    OdpowiedzUsuń
  38. Twoje mieszkanie cudownie wygląda w tych kolorkach szarości, srebra i bieli. Świąteczne dekoracje wpisały się idealnie . Pozdrawiam i Wesołych Świat

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne dekoracje. Szary mało świątecznie mi sie kojarzy ale u Ciebie pokój wygląda genialnie. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  40. Wigilia to nie jest czas,
    gdy jest prezentów moc
    Wigilia to nie jest czas,
    gdy potraw sto na stole
    Wigilia to przepiękny czas,
    Bożonarodzeniowy czas,
    Gdy siedzimy wszyscy w kole,
    i MAMY bliskich przy stole.

    Spokojnych i zdrowych Świąt Bożego
    Narodzenia Diano ;))) pozDrawiaM :)

    Wszystko co robisz jest piękne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Diano Kochana! Alez u Ciebie jest cudownie ! Bardzo mi sie podoba ! Pracowita z Ciebie pszczolka : ) hihih Kochana Pragne zyczyc Tobie i Twojej rodzinie Wesolych Swiat , Radosnych i przepelnionych miloscia:*

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo elegancjie wnętrze. Podusie i skarpety cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie u Ciebie, sama uwielbiam takie dodatki i akie śliczne wnętrza!;)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Radosnych Świąt!;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zawsze śliczne dekoracje! Wesołych świąt Bożego Narodzenia i spełnienia marzeń w nadchodzącym Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdrowych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie w tych szarościach !!!!! Kochana Dianko -Wesołych ,rodzinnych i spokojnych świąt -Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  47. rodzinnych ,beztroskich i wesołych Świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak zwykle ładnie. Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak zawsze cudowne dekoracje u mnie jak zwykle czerwień króluje. Wspaniałych rodzinnych świąt oraz dużo inspiracji w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  50. piękne szarości przygotowałaś:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jakże ja choruję na takie barwy !!!
    To są moje klimaty,na które mam chrapkę od dawna....
    Ale gdy powiedziałam o tym głośno...to mój synek ( a propos choinki,którą chciałam w bieli ) rzekł,że ma być kolorowo w święta ...
    Cóż się nie robi dla dzieci ...zrzekłam się marzeń,by uszczęśliwić latorośl :) I mrygają lampki w kolorach tęczy ;P
    Może kiedyś :)
    Twoje prace są cudne !!!
    Może mało komentuję,ale często odwiedzam i podziwiam :)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  52. super - tak pewnie wyglądałoby u mnie gdyby nie 45 kilowe szczęście na 4 łapach (rasy labrador) którego entuzjazm zmienia pozycję wszystkich rzeczy na poziomie jego ogona i wspiera go w tym czarny kot włażący nocą dosłownie wszędzie i nie uznający artystycznych zapędów właściciela :) a ile siły tkwi w tym małym ciałku.
    Piękny masz wystrój - po prostu do katalogu, no cudo. :))))

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie to wygląda w szarościach! Okazuje się, że świątecznie, to wcale nie musi być czerwono-zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajna dekoracja
    Pozdrawiamserdecznie

    OdpowiedzUsuń
  55. Mniej typowy kolor dekoracji świątecznych, co nie oznacza, że mniej pasuje. Bardzo ładne dekoracje. Liczy się, że Tobie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne szarości - takie nastrojowe i spokojne :)
    I oby wszelkie wredne wirusy omijały Was jak najdalej.
    Zwłaszcza wredne rota.

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne szarości idealnie dopracowane, poduchy rewelacja:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Super dekoracje. A poduchy rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  59. Pięknie to wygląda!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  60. ślicznie to wszystko zrobiłas:) i tyle cudownych szarosci, jak wytwornie:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczne! Skarpety w odcieniach szarości i bieli podobają mi się znacznie bardziej niż w tradycyjnych kolorach! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczne te Twoje ozdoby domu :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Wszystkie dekoracje bardzo ładne i stylowe ale bez tradycyjnej dla świąt czerwieni i zieleni jakoś nie czuję tego klimatu.
    Mimo to piękny salon, zwłaszcza ten kominek :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń