czwartek, 6 lutego 2014

Czekolada, czerwień, ecri i moja okładka

W Klubie Twórczych Mam powstaje nowa seria będziemy inspirować Was kolorami a na pierwszy rzut idzie piękny zestaw kolorystyczny, czekolada, czerwień i ecri i oto moje wykonanie

Po pierwsze filcowa okładka na zeszyt w tych ślicznych kolorkach, trochę szyta trochę haftowana, z wszytą zakładką.




Myślę że w takim zeszycie można prowadzić naprawdę wyjątkowe zapiski, a oprócz tego powstała jeszcze bransoletka
Osobiście nie przepadam za brązem jednak w tym zestawie bardzo mi się podoba.

40 komentarzy:

  1. Świetny zestaw kolorystyczny! Okładka, a szczególnie bransoleta bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. I okładka i bransoletka śliczne, też nie przepadam za brązem ale u Ciebie jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię ciepły odcień brązu, więc bardzo mi się podoba zarówno okładka jak i bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka i bransoletka prześliczne ,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już sama nie wiem co ładniejsze okładka czy bransoletka...oj ciężko się zdecydować ..obie rzeczy ciesza oczy i to bardzo...pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjemne zestawienie kolorów... miś słodki ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny jest ten miś :) I bransoletka też bardzo pięknie "upleciona".
    Zapraszam też do siebie
    Pozdrawiam :)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/
    I

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie :) i kolorki fajnie razem grają :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ponoć kobiety lubią brąz :D Też się przyłączę do zachwytów, piękny zestaw kolorków!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja kocham brąz i dzisiejsze Twoje dzieła są wspaniałe. Okładka jest przesłodka, a bransoletka prześliczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. bransoletka piękna , okładka sama nie wiem czy nie jeszcze piękniejsza :) do tego te kolory są naprawdę cudnie inspirujące :) czekolada zżurawiną albo malinami ;) no piękność :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bardzo lubię brązy, mam kilka zeszytów , i pewnie ozdobię filcem , bransoletka piękna, ale ja biżuteri nie robię chociaż bardzo mi sie podoba pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace. Okładka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ cudna okładka nie sądziłam ,że tak cudnie pasują te kolory...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje inspiracje w palecie tych barw są prześliczne :)
    ech i ta kawka w groszkowej filiżance...mniam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie i baaaardzo słodko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny pomysł na zakładkę i ten misio haftowany bomba !
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  18. Nabrałam ochoty, żeby sobie uszyć okładkę na kalendarz:) Twoja jest śliczna. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaczne od tego ,ze sliczne zakladki pokazalas w poprzednim poscie :):) Dziekuje za linka do tych wzorkow z haftami :):) Okladka wyszla Ci Piekna :) Baardzo mi sie podoba jak i bransoletka Sliczna :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brąz w połączeniu z czerwonym kolorem wygląda bardzo ładnie. Okładka wyszła ślicznie i do tego jeszcze zakładka:) super! a bransoletka bardzo bogata w różności:) śliczniutka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna bransoletka,jak nie lubie nic na nadgarstkach to ta bym z checia nosila :) okladka rowniez urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna okładka : )
    Bransoletka bardzo śliczna : )
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  23. ale cudowna okładka :) a bransoletka przywodzi mi na myśl smakowite słodkie, czekoladowe i owocowe draże :P śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Okładka i bransoletka śliczne, połączenie barw prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zestawienie kolorystyczne :))))piękna okładka,a bransoletka bardzo apetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczne połaczenie kolorów, kształtów, formy i wykonania, Super :))
    Zresztą cały Twój blog bardzo mi się podoba!
    Łączę pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Okładka cudna a bransosetka piękniusia ja uwielbiam połączenie ecri i odcieni czerwieni i bordo i okazało się ,że czekolada do tego super pasuje. Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny, słodki misio:))
    A bransoletka bardzo ładnie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekoladowo i walentynkowo się zrobiło u Ciebie :) Notes bardzo fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna bransoletka!A okładka z tym misiaczkiem przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  31. wooow, diana, okładka boooska , brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolejne śliczności w twoim wykonaniu. Okładka jest super :) A bransoletka prezentuje się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne: i okładka i bransoletka. Super kolorystyka
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń