środa, 5 lutego 2014

Zakładkowe tutoriale dla Was znalezione w sieci

Jak obiecałam tak pokazuję Wam różne zakładkowe pomysły, do każdego jest tutorial lub wzorek, wystarczy kliknąć pod zdjęciem na napis tu.
Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. I jak Wam się podobają? Czegoś brakuje?

Kwiatuszkowa zakładka
tu


Pomponikowe zakładki
tu

Serduszkowe z karteczek
 
tu
Wydrukowane
tu
Narysowane na patyczku od loda
Szydełkowe
tu
tu


tu
Wyszywane
tu
Filcowe
tu
Tu znajdziecie dużo wzorów haftu na zakładki
I co macie już pomysły na lutową zakładkę?

22 komentarze:

  1. Ile ich jest ;***
    Te patyczki muszę pokazać Kaolinie, są takie urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie... najpiękniejsze !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydziergany psiak mnie urzekł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podobną zakładkę do pierwszej dostałam od Baleriny, jeszcze są piękne guziczkowe zakładki, albo z kokardkami na zszywka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne są wszystkie ale mi najbardziej podoba sie pierwsza kwiatuszek jest uroczy,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ostatnie przepiękne! Pasują do książki romansowej...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jejciu ale one sa słodkie, wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  8. A nawet kilka pomysłów... I jak tu się zdecydować?

    OdpowiedzUsuń
  9. Są urocze,dzięki za inspirację:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzieś tam wśród wielu pomysłów zaczynam widzieć moje zakładki :) Teraz tylko zrealizować wizję i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za inspiracje bo tego nigdy za wiele a tymczasem na candy zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się przyda:) piesek super! ale wszystkie są ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow jak duzo tych zakładek, świetne są. Czuję sie zainspirowana i biegne stworzyć własną zakładkę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysły. Muszę przyznać, że najbardziej wpadły mi w oko zakładki wykonane z patyczków.

    OdpowiedzUsuń
  15. GENIALNE!!! Fantastyczne inspiracje! Dzieki.

    OdpowiedzUsuń