środa, 5 lutego 2014

Zakładkowe tutoriale dla Was znalezione w sieci

Jak obiecałam tak pokazuję Wam różne zakładkowe pomysły, do każdego jest tutorial lub wzorek, wystarczy kliknąć pod zdjęciem na napis tu.
Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. I jak Wam się podobają? Czegoś brakuje?

Kwiatuszkowa zakładka
tu


Pomponikowe zakładki
tu

Serduszkowe z karteczek
 
tu
Wydrukowane
tu
Narysowane na patyczku od loda
Szydełkowe
tu
tu


tu
Wyszywane
tu
Filcowe
tu
Tu znajdziecie dużo wzorów haftu na zakładki
I co macie już pomysły na lutową zakładkę?

22 komentarze:

  1. Ile ich jest ;***
    Te patyczki muszę pokazać Kaolinie, są takie urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie... najpiękniejsze !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydziergany psiak mnie urzekł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podobną zakładkę do pierwszej dostałam od Baleriny, jeszcze są piękne guziczkowe zakładki, albo z kokardkami na zszywka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne są wszystkie ale mi najbardziej podoba sie pierwsza kwiatuszek jest uroczy,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ostatnie przepiękne! Pasują do książki romansowej...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. A nawet kilka pomysłów... I jak tu się zdecydować?

    OdpowiedzUsuń
  8. Są urocze,dzięki za inspirację:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzieś tam wśród wielu pomysłów zaczynam widzieć moje zakładki :) Teraz tylko zrealizować wizję i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za inspiracje bo tego nigdy za wiele a tymczasem na candy zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się przyda:) piesek super! ale wszystkie są ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jak duzo tych zakładek, świetne są. Czuję sie zainspirowana i biegne stworzyć własną zakładkę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysły. Muszę przyznać, że najbardziej wpadły mi w oko zakładki wykonane z patyczków.

    OdpowiedzUsuń
  14. GENIALNE!!! Fantastyczne inspiracje! Dzieki.

    OdpowiedzUsuń