niedziela, 26 stycznia 2014

Test Rainbow Loom

Zostałam poproszona o przetestowanie zestawu do robienia bransoletek Rainbow Loom.  Cała zabawa polega na robienu bransoletek z małych gumeczek przy pomocy specjalnie skonstruowanej podstawy i czegoś podobnego do szydełka. Ponoć za granicą jest to wielki hit i patrząc po ilość filmików instruktażowych o tym jak wykonać takie bransoletki myślę że faktycznie, w dodatku patrząc na reakcję swego dziecka na te gumeczki jestem skłonna uwierzyć że dzieci je kochają. Do Polski dopiero zawitały ale myślę, że mają dużą szanse podbić rynek.



 Ale zacznijmy od początku cały zestaw wygląda tak

 Podstwaw na której zaczepiamy gumeczki, jest specjalnie tak zbudowana by później można było przeciągać gumki w określony sposób zaczepiając za siebie. Coś w tylu szydełka no i oczywiście gumeczki.
Reakcja mojej Ali była ogromna, niesamowicie się cieszyła, oczywiście od razu musiała spróbować o co chodzi, ale okrzyków wow było mnóstwo (porównywalne do dostania super misia)
Osobiście myślałam że do testów będzie za mała miałam zamiar nawet zaprosić zaprzyjaźnioną starszą dziewczynkę jednak okazało się że już dwulatka potrafi nakładać gumki w sposób jaki się jej pokaże, dodatkowo dobierając kolory, oczywiście z przewlekaniem szydełkiem jest już problem ale od czego jest mama :)

Po określonym nałożeniu gumeczek na podstawę powstają różne ciekawe konstrukcje, które po zdjeciu wyglądają jak bransoletki.



Gumeczek można w razie potrzeby użyć do zrobienia kucyków ;) również idealnie się nadają

A tu prawie wszystkie wykonane przez nas bransoletki, ta Alusiowa musiała być u niej na ręce
Moja ocena bransoletek.
1. Ciekawy pomysł na prezent dla 3-12 latki, tak naprawdę drogi jest zestaw startowy (ja w pierwszym momencie zastanowiłam się czy zapłaciłabym ok 50zł za gumki i kawałek plastiku, jednak po dłuższym przemyśleniu zestaw startowy jest nieodłączny, kupuje się go raz a później już tylko dokupuje gumki których koszt to ok 5zł myślę że naprawdę warto) Porównując cena zestawu startowego do robienia biżuterii z koralików to też ok 50zł ale jak koraliki się skończą trzeba wydać na kolejne podobną sumę.
2. Dzieci to uwielbiają (moja Ala nie rozstaje się z nim już 3 dzień)
3. Zestaw uczy kreatywności i dobierania kolorów myślę że to ważne
4.  Zestaw jest bezpieczny, gumkowa bransoletka na łapce nie zagraża niczemu, nawet jak dziecko się o coś zaczepi to albo bransoletka się rozciągnie, albo porwie, choć po testach Ali nic się nie porwało, bransoletki są mega rozciągliwe.
5. Fajnie wygląda szczególnie jak ma się kilka na ręce
6. Wady to instrukcja w języku angielskim, ja na miejscu sprzedających dodałabym nawet zwykłą wydrukowaną kartkę a4 z tłumaczeniem, niby wszystko jest pokazane na zdjeciach jednak dla dzieci byłoby to ułatwienie.
7. Drugą wadą jak dla mnie jest dotyk gumy, ja osobiście nie lubię mieć na ręce nic gumowego, jednak dzieciom to raczej nie przeszkadza, szczególnie patrząc na modę na silikonowe bransoletki.

Ogólna ocena pozytywna, kupiłabym taki zestaw jakieś twórczej dziewczynce na prezent, a i sama Wam zdradzę że się wciągnęłam i zabawę miałam z tego przednią, myślę że po skończeniu gumeczek kupię kolejne.

20 komentarzy:

  1. Weszlam na twoj blog przypadkowo i bardzo mi sie podoba, tyle nowości /dla mnie/ pozdrawiam i zapraszam do siebie http;//tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nowość... chyba dobrze trafiona w ... małe dziewczynki
    fajne wychodzą bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa. Znając moją Michalinkę myślę, że też by się cieszyła z takich bransoletek. Zawsze jakiś pomysł na prezent jest :). A wasze bransoletki wyszły super - najładniejsza ta tęczowa i ta nad nią fioletowo-miętowa ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zastanawiałam do czego takie gumeczki mogą służyć, bo spotkałam je w sklepie. Teraz już wiem, fajnie wyszły te bransoletki!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna rzecz...i chyba mojej siostrzenicy kupię na urodziny. Fajne te bransoletki i takie kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, na prezent dla dziewczynki znakomite. Bardzo ładne bransoletki wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy twórczy zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa , zestaw kształci i rozwija wyobraźnię - świetny pomysł na prezent dla dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te gumeczki :):) No i sliczne bransoletki wychodza :) Dla dzieci to suuper zabawa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne te bransoletki. Sama rozwazam kupno tego zestawu dla coreczki. Ona uwielbia pransoletki, pierscionki i wszystko czym mozna sie ztroic :).Taka mala sroczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Po minie Alicji widać ,że będzie hicior . Diano widać ,że córeczka jest w temacie. Jej skupienie na czwartej fotce z góry ,zdradza profesjonalizm . Rośnie następne pokolenie :) jak to dobrze !!!! Pozdrawiam Was obie bardzo cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna zabawa, sama z chęcią bym się pobawiła :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe , atakie gumeczki juz wcześniej znałam ,ale opcja zrobienia z nich bransoletka fajna dla dziewczynek kreatywnych

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetne :D fajna zabawa, no i jakie ładne efekty końcowe :) chyba warto takie coś kupić dziewczynce, nie dość, że bawiąc się uczy się zarazem kreatywności, to jeszcze to co stworzy może na siebie założyć :) super!

    OdpowiedzUsuń
  15. o prosze, nie słyszalam o tym a wygląda ciekawie kreatywnie noi kolorowe wersje bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a gdzie można kupić taki zestaw początkowy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wystarczy kupic gumeczki, rozne rzeczy mozna zrobic na widelcu.Moze dziwnie to zabrzmialo ale tak jest.Ja robie kwiatki branzoletki i weze na widelcu. Nie potrzeba jest wydawac pieniedze.Wystarczy opakowanie gumek i dwa widelce sklejone tasma. Pozdrawiam. TEN FILMIK POKAZUJE JAK ZROBIC , BARDZO DOBRZE POKAZANE MYSLE ZE NIE BEDZIE PRZESZKADZALO ZE W JEZYKU HISZPANSKIM.

    OdpowiedzUsuń
  18. oo proszę w Belgii też są bardzo modne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne bransoletki. Ja również robię takied ''cudeńka'' z Rainbow Loom. Prowadzę również na ten temat bloga: http://diybysylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń