czwartek, 22 sierpnia 2013

Klub Przydasiowej Twórczości i SAL

Z maleńkim opóźnieniem publikuję co też stworzyłam na Klub, ostatnie prace powstały przed sekundą dosłownie.

A oto z jakich materiałów miałyśmy tworzyć.
Tego samego dnia którego dostałam przesyłkę uszyłam konia, ten beżowy materiał natchnął mnie do tego momentalnie
Później powstała bransoletka dla koleżanki, bardzo podobną już u mnie widzieliście, a te bladoróżowe perełki wpisują się tu idealnie
Powstały też kolczyki, na żywo wyglądają ładniej i chyba zostawię je dla siebie
Z pomarańczowej koroneczki powstały majteczki
Błękitnej i granatowej tasiemki użyłam do ozdobienia kosmetyczki jaką uszyłam dla teściowej
A dziś powstała jeszcze Panna kotka w balowej sukni, zrobionej z tego pięknego tiulu
I dosłownie przed sekundą wykończona karteczka, do zrobienia której użyłam też koralików. Karteczka będzie dla Wujka który w tym roku obchodzi 25-lecie kapłaństwa
A oto co mi pozostało
Zobaczcie co z tych samych materiałów zrobiły bardzo kreatywne osóbki, zapraszam do:
Beaty
Ani
Ewy
 
Dziś czwartek i minęły 2 tygodnie od oststniego wspisu salowego który jupiiii ukonczyłam ale jeszcze nie oprawiłam, czekan natomiast na Wasze postępy

   
   
 
A tak ogólnie to już mam nowy obrazek salowy tym razem świąteczny ;)

26 komentarzy:

  1. Ile świetnych rzeczy :) Moim faworytem chyba są kolczyki - też bym zostawiła na Twoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy zrobiłas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow konik rewelacyjny!!!
    i cała reszta...
    nie lubię motywów francuskich (jak dla siebie ;p)...ale kolczyki wyglądają słodko!!
    i kartka elegancka!!
    SUPER!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne cudeńka z tego wyszły!!Kartka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko cudne jak zawsze:) zdolna kobietka z ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno ty to masz zdolności:) Siedze i nie mogę się napatrzeeć:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No rzeczywiście konik fantastyczny, ale szczególnie urzekły mnie kolczyki z wieżą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace, konik jest czadowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne to wszystko :) ale że jestem miłośniczką kotów, to Panna Kotka urzekła mnie najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny konik.. i przepiękne te kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejkuuuu Panna Kotka tak by pasowała do mojego Pana Kot :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kota ;) cudna jest, bransoletka też, właśnie jak wiesz dziś mam bransoletkę od Ciebie i jest genialna..podoba mi się cała i to solidne zapięcie..jest super.
    Kosmetyczki i cała reszta też :) a kolczyki sobie zostaw i pokaż, jak wyglądają na Twoich uszach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bransoletkę i kolczyki zostawiłabym sobie na bank, są super!!! Podziwiam twój twórczy umysł!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne rzeczy stworzyłaś :) Sama nie wiem co podoba mi się najbardziej :) Chociaż konik i kotka w balowej sukience skradli moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz ,że ja zakochana jestem bez pamięci z Twojej biżutce..i mona zawładnełą mną całkowicie...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Suuper konik :):) Baardzo mi sie podoba :) Jak i reszta prac Saame Cuudnosci :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniale wykorzystałas materiały, piękne rzeczy stworzyłaś
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. same cuda pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  19. Konik mnie powalił, jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko cudne :) ale moim faworytem są kolczyki ( ahhh ta wieża, te kokardki ::))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega fajne rzeczy!Robisz tak ładnie i szybko,że szok!

    OdpowiedzUsuń
  22. konik super, biżuteria śliczna ale Pani kotka i jej spódniczka biją wszytsko !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super prace ! U mnie niestety będzie spóźnienie :(

    OdpowiedzUsuń