czwartek, 24 stycznia 2013

Miękkie zabawki RECENZJA

Jak wiecie ostatnio oblegam bibliotekę w poszukiwaniu książek rękodzielniczych i dziś nowa recenzja a Mianowicie książka "Miękkie zabawki" A. Dart
 Po moich oststnich dość krytycznych recenzjach ta będzie jak najbardziej korzystna, książka pokazuje jak uszyć ponad 60 różnych maskotek, zaczynając od misiów i króliczków, poprzez ciekawe smoki.
Ja zakochałam się w myszkach, na pewno uszyję

Dość oryginalne zabwki
Dla lubiących różne małe żyjątka
Słodkie żółwiki
Coś co mi się niezmiernie spodobało a mianowicie szyty warzywniak, myślę że idealny do zabawy dla maluchów
Fajne pacynki
Arka Noego
Jak widzicie w książce jest mnóstwo fajnych pomysłów na różne pluszaki, na stronach książki są też wykroje jednak są miniaturowe, tzn są narysowane na kratkach tak aby każdy mógł sobie taki wykrój narysować w odpowiednim rozmiarze, myślę że dla osób początkujących może być to mały problem, jednak jak ktoś już ma pewną wprawę w szyciu nie będzie to kłopotliwe.
Tę książkę mogę spokojnie polecić.


25 komentarzy:

  1. a gdzie można tą książkę kupić? wrzuciłam w google i nie mogę znaleźć :/
    mogłabym prosić o "przepis" na te boskie myszki??
    tychna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tychna co do kupienia to nie wiem ja ją mam z biblioteki, przepis na myszki postaram się obfocic i przesłać a później zrobię taki tutorial najwyżej.

      Usuń
  2. a znajdzie się pomysł na uszycie kotka ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tygrysek w mniejszym rozmiarze to jak kot, ale fajny kot jest w książce tildowej chyba przytulne dekoracje tu masz linka do recenzji http://divianaart.blogspot.com/2012/09/recenzja-ksiazki-przytulne-dekoracje.html

      Usuń
  3. wow... jakie śliczne myszaki ! w sam raz dla moich kociaków... hihi
    buziaki Diano

    OdpowiedzUsuń
  4. są i nasze biedronki o których wspominałaś :)
    ale te inne robaczki też świetne!!
    żółwiki słodkie a cała gromada myszo-szczurków zabawna!!
    warzywniak edukacyjny!! :) super sprawa...
    ciekawa jestem które żyjątka nam pokażesz?:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. no bannerek niczego sobie :)
    czułam, że na czerwień postawisz...
    napis FAJNY!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No rzeczywiście, myszki są super, czekam już na Twoje dzieło ...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. super zmiana szaty bloga:) tak pomyślałąm o czerwieniach ale nie zdążyłam napisać:)książka ciekawa czekam na twoje interpretacje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałaby się taka książka... :)
    Czekam na nowe dzieła!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Napewno sobie poradzisz ja niestety nie mam cierpliwości do takich rzeczy. Mi się żółwie podobają.
    Czekam aż uszyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. myszki superowe ;) książka świetna nic tylko szyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę fajne pomysły :) superancka jest ta ksiązka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowa szata łał , jak to kobiety mówią *z wiosną idą zmiany*
    Czekam na myszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Diano super pomysł z tą recenzją :) bo ja jako laik kompletnie nie znający się na szyciu nie mam pojęcia czy dany kurs w książce jest sprawdzony ,czy nie .A Ty jako osoba obeznana z maszyną ,możesz się podzielić z nami swoimi spostrzeżeniami na temat książki uczącej coś uszyć. Ale się rozpisałam. Myślę ,że logicznie to ujęłam .

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie zabawki, przytulanki. Fajne pomysły można też znaleźć w książce " Szyjemy zabawki i przytulanki" Debry Quartermain. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Diana pięknie u Ciebie :)

    a z książki warzywka i arka mi się mocno podobają..zresztą te zabawki na rączkę też fajne dla mniejszych dzieci :)
    czekam z niecierpliwością na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ją u siebie na półce od lat i zgadzam się z twoją opinia w 100% Książka jest super i dobrze wyjaśnione Ja sama już w podstawówce z niej szyłam dla siebie zabawki!! Mam nawet jeszcze gdzieś pacynkę- śpioszka! POLECAM!

    OdpowiedzUsuń
  17. czy tam przypadkiem nie ma takiej fajnej żaby? pamiętam jak z 15(!) lat temu na kółki technicznym szyłyśmy z koleżankami różne maskotki. i jak zobaczyłam te myszy, to od razu mi sie przypomniało, że dziewczyny szyły dokładnie takie same. ja szyłam żabę i tak się zastanawiam, czy ona może też jest w tej książce... muszę tę ksiegę zdobyć! :) Ah, wspomnień czar :D
    A blog bardzo mi się podoba! Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest rzeczywiście świetna. Uszyłam już z niej kilkanaście lat temu całe stado z warzywniaka. Też polecam.

    OdpowiedzUsuń
  19. super książka szkoda że teraz nie do zdobycia poza biblioteką.

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna mozna by ja wrzucic na chomika

    OdpowiedzUsuń
  21. ma ktoś do tej książki dostęp, ja ją kiedyś miałam i przez głupotę 13 lat temu straciłam, szukam wszędzie, królestwo za skan!

    OdpowiedzUsuń