piątek, 30 listopada 2012

Ozdoba choinkowa TUTORIAL

Witajcie, postanowiłam zrobić dla Was tutorial na ozdobę choinkową o taką, wymyślona przed chwileczką, pewnie widzieliście już ozdoby w tym stylu do kupienia w sklepach.

Po pierwsze ponieważ pada deszcz zdjęcia nie są najlepszej jakości a po drugie moja mała artystka upiększyła mi biurko swoimi rysunkami (ktoś wie czym najlepiej zetrzeć długipic? bo krzesło z materiałem skóropodobnym tez wystylizowała)

Ponieważ bardzo łatwo taką laleczkę wykonać myślę że będzie to wspaniała zabawa z dziećmi, a oto co nam potrzeba
- filc w wybranym kolorze
- sznurek
- 1 duży i 4 małe koraliki w kolorze naturalnym
- włóczkę na włosy
- klej (ja używam kleju na ciepło ale zwykła kropelka wystarczy)
- nożyczki
- cieńkopis
Dodatkowo jeśli chcemy naszą lalkę ozdobić przyda nam się
- tiul
- cekiny
- satynowa tasiemka
 PO pierwsze z filcu wycinamy koło, ja je odrysowałam od miseczki i moje koło ma 12 cm średnicy
Jeśli chcemy dodać tiul to wycinamy troszkę większe koło niż filcowe moje ma 14 cm.
Następnie robimy nóżki, na sznurek o długości ok 30cm nawlekamy dwa koraliki i zawiązujemy z obu stron
Odcinamy sznurek na tułw o długości 40cm i w jego połowie mocujemy nasze nogi

W filcu i tiulu robimy małe dziurki i już będziemy ubierać naszą lalkę
Po założeniu sukienki powinno to wyglądać tak, tiul powinien być pod spodem czyli od strony nóg

Teraz możemy zawiązać pasek w sukience naszej lalki, będzie to satynowa tasiemka o długości 30cm, na górze natomiast wiążemy nasze rączki, robi się je tak samo jak nogi tylko tu szmurek ma 16 cm

Na sznurek nakładamy największy koralik, będzie to głowa
Teraz przygotowujemy włosy
Które przyklejamy naszej lalce
 Dodatkowo możemy ją ozdobić doklejając opaskę, dorysowujemy cienkopisem oczy i gotowe
Prawda, że łatwe, mam nadzieję że zrobicie i pochwalicie się efektami. Będzie mi też miło jeśli robiąc taką ozdobą dodacie linka do mego bloga.







36 komentarzy:

  1. Ale fajny tutorial :D Jeszcze nie jestem pewna czy go wykorzystam (muszę poszukać czegoś zamiast filcu, bo takowego nie mam), ale jeśli tak, to na pewno się podzielę efektem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję jakiś nie strzępiący się materiał

      Usuń
  2. ooo, genialny pomysł, i jaki prosty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie mam takich wielkich koralików, na pewno bym się skusiła, bo strasznie fajne te laleczki-aniołeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zrobić kulki z masy solnej i przebić dziurkę wykałaczką

      Usuń
  4. Uroczy Aniołek Diano. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tutorial, muszę poszukać takich koralików!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny aniołek :) Muszę tylko skombinować takie koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra jak mi czas pozwoli to sobie takiego
    zrobię -jest śliczny :))) pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak fajnie że zostało mi jeszcze trochę filcu :-) Tylko kiedy ja to zrobię... Może się uda a wtedy napisze :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie... świetny pomysł i śliczne wykonanie
    Diano... tak patrzę na ten Twój licznik i coś chyba się skiepścił... ludziskom skrzydełka podcina ... hehehe
    powinnam mieć ponad 40 ( przynajmniej ) wpisów a wywaliło mnie .... ojojoj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JOanno miałaś rację ja byłam tego zupełnie nieświadoma, okazało się że mój licznik brał pod uwagę 1000 najnowszych komentarzy, a większość osób blogowych ma ten właśnie licznik :/ na szczęcie mój cudowny mąż zajrzał w kody i teraz mam licznik od początku bloga :) dziękuję że mi o tym powiedziałaś

      Usuń
  10. Cudowny aniołek:) na pewno spróbuję zrobić podobnego:)
    Śliczne dzięki za tutorial:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ozdóbka ! Elfik wyrasta na malarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tutek super po niedzieli weźmiemy sie z córą do roboty

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ten Aniołek =) Jak znajdę chwilę to może sama takiego zrobię ?? =)

    A co do długopisu to znam to ... próbowałam różnych sposobów i nawet nieźle pomógł lakier do włosów xD Trzeba popsikać na długopis i zetrzeć wacikiem albo ścierkom ... Powiem szczerze, że całkiem chyba nie zejdzie ale powinno zblaknąć a reszta się zetrze z czasem - przynajmniej u mnie tak było dzisiaj nie ma śladu =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniołek jak marzenie i wydaje się łatwy do wykonania!Kiedyś skorzystam z tej podpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniolek przeslodki ;)
    Co do dlugopisu to schodzil po wycieraniu wilgotnymi chusteczkami- takie specjalne kupuje w sklepie na artkulach chemicznych.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześwietna ozdoba! :) gratulacje pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba sobie zrobię podobną:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajny kursik :))Przeuroczy aniołek :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Diano arcydzieło Alicji usuniesz magiczną gąbką z rossmana, lub magiczną gąbką która była ostatnio w biedronce.

    Aniołek śliczny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info póki co sprawdziły się nasączone ściereczki za radą karto_flanej

      Usuń
  20. Świetny tutorial :)
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga z tutorialami i nie tylko oraz na candy.
    http://diytozts.blogspot.com/
    D.I.Y ( do it yourself ) czyli Z.T.S ( zrób to sam )
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny aniołek! Lecę przygotować materiały i już zabieram się do roboty razem z córcią !

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny tutek !!! Laleczka wyszła piękna :) I kto by pomyślał, że to takie proste !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj kusisz ;) Cudowny tutek, gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No Diana super laleczka, ja niestety nie mam takich koralików, ani filcu ani włosów. Jak zrobisz ich więcej koniecznie pokaż ubraną w te laleczki twoją choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny, muszę spróbować na przyszłe świeta..http://klubtilda.blogspot.com/2013/03/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Super laleczka !! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń