poniedziałek, 1 października 2012

Wrzosowo i TUTORIAL na prosty kwiatek

Na początku trochę wrzosowo, zgodnie z wymyślonym przeze mnie tematem w Klubie Twórczych Mam, uszyłam zwykłą torbę na zakupy we wrzosowym kolorze, którą ozdobiłam kolistymi kwiatkami, na które mam dla Was tutorial.


Oprócz tego troszkę wrzosu w mojej biżuterii


Prezent urodzinowy dla t-reni który mam nadzieję dotarł w piątek, t-reniu 100 lat

No a teraz tutorial na bardzo prościutki ale jakże ozdobny i uroczy kwiatek
1. Wycinamy z wybranego materiału koło, moje ma średnicę 13 cm
2. Jakby podkładamy koło na lewej stronie, robimy to dookoła koła
3. Gdy już całe jest "podłożone" przekładamy je na prawą stronę zaciskamy nitki i je zawiązujemy
4. Następnie palcami spłaszczamy naszego kwiatka (widzicie jak mój aparat potrafi przekłamać kolor, zdjęcia są robione cały czas na tym samym kwiatku) gotowy kwiatek ma około 6 cm
5. Przyszywamy ozdobę tam gdzie tylko mamy ochotę
Prawda że bardzo łatwe a jakże ładne :)

23 komentarze:

  1. Dziękuję kochana za przemiłą niespodziankę:)A te kwiatki bardzo fajne:)I bransoletki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torba...kwiatki nie wyglądają na skomplikowane a fajniusie są!! :)
    i super bransolety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiateczki śliczne ! Super są bransoletki, szczególnie trzecia bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kwiatuszki są rzeczywiście sliczne i szybko się je robi ,bransoletki śliczne zwłaszcza pierwsza a torba super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ta torba wygląda z tymi kwiatkami. Dodają jej uroku :) Bransoletki piękne, zwłaszcza ta pierwsza mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widze ze banerek ci sie zmienił śliczny ... fajny tutorial ja robie w taki sposób guziczki tylko do środka napycham wkładu ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne i delikatne kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. torba świetna a kwiatuszki śliczniutkie!!! muszę sobie spróbować takie zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dianka jak zwykle nie próżnuje;) Super bransoletki a torba z ozdobami prezentuje się wspaniale. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny i prosty kwiatek:) Z chęcią go wykorzystam i już wiem do czego;p tylko teraz musze zrealizowac pomysł. Niestety to potrwa. A gdy wykonam to się z chęcią pochwalę;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba bardzo ładna a za kursik wielkie dzięki ,bo ja to jestem szyciowa łamaga :) Więc takie kursy są bardzo przydatne. Pozdrawiam i Ciebie i Alusię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyszła ta torba. A kwiatuszki wydają się całkiem proste, więc może i ja spróbuję swoich sił i takiego kwiatuszka wykonam? Kto wie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny,prościutki pomysł a daje tak ładny efekt :)Skorzystam na pewno :)A biżuteria Twoja jak zawsze cudna :)Pozdrawiam ;)***

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne, dzzięki za kursik
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłam tu z forum Elfów,nie mogłam nie zajrzeć bo to co pokazałaś na forum jest przepiękne!!! Będę do Ciebie zaglądała częsciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zapraszam i ciesze się że Ci się moje prace podobają :)

      Usuń
  16. Fajne kwiatuszki i ile uroku dodają torbie!

    OdpowiedzUsuń
  17. prosta torba a jaka śliczna dzięki kwiatuszkom:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie, wygląda na bardzo proste :) Tutorial jak najbardziej do wykorzystania, idę szukać skrawków materiału!

    OdpowiedzUsuń
  19. nawet bardzo łatwe tylko ... chęci nie ma ... hihi

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy pomysł na kwiatek... A komplecik dla T-reni prześliczny!

    OdpowiedzUsuń