poniedziałek, 22 października 2012

Babie lato

W poprzednim poście pokazałam prezenty wszystkich a tu dokładniej pokażę te które ja dostałam i które ja wysłałam.

Najpierw prezent dla miki, album do zdjęć, naszyjnik i bransoletka oraz przydasie i słodkości które się na zdjęcie nie załapały
Album zgłaszam do Klubu Twórczych Mam na miesiąc październik, oraz na jesienne wyzwanie Wioli
Ja od miki dostałam piękne sutaszowe kolczyki, hustecznik i słodkości i przydasie

Drugi prezent przygotowywałam dla Pauliny  a oto co do niej powędrowało szal, naszyjnik i bransoletka oraz przydasie i słodkości
 Ja natomiast otrzymałam takie oto cuda

Ach te malowania są przepiękne

Dziewczyny serdecznie Wam dziękuję za cudowne prezenty

Obiecałam też losowanie spośród moich obserwatorów, nagrodą będzie niespodzianka a że już liczba 300 obserwatorów się pokazała także dziś rano losowanie się odbyło i niespodziankę dostanie
Moje Szycie
Poprosze o adresik na który mam wysłac nagrodę, oczywiście osoby które wylosowałam w candy też poproszę o adresy, jeśli w ciągu tygodnia ktoś się nie zgłosi losowanie przeprowadzę jeszcze raz :)

12 komentarzy:

  1. Piękne prezenty, a Twój album rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne prezenciki :)
    dałyście sobie kawał serca! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja równiez tobie dziekujeza same ślicznosci ... widze ze szybka sie zbiła ... a tak martwiłam sie aby w całosci przyszło ... powinnam miec gdzies szybki ze starych anty ramek jak znajde zaraz wysle pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Album jest śliczny, żółte listki brzozy zawsze przypominają mi dzieciństwo... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obdarowałyście się po królewsku :))Przepiękny album !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale różności ,ale cudeńka :) Album - przecudny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te rzeczy :) Udana wymianka :)Masz teraz śliczna ramkę na zdjęcie Alicji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, anioły prześliczne, bardzo optymistyczne. Gratuluję prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje prezentów... wszystko jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie słodkie rzeczy to bym zjadła.
    Diana ty taka szczupła kto to wszystko zjada?

    OdpowiedzUsuń