środa, 22 sierpnia 2012

Wymianka z marynarzem w tle

Na początku chciałam Wam serdecznie podziękować za to, że wzięliście udział w mojej wymiance, byłam niesamowicie ciekawa waszych prac i już wiem jakie wspaniałości sobie powysyłaliście, wiem też że niektórzy paczuszki wysłali priorytetowo wczoraj, więc by nie psuć Wam niespodziani opublikuję całą galerie dopiero jutro a dziś pokażę Wam jakie wspaniałości dostałam ja.

Ja wysyłałam 2 prezenty dla Waseal i Beaty 
moje prezenty dla nich były prawie że identyczne, dla Waseal przygotowałam 3 haftowane magnesy na lodówkę, komplecik biżuterii, notes i opaseczkę dla jej ślicznej córeczki

Ja natomiast dostałam takie wspaniałości, świetną malowaną torbę, Weasel ma niesamowity talent, dwie świetne bransoletki, opaske dla mojego elfika i spinkę dla mnie (na blogu Weasel podziwiałam te zestawy dla mamy i córci więc strasznie się ciesze, że moge być posiadaczką jednego z nich) no i mnóstwo świetnych przydasi

Dla Beaty bardzo podobny zestaw oprócz opaski dla maluszka ;)
Ja natomiast otrzymałam kafelek decoupage, kwiatek, bransoletkę, zawieszkę do telefonu i bardzo ładny brelok i przydasie i słodkości

Dziewczynom serdecznie dziękuje za wspaniałe prezenty

5 komentarzy:

  1. super prezenty :) faktycznie w marynarskim stylu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o mój prezent od Moniśki to dotarł dzisiaj :D Ale nie mam jak wystawić relacji bo baterie siadły w aparacie więc czekam, żeby skopiowac zdjęcie skądś :D hihi :D wymianka była super :D far,focle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wspaniałości. Super wymianka. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że podobają Ci się moje prezenty :) Twoje również sprawiły mi wielką radość :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń