wtorek, 1 maja 2012

Zabawowo

No więc sporo zabaw się nazbierało, przede wszystkim odbyło się losowanie spośród osób które zagłosowały na moją kosmetyczkę i biżutki które stworzę jak otrzymam koraliki powędrują do:
t-renia ma u mnie szczęście to już drugi raz jak została u mnie wylosowana, tym razem losowałam ja, bez fotorelacji gdyż zaczęłam się o swoje dziecko obawiać przeszkolone w losowaniach, otóż w weekend gdy bylismy u teściów babcia dała Ali miseczkę chrupek kukurydzianych i co zrobiło moje dziecko mieszało w miseczce i losowało chrupki które grzecznie oddawało babci :) więc stwierdziłam, że dobrze będzie jak przez chwilę ja polosuje a biedne dziecko niech się sobie bawi.

Odbyło się też drugie losowanie na podaj dalej które zapoczątkowała Lusiaczka.
Osoby którym przgotuję prezencik to
Dziewczyny poproszę o Wasze adresiki :) Zaglądajcie do nich bo później one będą organizowały zabawę :)


Brałam też udział w wymiance z kwiatem kwitnącej wiśni organizowanej przez ComoLaLuz, moją parą wymiankową była AgKe która zrobiła mi wspaniały prezent, powiem jedynie że krówki były przepyszne, filc z pewnością szybciutko wykorzystam, przydasie bardzo przydatne
Do tego była piękna szkatułka
Oraz cudowna poszewka na podusię, która już zdobi pokój mojej Poziomeczki :)
Ja natomiast AgKe wysłałam takie oto prezenciki
Komplecik biżuterii w kolorach kwitnącej wiśni
Mały igielniczek
Broszkę
Tematyczną bransoletkę z maszyną do szycia, bo AgKe przepięknie szyje
Karteczkę
Bardzo dziękuję AgKe za wspaniałe prezenty, poszewką jestem zachwycona nawet nie wyobrażam sobie ileż w nią trzeba było włożyć pracy, ComaLaLuz natomiast za wspaniałą organizację


11 komentarzy:

  1. normalnie nie nadążam za Tobą ... hihi
    miłego wypopczynku Diano

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie ze mi się udało :)Oj mam nadzieje ,że chętni się znajdą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ze mnie gapa, żeby przegapic taką fajną wymiankę! pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne prezenty i gratulacje wygranym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. same śliczności :))

    OdpowiedzUsuń
  6. super tylko pozazdrościć w pozytywnym tego słowa znaczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała wymianka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wymianka, a Alicja może faktycznie niech sobie odpocznie :)
    Zapraszam na Różowe Candy !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymianka śliczna:) A ja bardzo się cieszę i dziękuję:) A adres masz czy mam podesłać?

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowną podusię i szkatułkę dostałaś! zapraszam na moje kwitnace candy :)

    OdpowiedzUsuń