niedziela, 22 kwietnia 2012

Pozdróżnicza wymianka - ZAPISY


Ta wymianka chodziła mi po głowie od początku i chyba czekała na swój czas i myślę, że teraz jest jak najbardziej odpowiedni czas na nią . Otóż ogłaszam wymiankę podróżniczą.  Myślę że będzie w sam raz przed sezonem urlopowym i może pokazać Wam gdzie swój urlop warto jest spędzić.

Zasady
1) W wymiance mogą wziąć udział tylko osoby posiadające bloga, który jest prowadzony regularnie
2) Zainteresowani proszeni są o pozostawienie komentarza z wyrażeniem chęci wzięcia udziału w wymiance pod tym postem do dnia 21.05.2012
3) Umieszczenie na swoim blogu podlinkowanego obrazka z informacją o wymiance, gdyż chciałabym aby jak najwięcej osób się o niej dowiedziało i mogło wziąć udział wtedy zabawa będzie jeszcze lepsza
4) Przesłaniu swojego adresu (adresu zamieszkania na który wymiankowa para wyślę paczkę) oraz informacji z wyrażeniem lub nie zgody na przesyłkę za granicę na email diana.art@o2.pl w tytule wpisując "Podróżnicza wymianka". W mailu tym powinien znaleźć się też Wasz nick i link do Waszego bloga
5) 22.05.2012 r. nastąpi losowanie wymiankowych par. Po roześlę maile zwrotne z adresem osoby, dla której należy przygotować i wysłać paczuszkę.
6) Prezenty wymiankowe mają się znaleźć najpóźniej do dnia 21 czerwca 2012r. u wymiankowej pary..
7. Proszę o przesłanie do mnie zdjęcia zawartości Waszej paczki oraz potwierdzenia nadania przesyłki listowej lub paczki poleconej na mój email diana.art@o2.pl
8) Prezencikami wykonanymi i otrzymanymi chwalimy się na naszych blogach
w dniu: 21 czerwca 2012r. – Pierwszy dzień lata. U mnie w tym terminie na blogu pojawi się lista Waszych prezentów.

Proszę pamiętać, że zapisanie się na wymiankę, to honorowe zobowiązanie się do rzetelnego i odpowiedzialnego potraktowania zabawy.
Kto nie jest na 100% pewny, że zdoła przygotować i wysłać upominek na czas niech poważnie zastanowi się nad udziałem w wymiance!
Rumunia


Co powinno znaleźć się w przesyłce:

1. Coś ręcznie zrobionego przez Was związanego z jakimś miejscem na Ziemi, może to być w Polsce a może być na świecie (może być to miejsce jak Kaszuby, miasto jak Paryż, czy kraj jak Egipt zasięg zależy od Was ;) Miejsce jakie wybieracie może być to miejsce w jakim byliście, ale miejsce do którego byście chcieli pojechać.
2. Do prezentu powinna być dołączona karteczka lub liścik z wypisanymi 5 rzeczami jakie w danym miejcu które prezentujecie warto jest zobaczyć . (Np. jeśli mój prezent byłby Egipski to prezentuje 5 rzeczy które w Egipcie warto jest zobaczyć 1. Piramidy w Gizie 2. Sfinksa 3. Muzemu w Kairze  4 . Dolinę królów 5. Świątynię w Luksorze) Te 5 rzeczy wartych zobaczenie przesyłacie też mi razem z mailem ze zdjęciem swojej paczki, a ja wszystkie przesłane przez Was warte zobaczenia miejsca opublikuję Pierwszego Dnia lata
3. Słodziak, oczywiście kawka i herbatka też miło widziane.
4. Przydasie czyli coś co każdemu artyście przydać się może
Litwa
Francja
Zapraszam do zabawy :)

 

28 komentarzy:

  1. zapisuję sie ... pomysł swietny ... pozdrawiam wieczorkiem dodam banerek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No i miałam się nie zapisywać a tu taka atrakcja.... Zapisuje się! 2 miesiące to kupa czasu więc dam radę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. OCZYWIŚCIE, jeśli Diana organizuje wymiankę to ja obowiązkowo się zapisuję tym bardziej że temat jest świetny i dużo możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieto ale kusisz;) temat super - a miałam już nie brać udziału przez jakiś czas w wymiankach;) ale jak???? Zapisuję się i ja:D

    OdpowiedzUsuń
  5. no kochana rozkręciłaś się z tymi wymiankami a temat tak kuszący wiec jak tu się nie zapisać:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no i ja obowiązkowo ustawiam się...ale czy coś wymyśle???pięknie zaskakujesz...buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. blog prowadzony w miarę regularnie jest, komentarz jest, banerek na moim blogu jest, mail wysłany, pomysł kiełkuje:)
    Czekam na moją parę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, a ja właśnie dziś szukałam nowej wymianki :) i jest jak na zawolanie :) banerek dodany i podlinkowany http://na-stole-cos-z-niczego.blogspot.com/p/wymianki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. a co mi tam :)
    zapisuję się i ja

    OdpowiedzUsuń
  10. Niemożliwa jesteś :) Ledwo się poprzednia wymianka skończyła, a tu kolejna. Też chcę wziąć udział :) Uwielbiam podróże, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bloga nie posiadam więc brac udziału nie mogę ale mam pytanko Dianka gdzie chowasz te swoje wspaniałe pomysły?? i skąd bierzesz czas?? dom, Ala, mąż,ogród, tworzenie, różne wymianki, zabawy...... PODZIWIAM PODZIWIAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie dopiszę się do listy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusicie tymi wymiankami ,a ja musze trzymac sie od nich z daleka hi hi, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapiszę się :) Banerek dodam jutro ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jak zwykle jestem chętna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też chcę się dołączyc...pozdrawiam! super temat!

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się :) to pierwsza wymianka w jakiej biorę udział ale myślę że to fajna zabawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja również się zgłaszam w szczególności że uwielbiam podróże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa i zapraszam cie oraz wszystkich na CANDY :) http://krzyzyki.blogspot.com/

      Usuń
  19. Zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, uzależniłam się od wymianek więc i tym razem się zapiszę ;) już zacznę myśleć nad prezentem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wlasnie wrocilam z urlopu i postanowilam sie dopisac :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię wymianki, dlatego chętnie zapisuję się. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Diano, miałam już nie brać udziału w wymiankach, bo zaraz na początku czerwca wylatuje na ponad miesiąc.. ale musze się zapisać!!! Poprostu musze.
    Mam mało czasu na przygotowanie prezentu, ale chętnie wezmę udział w zabawie. Niestety ja mój prezent otworzę i zobaczę dopiero pod koniec lipca, chyba że ktoś kto będzie go przygotowywał dla mnie wyśle go do dnia 8 czerwca, bo po tym dniu już mnie nie bedzie w Polsce. No chyba że podam Ci adres tam gdzie będe w tym czasie - czyli Irlandia. Daj znać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam się trzymać z daleka od wymianek bo rozciągnęłam swe doby do granic możliwości i boję się że nie podołam ale wezmę udział bo nie umiem sobie odmówić zabawy u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dziękuję wszystkim za zgłoszenia zapisy zamknięte

    OdpowiedzUsuń