sobota, 17 marca 2012

Gorączkowo

Niestety to nie gorączkowe przygotowania do czegokolwiek a temperatura mojego dziecka :( Na razie małe biedne chorutkie śpi, a ja chodzę co pół godziny i mierzę czy już podać środki przeciwgorączkowe czy dać jej jeszcze powalczyć z choróbskiem, na razie czekam i staram się nie denerwować, ale nie bardzo mi to wychodzi więc chodzę po Waszych blogach choć z koncentracją jakoś też u mnie trudno.

Jest u mnie moja mama, zajmowała się dziś cały dzień małym biedactwem a my z mężem robiliśmy sianokosy, czyli kosiliśmy pozimową trawę w naszym ogrodzie, ogólnie trawa była po pas więc i roboty było dużo i odcisków i jakoś to jeszcze przyłożyło się do tego, że mam poczucie winy że za mało małym biednym się dziś zajmowałam.

A, że nie lubię tak bezzdjęciowo to pokażę wam co poleciało do wygranych w moim oststnim candy, bo nagroda główna była pokazana za to pocieszajki to były niespodzianki
Nagrodą główną był naszyjnik, dorobiłam do niego jeszcze delikatne kolczykki
Trzy pocieszajki
Niestety do pocieszajek zabrakło mi słodyczy więc wysłałam słodkie bransoletki, mam nadzieję że dziewczyny mi to wybaczą

12 komentarzy:

  1. śliczne prezenciki ...
    och małe biedactwo, trzymam kciuki aby szybciutko wyzdrowiała pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tu dużo pisać Gratuluję szczęśliwym posiadaczkom fajowych prezentów

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenciki :) zdrówka dla córeczki

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo zdrówka dla córeczki, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Pocieszajki są fantastyczne!Moje kolczyki są takie urocze,od razu znalazły się na moich uszach,jeszcze raz bardzo dziękuję.
    Małemu choruszkowi życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
    Pozdrawiam serdecznie.Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrówka dla Malutkiej!! ...może to ząbki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kwiatki- podobne do moich. Nagrody cudowne. :) Zdrowia dla Małej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdrówka dla smerfetki.może i na ząbki ,jak wyżej napisała artmamowanie moje zawsze przed ząbkami chorowały,buziaki,serce boli gdy maleństwa chore

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne prezenty !
    Życzę zdrówka dla córeczki i pozdrawiam ,

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę zdrówka!Ucałuj Małą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik naprawde bardzo ekstra !!!!
    Duzo zdrowka dla corci !!!
    Diano staraj sie nie denerwowac, masz mocna corcie, napewno szybko wyzdrowieje, Jak ja sie mocno stresowalam przy pierwszej chorobie moich malych, to oslablam i pozniej sama lezalam w lozku. Chociaz mi lekarz powiedzial, ze to wirus a nie infekcja i ze samo minie. Mowil prawde, ale ja przezylam koszmar i teraz rozumiem kazda matke chorujacego dziecka.

    OdpowiedzUsuń