czwartek, 9 lutego 2012

Wyróżnienie i jeszcze raz o serialach i już dostępna dla świata

Dzień zaczął mi się miło, gdyż otwierając laptopa okazało się że strony się otwierają i nie muszę czekać 5 min by zobaczyć sam tekst bo zdjęcia mi się wcześniej wgrywać nie chciały, aczkolwiek od wczoraj co mnie strasznie cieszy wiem o wyróżnieniu, które dostałam z Atenkowa. Na tym blogu można znaleźć tyle wspaniałych rzeczy, że wczoraj pomimo braków internetowych zajrzałam a tam taka miła niespodzianka.
A teraz coś o mnie, szczerze to nie wiem ile rzeczy tu powinno być
1. Jestem strasznie wrażliwa, co bardzo często przeszkadza mi w życiu (mój mąż twierdzi, że powinnam mieszkać w bajce bo do prawdziwego życia się nie nadaję)
2. Od połowy grudnia postanowiłam się zdrowo odżywiać, co poskutkowało utratą 6 nadprogramowych pociążowych kilogramów.
3. Od 5,5 miesiąca jestem mamą i nigdy w życiu bym nie pomyślała że da mi to tyle natchnienia, radości i lepszej organizacji.
4. Uwielbiam chodzić po drzewach (zostało mi z dzieciństwa)
5. Często staram się tworzyć nowe rzeczy, których nigdy nie robiłam lub w technikach których nie robiłam, z różnym skutkiem :)
6. Moim wielkim marzeniem był bały pers, tak ten jak z reklamy i takiego posiadam i strasznie sierści ale jest taki ładny i puszysty, ogólnie kocham wszystkie puchate zwierzątka
7. Naprawdę mam na imię Diana bo moja mama uwielbia "Anię z Zielonego Wzgórza"
8. Wychowałam się na Suwalszczyźnie, wśród zieleni i jezior, dzięki czemu natura jest mi bardzo bliska

No a teraz blogi, które moim zdaniem zasługują na wyróżnienie
ArtMamowanie wspaniały, pomysłowy blog mamusi która tworzy piękne rzeczy
Kuferek Wyobraźni Anioletta która potrafi na maszynie do szycia uszyć chyba wszystko
Wyłuskując resztki wolnego czasu  wspaniały blog o szyciu, autorce zazdroszczę talentu
Między kroplami deszczu gdzie można znaleźć mnóstwo ciekawych inspiracji
Strefa Twórcza tu są niesamowite rzeczy zrobione na szydełku, naprawdę nigdy bym nie pomyślała że szydełkiem można wyczarować takie wspaniałości
Przebudzenie blog osoby o niezwykłych plastycznych zdolnościach, wystarczy spojrzeć na te obrazy

I jeszcze raz zabawa serialowa
Jest mi strasznie miło, bo zastałam kolejny raz zaproszona do zabawy serialowej, zaproszonko przyszło z bloga Między Kroplami Deszczu na pewno warto na niego zajrzeć, szczególnie że ma bardzo fajne candy :)
Ja seriale jakie oglądam opisałam tu

8 komentarzy:

  1. Ojej... ogromnie dziękuję za wyróżnienie! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki bardzo, jest mi niezwykle miło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję, że zostałam wyróżniona. Bardzo mi miło , że ktoś do mnie na bloga zagląda , a że jeszcze się podoba to już jest super. Niestety chyba nie do końca się orientuję w tych blogowych zasadach , czy w związku z tym wyróżnieniem coś powinnam zrobić? Przepraszam jeśli zadałam głupie pytanie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma głupich pytań, co do zasad to trzeba napisać coś o sobie, dodać banerek z wyróżnieniem i wyróżnić inne blogi, które uważasz że na takie wyróżnienie zasługują

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję , w takim razie mam mały problem bo nie lubię pisać o sobie, ale cóż jak trzeba ;) to coś wymyślę .

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje Ci Diano za wyróżnienie :):) Szczerze powiem, że ja też nie znałam zasad... i nie wiedziałam co dalej z tym robić :) Co do książki Boska Matryca to polecam Ci chomika.pl tam sobie za darmo ściągniesz i możesz wydrukować. Co prawda w oryginale lepiej się czyta ale ja ją pierwszy raz też taka z drukarki czytałam :). Jeśli masz ochotę porozmawiać to śmiało pisz na maila ... A tym czasem głowa do góry!!! Nasze myśli tworzą wszystko dookoła. Pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie bardzo wiedziałam co mam zrobić i pozostałam przy samej radości.. :) Dziś otrzymałam takie samo wyróżnienie, gdzie punkt po punkcie wypisane były zasady, zatem dziś się do nich dostosuję.. Diano, mimo że już raz takie wyróżnienie otrzymałaś, wystawiłam Ci takie i ja. Oczywiście nie ma sensu ponawianie postów, dlatego nic nie musisz z tym robić.. :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń