niedziela, 29 stycznia 2012

Nasze ulubione seriale - zabawa

Do zabawy "Nasze ulubione seriale" zaprosiła mnie Madziallena
Niesamowicie mi miło, że o mnie pomyślała szczególnie, że jej blog był pierwszym który odwiedziłam po założeniu własnego i skusiły mnie wspaniałe candy jakie proponuje, oczywiście cały czas mam nadzieję że wygram :) Stawiałam wtedy piersze kroki w blogowaniu i załączenie czegoś na pasku bocznym było dla mnie czarną magią a Madziallena chciała mi w tym pomóc, więc uznają ją troszkę za mamę chrzestną mego bloga ;) i dziękuję.
Jeśli chodzi o seriale to ja zazwyczaj nie oglądam, nie przepadam jakoś, no i przez kilkanaście lat nie posiadałam telewizora, taraz telewizor mam już od jakiś 2 miesięcy i mogą seriale oglądać. Mam jeden serial którego jestem zagorzałą fanką i który obejrzałam nie posiadając nawet telewizora za sprawą kochanej Lucy która dało mi go nagranego na płytę, a jest to:
CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku. Opowiada on o pracy policjantów z Nowego Jorku. Na czele grupy stoi detektyw Mac Taylor (w tej roli Gary Sinise), szef laboratorium kryminalistycznego. Wraz z pozostałymi członkami laboratorium, opierając się na znalezionych na miejscu zbrodni dowodach, prowadzi dochodzenia w sprawach kryminalnych, od porwań do morderstw. Uwielbiam odgadywać kto jest mordercą, co prawda z biegiem odcinków mam wrażenie że serial jest coraz słabszy, bo pierwsze odcinki były super. Dodatkowo oglądam jeszcze jego 2 bliźniacze wersje które mniej mi się już podobają CSI Las Vegas i CSI Miami. Chodzi w nich o to samo po prostu akcja jest w innych miastach. (zdjęcie pochodzi z Filmweb)
Spadkobiercy  to sceniczna, improwizowana parodia konwencji opery mydlanej. Podstawą pomysłu jest brak sztywnego scenariusza. Aktorzy dopiero tuż przed wejściem na scenę zostają poinformowani z kim i na jaki temat mają rozmawiać. W serialu tym grają nasi wspaniali polscy kabareciarze, ja uwielbiam Roberta Górskiego i Marię Czubaszek, wspaniały serial by się pośmiać.
Tak naprawdę to byłoby na tyle seriali które faktycznie oglądam, są jednak jeszcze 2 na któr nie czekam ale jak własnie oglądam telewizję i lecą to patrzę.
Dr House Doktor Gregory House (Hugh Laurie) ma kiepskie podejście do pacjentów. Najchętniej nie miałby go wcale - nie lubi rozmawiać z pacjentami i unika tego za wszelką cenę. Jest leniwy, brutalnie szczery, niegrzeczny i uzależniony od środków przeciwbólowych. Dr House jest równocześnie znakomitym, światowej klasy diagnostą. Jego niekonwencjonalne podejście, bezbłędny instynkt i potrzeba rozwiązywania najbardziej skomplikowanych zagadek medycznych sprawia, że skierowane do niego zostają przypadki, z którymi inni lekarze nie mogą sobie poradzić. (opis oraz zdjęcie pochodzi z Filmweb
Oraz oststnio zobaczone i stwierdzam że może być, taka troszkę podróba CSI
Jordan Dr Jordan Cavanaugh (Jill Hennessy), seksowna i inteligentna patolog - pracuje w Bostońskim Stanowym Biurze Koronera. Wraz z zespołem świetnych profesjonalistów pod kierownictwem Garreta Macy (Miguel Ferrer), Jordan wykracza daleko poza ramy swych służbowych obowiązków, często łamiąc reguły, by rozwiązać kryminalne zagadki. Wraz ze swym ojcem, Maxem (Ken Howard), eks-policjantem według zasady "ty będziesz zabójcą, ja ofiarą i zobaczymy co sie stało" szukają morderców. (opis oraz zdjęcie pochodzi z Folmweb)

Do zabawy zapraszam kolejne osoby:
1. Pauliś, która rozpoczyna blogowanie, jednak blog jej zapowiada się bardzo ciekawie, dzieli się swoim doświadczeniem, próbuje różnych technik i bardzo fajnie jej to wychodzi Sztuka domowa
2. Paskudkę, która robi niesamowite witrażowe cuda Glas Art
3. Catwing z niesamowitym talentem plastycznym, jej baśnowe obrazy są przepiękne Skrzydlaty kot
4. Fioolcię której te małe kawałki papieru tak ślicznie się układają Mój mały kolorowy świat  
5. Aniolettę bo szyje piękności Kuferek wyobraźni


A oto kilka krótkich zasad: 
1. opublikuj logo zabawy na swoim blogu
2. Napisz kto Cię zaprosił do zabawy.
3. Zaproś co najmniej 5 osób prowadzących blog.
4. Wymień (i opisz) swoje ulubione seriale.

2 komentarze:

  1. Witaj Diano, z góry przepraszam, ale nie wezmę udziału w tej zabawie - mam nadzieję, że nie zrobię Ci przykrości i zrozumiesz dlaczego odmawiam - poprostu nie oglądam seriali, a pisanie "na siłę" żeby tylko napisać cokolwiek moim zdaniem jest bez sensu. Niemniej jednak dziękuję za zaproszenie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wbrew pozorom ja również dopiero teraz poznaję nasz blogowy świat. Zorganizowane przeze mnie Candy uświadomiło mi, że ten wirtualny twórczy świat jest do ogarnięcia! Poznałam nowe blogi, które z ciekawością podglądam, zaczynam również kojarzyć pewne nicki... to bardzo wciągające! :) Twoje poczynania są naprawdę imponujące! Tak trzymaj! Pozdrawiam ciepło i obiecuję, że będę do Ciebie zaglądać.(A jako ciekawostkę dorzucę, że masz tylko o miesiąc młodszą córkę od mojej) :-)

    OdpowiedzUsuń