poniedziałek, 16 stycznia 2012

Co za cudowny początek dnia :)

Co prawda dzień mój zaczął się wcześnie bo moja mała księżniczka postanowiła wstać o 5.00 rano to po włączeniu komputera okazało się że wygrałam 2 candy to moja pierwsza wygrana więc tym bardziej się cieszę a takie wspaniałe nagrody od razu dodają skrzydeł oraz pomysłu by zorganizować własne candy, także już postanowione jutro i u mnie będzie candy, a dopiero jutro bo jutro wyjątkowy mam dzień ;)

A oto już moje słodkości
Tego pięknego aniołka zobaczyłam w  Strefie Twórczej i od razu mnie urzekł bo wygląda tak romantycznie, warto tam zajrzeć i zobaczyć szydełkowe cuda, stronę pokazałam mojej mamie i przez godzinę nie mogła się oderwać od różnych ciekawych pomysłów które tam można znaleźć. Tym bardziej się cieszę bo posiadam już jednego aniołka którego zrobiła mama Fogi (dziękuję kochana) a którego dostałam pod choinkę i stoi samotny na komodzie a teraz czeka na przyjaciela :)

Drugie moje wygrane candy to garść gazetek o haftowaniu, które mi się na pewno przydadzą bo ostatnio wymyśliłam że uszyję filcową torebkę i jakiś hafcik na niej zrobię, dodatkowo serwetki i podkładeczki no i słodkości, więc dziś zarażam pozytywną energią.
Te wspaniałości wygrałam w Moim świecie i moich pasjach warto tam zajrzeć by odnaleźć nietuzinkowe inspiracje oraz przemiłą blogerkę.

3 komentarze:

  1. Fajnie, że na aniołka już czeka przyjaciel. Pozdrawiam serdecznie , już napisałam mejla , czekam na adres.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za udział w mojej rozdawajce. Pozdrawiam serdecznie :)
    Monika/Kamino70

    OdpowiedzUsuń