środa, 10 sierpnia 2016

Linkowe party 27

Jak ten czas leci, szczególnie gdy jest miło i przyjemnie. Pierwszy tydzień sierpnia spędziłam w rodzinnych stronach będąc rozpieszczaną przez rodziców, ciesząc się bliskością natury i łakociami ;) Czas jednak powrócic do pracy i do tworzenia ;)

Po pierwsze jeszcze raz zapraszam wszystkich na moje Candy banerek na samej górze po prawej stronie, została już tylko chwilka by wygrać torbiszonka na lato ;)




A teraz moje 3 typy.

Po pierwsze coś w czym zakochałam sie od razu, mogłabym takiego jegomościa przygarnąć bez dwóch zdań, podoba mi się niesamowicie a trofeum to zrobiła Beva
A teraz coś niebieskiego i uroczego, zupełnie nie wiem dlaczego ale kojarzy mi się z babcią, czyż nie są piękne te różyczki? Zrobiła je Honorata.
A na koniec coś z kwiatów, subtelny bukiecik ślubny, bardzo mi się podoba taki delikatny, a zrobiła go Padodecor.

Zasady zabawy:



  1.  Raz na miesiąc będę dodawała posta, do którego będzie można dodawać swoje prace. Chodzi o to byśmy sie poznali, zobaczyli co robimy. Prace można będzie dodawać przez ten miesiąc, czyli do pojawienia się kolejnego postu. W efekcie prace bedzie można dodawać na okrągło. Na pasku bocznym mego bloga znajduje się baner linkowe party, który zawsze bedzie przenosił do aktualnego Party.
  2. Każdy kto chce wziąć udział w linkowym party umieszcza podlinkowany baner na pasku bocznym swego bloga, miło mi będzie jeśli umieścicie go również w danym poście, ale nie jest to warunek konieczny. 
  3. W kolejnym poście z tego cyklu wyróżnię 3 blogi, które dodały linka w linkowym party i w jakiś sposób mnie zaciekawiły i przedstawię je szerzej na moim blogu. 
  4. Pamiętajcie, że każdy bloger cieszy się z komentarzy, komentujmy więc w miarę możliwości prace innych. 
  5. Możecie dodać pod jednym postem maksymalnie 6 prac, czyli 6 prac na miesiąc. 
  6. Dodając swoje prace akceptujecie, że mogę wykorzystać wasze zdjecia, które wklejacie pod tym postem (oczywiście będę je wykorzystywać jedynie z linkami do Waszych blogów).
  7. Co jakiś czas chciałabym zrobić tematyczne Linkowe party i wtedy bedzie można dodawać linki do swoich starych postów. 
  8. Prace mogą być wcześniej publikowane na blogu jednak nie wcześniej niż sprzed miesiąca (wyjątkiem będą tematyczne linkowe party)
  9. Jeśli nie wiecie jak dodać swoją prace przez linkarza, lub jak dodać baner na pasek boczny bloga opisałam to TUTAJ   

   
   

14 komentarzy:

  1. O mamusiu... Jaki absolutnie przepiękny jelonek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuudne prace :)) I Candy u Ciebie , troszke spozniona jestem ,ale juz to nadrabiam :)) Za kilka dni jade do Polski do Miedzyzdroje ojj taka torebka baardzo by mi sie przydala :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Jutro na spokojnie muszę je sobie dokładnie pooglądać.
    I jeszcze te serduszka....cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj...
    Cudowne candy......już lecę zamieścić....zobaczyłam twego posta a że byłam zatruta i takie mam tyły....i pierwsza myśl matko ALA ....i panika czy już po fakcie ...:) ale sie uspokoiłam ...dobra lecę umieścić banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mi miło Diano :-)Bardzo się cieszę, że moje serduszka przypadły Ci do gustu, dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale niespodzianka :) Bardzo dziękuję za wyróżnienie! Pozdrawiam serdecznie i nadal zostaję w zabawie. Uwielbiam Twoje Linkowe Party!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieskie różyczki Honoraty są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeleń od Bevy jest obłędny! Też się w nim zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle niesamowitych cudeniek :), totalny zawrót głowy

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprawiłaś mi wielką radość tym wyróżnieniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie wiem jak innych ale mnie Twój baner na bocznym pasku przenosi do linkowego party nr 26.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten jelonek wymiata :)Przepiękne prace ♥

    OdpowiedzUsuń