środa, 23 grudnia 2015

19 linkowe party Świąteczne :)

Przepraszam Was kochani, wiem, że mocno was zaniedbałam jednak ostatnie 2 miesiące pracowałam bardzo dużo i ciężko i naprawdę nie miałam nawet chwili czasu.
To, że nazwałam party Świątecznym, to tylko dlatego, że jego czas wypada na okres świąt, a wy dodajecie to co chcecie, pokażcie co zrobiliście, jak udekorowaliście domy, jakie piękne prezenty stworzyliście czy jak je zapakowaliście. Może zrobiliście jakieś pyszności z chęcią zobaczę przepisy, a może nie obchodzicie świąt i robicie coś zupełnie innego, też czekam na wszystko to co się u was dzieje. Obiecuję też być na każdym z waszych pozostawionych tu blogów no i kochani mam nadzieję, że przekroczymy 100!

Powracam z Party, a jutro z postem Świątecznym dla Was.
Faworyci poprzedniej edycji
1. Cudowny wianyszek od Agnieszki, uwielbiam warkocze i to połączenie kolorystyczne


2. Cudowny piernikowy domek od Gosi, oj robiłam kiedyś taką mini kawiarenkę haftem, mimo że takie maleństwo to trzeba się nad tym napracować, ale dla takiego efektu prawda że warto?
3. Urocze krasnale Diany

Zasady zabawy:



  1.  Raz na dwa tygodnie będę dodawała posta, do którego będzie można dodawać swoje prace. Chodzi o to byśmy sie poznali, zobaczyli co robimy. Prace można będzie dodawać przez te 2 tygodnie, czyli do pojawienia się kolejnego postu. W efekcie prace bedzie można dodawać na okrągło. Na pasku bocznym mego bloga znajduje się baner linkowe party, który zawsze bedzie przenosił do aktualnego Party.
  2. Każdy kto chce wziąć udział w linkowym party umieszcza podlinkowany baner na pasku bocznym swego bloga, miło mi będzie jeśli umieścicie go również w danym poście, ale nie jest to warunek konieczny. 
  3. W kolejnym poście z tego cyklu wyróżnię 3 blogi, które dodały linka w linkowym party i w jakiś sposób mnie zaciekawiły i przedstawię je szerzej na moim blogu. 
  4. Pamiętajcie, że każdy bloger cieszy się z komentarzy, komentujmy więc w miarę możliwości prace innych. 
  5. Możecie dodać pod jednym postem maksymalnie 3 prace, czyli 3 prace na 2 tygodnie. 
  6. Dodając swoje prace akceptujecie, że mogę wykorzystać wasze zdjecia, które wklejacie pod tym postem (oczywiście będę je wykorzystywać jedynie z linkami do Waszych blogów).
  7. Co jakiś czas chciałabym zrobić tematyczne Linkowe party i wtedy bedzie można dodawać linki do swoich starych postów. 
  8. Prace mogą być wcześniej publikowane na blogu jednak nie wcześniej niż sprzed 2 tygodni (wyjątkiem będą tematyczne linkowe party)
  9. Jeśli nie wiecie jak dodać swoją prace przez linkarza, lub jak dodać baner na pasek boczny bloga opisałam to TUTAJ   
Zapraszam na kolejne party i kochani przekraczamy 100 !!!

   
   

16 komentarzy:

  1. Zdrowych i spokojnych świąt z najbliższymi Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bonnes Fêtes de Noël !!!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  3. No nic dziwnego,że byłaś zapracowana-okres przedświąteczny to dla rękodzielnika niezły zasuw :)
    Diano,życzę ci Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę spokojnych, radosnych, pełnych miłości Świąt oraz dużo zdrowia w Nowym Roku.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt Diana
    chatka jest cudowna! ależ pracy wymagała. Krasnale i wianek świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie dziękuję za życzenia i ja również życzę rodzinnych, kochających, pełnych ciepła, zapachów, ulotnych wspomnień, cudownych słów i miłości otulającej jak koc. Niech otacza Ciebie i Twoją rodzinę magia Bożego Narodzenia niosąc nadzieję, wiarę i ukojenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego z okazji Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę Ci wesołych Świąt, w gronie najbliższych, pogody ducha i spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz dołączam do zabawy :)
    Szczęśliwych i wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piernikowy domek Gosi jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! :) Ja to po tych Świętach tak się rozleniwiłam, że dopiero jestem przy odrabianiu zaległości blogowych. ;) Wchodzę a tu taka niespodzianka! :D Jeszcze raz dziękuję! I wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! :) Ja to po tych Świętach tak się rozleniwiłam, że dopiero jestem przy odrabianiu zaległości blogowych. ;) Wchodzę a tu taka niespodzianka! :D Jeszcze raz dziękuję! I wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma jeszcze setki więc dorzucam swój link!
    Wszystkiego pięknego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń