piątek, 4 grudnia 2015

18 linkowe party

Dziś miałam zamiar napisać, że musze odpocząć od bloga, że czasu mi ciągle brak a doba zdecydowanie się skurczyła. Miałam napisac że robię przerwę i że zawieszam linkowe party. Miałam..... ale dostałam taki miły komentarz że jest 99 linków, że to świetnie no i co ja mam zrobić organizuje kolejne linkowe party wszystko to za sprawą Katarzyny.



Faworyci z poprzedniej edycji:
Beva i jej lisek

Shonali i aparat fotograficzny

Odtwórczo i renifer na choinkę
Było tyle niesamowitych prac że trudno mi się było zdecydować

Zasady zabawy:


  1.  Raz na dwa tygodnie będę dodawała posta, do którego będzie można dodawać swoje prace. Chodzi o to byśmy sie poznali, zobaczyli co robimy. Prace można będzie dodawać przez te 2 tygodnie, czyli do pojawienia się kolejnego postu. W efekcie prace bedzie można dodawać na okrągło. Na pasku bocznym mego bloga znajduje się baner linkowe party, który zawsze bedzie przenosił do aktualnego Party.
  2. Każdy kto chce wziąć udział w linkowym party umieszcza podlinkowany baner na pasku bocznym swego bloga, miło mi będzie jeśli umieścicie go również w danym poście, ale nie jest to warunek konieczny. 
  3. W kolejnym poście z tego cyklu wyróżnię 3 blogi, które dodały linka w linkowym party i w jakiś sposób mnie zaciekawiły i przedstawię je szerzej na moim blogu. 
  4. Pamiętajcie, że każdy bloger cieszy się z komentarzy, komentujmy więc w miarę możliwości prace innych. 
  5. Możecie dodać pod jednym postem maksymalnie 3 prace, czyli 3 prace na 2 tygodnie. 
  6. Dodając swoje prace akceptujecie, że mogę wykorzystać wasze zdjecia, które wklejacie pod tym postem (oczywiście będę je wykorzystywać jedynie z linkami do Waszych blogów).
  7. Co jakiś czas chciałabym zrobić tematyczne Linkowe party i wtedy bedzie można dodawać linki do swoich starych postów. 
  8. Prace mogą być wcześniej publikowane na blogu jednak nie wcześniej niż sprzed 2 tygodni (wyjątkiem będą tematyczne linkowe party)
  9. Jeśli nie wiecie jak dodać swoją prace przez linkarza, lub jak dodać baner na pasek boczny bloga opisałam to TUTAJ   
Zapraszam na kolejne party


22 komentarze:

  1. Ojej lisek jest cudny . Aparat pomysłowy a renifer odlotowy
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zauważyłam, że jest 99 linków i byłam trochę rozczarowana bo nie dało się już dodać setnego. Cieszę się jednak, że jest już nowe linkowe party i że mogę jako pierwsza dodać swoją pracę. Dziękuję za wyróżnienie dla mojego liska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serce rośnie Diano, że znów zyskałam w Twoich oczach! :)) Dziękuję! Już filowałam na nowe party i się doczekałam, także dzisiaj dodaję pierwszego zimowego aniołka!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lisek również od razu wpadł mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale, szybko czas mija i już 18-tka stuknęła. bawię się dalej. Lisek i reniferki przypadły i mnie do gustu. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prace! Wszystkie trzy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prawdę piękne prace. Liska uwielbiam!:)

    Zapraszam do siebie - aktualnie pokazuje moje ręcznie malowane projekty na loga dla bloga. Jeżeli chciałabyś zmienić swoje może zainteresują cię moje projekty! Pozdrawiam Suzi, merelysusan.blogspot.com - ilustracje i grafika z pasją

    OdpowiedzUsuń
  9. Lisek dla mnie normalnie wygrał! Jejku Kochana , Ty taka bidulka zabiegana la siebie nie masz czasu, a wciąż uszczesliwiasz innych masz dobre serduszko. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace cudne,ale reniferki po prostu są obłędne)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Diano, gratuluję zainteresowania Linkowym Party i jestem pełna podziwu dla Ciebie, za organizowanie go.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaglądałam czy jest już nowe Party, no i się doczekałam, super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace. Lisek też wpadł mi w oko :) Dobrze, że jest jednak kolejne linkowe party. Można za jednym razem sprawdzić co się dzieje u innych. Tym razem pewnie też 99 prac się uzbiera, skoro po jednym dniu jest już 18 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To ciągniemy do setki tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. SUPER!!!! Będzie teraz powyżej 100 :) I gratuluje aniołkom, kibicowałam im!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Diano, nie widzę przycisku Add your link? Czy coś się zmieniło?

    OdpowiedzUsuń