wtorek, 3 listopada 2015

16 linkowe party

Tak, tak ależ ten czas leci, nawet nie wiem kiedy mija kolejne 2 tygodnie. Znów linkowe party. Serdecznie dziękuję za życzenia urodzinowe pod oststnim postem, było mi niesamowicie miło :)


I moje typy z ostatniego party:
Agnieszka która pokazała nam Rudolfa, czyż ten hafcik nie jest cudowny aż poczyłam magię Świąt
blogerzaby i cudowny sweter, oj bardzo bym chciała taki mieć, nie dość że piękny to pewnie jeszcze ciepły

Oraz Mgiełka ściegiem do celu i rewelacyjna bluza, po prostu jest fantastyczna co widać.
Zasady zabawy:



  1.  Raz na dwa tygodnie będę dodawała posta, do którego będzie można dodawać swoje prace. Chodzi o to byśmy sie poznali, zobaczyli co robimy. Prace można będzie dodawać przez te 2 tygodnie, czyli do pojawienia się kolejnego postu. W efekcie prace bedzie można dodawać na okrągło. Na pasku bocznym mego bloga znajduje się baner linkowe party, który zawsze bedzie przenosił do aktualnego Party.
  2. Każdy kto chce wziąć udział w linkowym party umieszcza podlinkowany baner na pasku bocznym swego bloga, miło mi będzie jeśli umieścicie go również w danym poście, ale nie jest to warunek konieczny. 
  3. W kolejnym poście z tego cyklu wyróżnię 3 blogi, które dodały linka w linkowym party i w jakiś sposób mnie zaciekawiły i przedstawię je szerzej na moim blogu. 
  4. Pamiętajcie, że każdy bloger cieszy się z komentarzy, komentujmy więc w miarę możliwości prace innych. 
  5. Możecie dodać pod jednym postem maksymalnie 3 prace, czyli 3 prace na 2 tygodnie. 
  6. Dodając swoje prace akceptujecie, że mogę wykorzystać wasze zdjecia, które wklejacie pod tym postem (oczywiście będę je wykorzystywać jedynie z linkami do Waszych blogów).
  7. Co jakiś czas chciałabym zrobić tematyczne Linkowe party i wtedy bedzie można dodawać linki do swoich starych postów. 
  8. Prace mogą być wcześniej publikowane na blogu jednak nie wcześniej niż sprzed 2 tygodni (wyjątkiem będą tematyczne linkowe party)
  9. Jeśli nie wiecie jak dodać swoją prace przez linkarza, lub jak dodać baner na pasek boczny bloga opisałam to TUTAJ   
Zapraszam na kolejne party



24 komentarze:

  1. Jak zwykle piękne prace wyróżniłaś, ta bluza również mi się bardzo podobała! :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To już dwa tygodnie minęły??? Trzeba coś podziałać:) wyróżnione prace- fantastyczne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za zdolne rączki zrobiły ten sweter! Podziwiam za umiejętności i cierpliwość! :-)
    Muszę nadrobić zaległości w linkowym party ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja o ja o ja :) :)
    Diano dziękuję przeogromnie za wyróżnienie, jest mi bardzo miło.
    Swoją drogą niemożliwe jak ten czas szybko leci, normalnie niemożliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, reniferek jest The Best! ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. CUdowne prace! ALe sweter musiał byc bardzo ciężki do zrobienia !:) Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No baaaaardzo dziękuję za wyróżnienie.
    Mam ogromne zaległości, ale obiecuję wziąć się do roboty, bo Twoje wyróżnienie motywuje i zobowiązuje ;)))
    Gratuluję wyróżnionym i wszystkim uczestnikom party !!! Dziewczyny tworzycie naprawdę unikalne i piękne rzeczy !!!
    I oby tak dalej ! :)))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuje się jak renifer bryka z radości :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rany, ale się ucieszyłam jak zobaczyłam, że mój sweterek został wyróżniony! Dziękuje :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Już minęło dwa tygodnie ?r rety :) ja nigdy nie mogę się zdecydować na swojego faworyta, dobrze że nie muszę :) mi się zawsze podobają wszystkie prace :) widać ile mają w sobie serca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten sweter jest przecudowny, zapadł mi w pamięci, bardzo dużo pracy musiała autorka poświęcić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie trzy prace są super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace wyróżniłaś! Już jakiś czas temu widziałam tą bluzę i jestem pod wrażeniem. Mgiełka rewelacyjnie szyje. Wszystko dopracowane.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam,
    super pomysł gratuluję i dołączam sie do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się idea tej zabawy :) Moja praca już dodana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się idea tej zabawy :) Moja praca już dodana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Choć wszystkie prace są piękne, to w 16 edycji linkowego party moje serce skradły zielone anioły z Sowiarni.

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam na kolejną zabawę, mam zamiar wziąć udział :) a jeszcze przez niecałe 2 godziny Link Party u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. skomentowałam 78 pierwszych postów! na resztę dziś nie mam siły... ale jeszcze do nich powrócę :)

    OdpowiedzUsuń