wtorek, 8 września 2015

Linkowe party 12

Po pierwsze chciałabym serdecznie podziękować Wam za życzenia pod ostatnim linkowym Party.
Po drugie czas nadal zasuwa jak szalony. Czy dla Was też? Niesamowicie szybko mijają mi te 2 tygodnie.
Zaczeła się jesień, przynajmniej pogodowo i póki co jest dość kapryśna. Ja mam dużo planów jednak czasu mało by wszystko zrobim, mam jednak nadzieję że uda mi się zacząć nagrywać dla Was filmiki :)



Poza tym od września rozpoczęło się głosowanie na Twórczozakręcony blog, jeśli więc macie ochotę oddać na mnie głos zapraszam. Jest tam mnóstwo bardzo ciekawych blogów, naprawdę warto zajrzeć :)

A teraz 3 wyróznienia z poprzedniego party:
Picot i szydełkowe skarpetki, jako maniaczka świąteczna nie mogłam przejść obok nich obojętnie.
Kinga C i ręcznie malowana koszulka, troszkę przerażająca ale cóż Halloween się zbliża
Mamma Mai i cudownie kolorowa chusta



Zasady zabawy:


  1.  Raz na dwa tygodnie będę dodawała posta, do którego będzie można dodawać swoje prace. Chodzi o to byśmy sie poznali, zobaczyli co robimy. Prace można będzie dodawać przez te 2 tygodnie, czyli do pojawienia się kolejnego postu. W efekcie prace bedzie można dodawać na okrągło. Na pasku bocznym mego bloga znajduje się baner linkowe party, który zawsze bedzie przenosił do aktualnego Party.
  2. Każdy kto chce wziąć udział w linkowym party umieszcza podlinkowany baner na pasku bocznym swego bloga, miło mi będzie jeśli umieścicie go również w danym poście, ale nie jest to warunek konieczny. 
  3. W kolejnym poście z tego cyklu wyróżnię 3 blogi, które dodały linka w linkowym party i w jakiś sposób mnie zaciekawiły i przedstawię je szerzej na moim blogu. 
  4. Pamiętajcie, że każdy bloger cieszy się z komentarzy, komentujmy więc w miarę możliwości prace innych. 
  5. Możecie dodać pod jednym postem maksymalnie 3 prace, czyli 3 prace na 2 tygodnie. 
  6. Dodając swoje prace akceptujecie, że mogę wykorzystać wasze zdjecia, które wklejacie pod tym postem (oczywiście będę je wykorzystywać jedynie z linkami do Waszych blogów).
  7. Co jakiś czas chciałabym zrobić tematyczne Linkowe party i wtedy bedzie można dodawać linki do swoich starych postów. 
  8. Prace mogą być wcześniej publikowane na blogu jednak nie wcześniej niż sprzed 2 tygodni (wyjątkiem będą tematyczne linkowe party)
  9. Jeśli nie wiecie jak dodać swoją prace przez linkarza, lub jak dodać baner na pasek boczny bloga opisałam to TUTAJ   
Zapraszam do zabawy


21 komentarzy:

  1. Ja tym razem miałam inne typy. Ale te co wybrałaś są równie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. To był dobry pomysł z zabawa ponieważ mogę w ciągu kilkunastu chwil zobaczyc inne blogi i poznac ich twórczość:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie z pośród tylu wspaniałych prac! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróznienie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta koszulka też mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te skarpeteczki są słodkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Normalnie ten czas leci jak szalony. Fajnego wyboru dokonałaś Diano, moim faworytem jest Kinga C i jej ręcznie malowana koszulka. Dziewczyna ma prawdziwy talent :)
    Ja oczywiście bawię się dalej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta koszulka mnie też zachwyciła, genialna jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skarpetki i chusta są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam po raz 12 :)
    Wyróżnione prace bardzo ciekawe - skarpetki słodziutkie, koszulka ciekawa, chusta piękna
    Zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromną radość mi sprawiłaś tym wyróżnieniem. Dziękuję bardzo :))
    Prace, które dodawane są do Linkowego Party są bardzo interesujące i każda z nich jest warta zobaczenia.
    Ich ogromna ilość tylko świadczy o tym, że rękodzieło żyje i nie zostało zapomniane.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo mnie ominęło ostatnio...ale już jestem :) Wspaniałe prace,ta koszulka jest mega :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przyłączam się do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie również spodobały się skarpeto-kieszonki :) Przyłączam się do zabawy z moimi jeżykami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skarpetki są rozczulające :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam i też się przyłącze do party :)

    OdpowiedzUsuń