poniedziałek, 23 czerwca 2014

Monsterka którą można przebierać

Dostałam zamówienie na Monsterkę z zestawem ubrań, miała być uszyta tak by można było ją przebierać i dokupować do niej ubranka.

Tu monsterka w wersji letniej na plaży, mam nadzieję że zainspiruje Was letnio, jeśli jesteście niedoinspirowane to możecie zajrzeć do Szuflady projektantki a wśród nich ja przygotowały dla was mnóstwo letnich inspiracji.



Jeśli chce wieczorem pochodzić po plaży może założyć spodnie

A tu bardzo długo zastanawiała sie co do tych spodni jeszcze może na siebie zarzucić
A gdyby przyszedł czas na randkę to warto założyć spódnicę
Gdyby okazało się chłodno pomocą służy ciepły sweterek
A tu jeszcze dołączony zestaw ubranek
Pamiętam, że będąc dziewczynką przebieranie lalek było dużą frajdą, mam więc nadzieję że mała właścicielka również jest zadowolona.

27 komentarzy:

  1. Przeurocza lala, a ubranka rewelacyjne. Pozdrawiam i wspaniałego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. o wiele wiele piękniejsza niz te plastiki w sklepach!
    :)
    miłego dnia Dianko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) jestem pod wrażeniem :) Lalka jak i ubranka rewelacja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna Monsterka...jakie ma bioderka:) hi hi hi Pomysł fantastyczny z przebieraniem! Nasza Monsterka dalej nam służy.... jest"zaopiekowana" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja, szkoda że nie mam wnuczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Monsterka czadowa!!!! i do tego te ciuszki- marzenie :))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo iż nie przepadam za "Monsterkami" ta oraz zestaw ubranek mnie zachwyciły! Pamiętam jak babcia robiła mi dla lalki sweterki a mama szyła ciuszki... pięknie ją "wyposażyłaś" jeszcze tylko waliska albo torba na ubrania i lala spakowana!
    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczna lala !!! :) I suuper ciuszki :) Bo wkoncu przebieranie lalek jest najwazniejsze :) I takie ciuszki noo Suuper :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna i jakie ma fajne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna jest:) i jakie ubranka świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna lalka a ubranka Super .Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno nowa wlascicielka bedzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka strojnisia, ma urok ta laleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ubranka dla lali! Na pewno taka zabawa będzie się podobać młodej damie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Monsterka pierwsza klasa !!! Ubraniowo super wyposażona :) a i bez ciuchów wygląda dobrze :) Oj takie ubranka dla lalki w moich czasach to było marzenie z górnej półki :) Pozdrawiam i mamę i córcię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lala jest genialna ,a to przebieranie w fajne ubranka to super pomysł :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie no super! :) Naprawdę pięknie wyszła Ci ta lala do przebierania :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak ubranek nigdy dość. Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wrażeniem wykonania lalki, cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale bombowa! Wspaniała jest! A te ubranka są cuuuuuudowne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne :) przepiękne stroje ....tylko czekać jak będziemy ustawiać się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Modnisiowa monsterka jest przebombowa :)
    Gratuluję publikacji to tu to tam hihihi ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama pobawiłabym sie taką lalą!

    OdpowiedzUsuń
  24. o kurcze :D świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W takich momentach żałuje że mam same siusiaki w domu :)

    OdpowiedzUsuń