niedziela, 9 lutego 2014

Monsterka w moim wykonaniu

No cóż biegnąc za modą postanowiłam dodać moim lalkom odrobinę potworności (tu mam problem moje lalki mimo że powinny być upiorne są upiornie słodkie) pierwsza z serii wampirzyca.
Wampirzyca ma 50cm wzrostu, oraz włóczkowe włosy na których można testować różne fryzury.
Wampirzyca przysporzyła mi troszkę problemów po pierwsze zrobienie dość intensywnego makijażu lalce nie jest wcale takie proste


Po drugie maleńkie sznurowane buciki
Ponieważ lalka przemierza Polskę to dorobiłam jej nietoperzastego przyjaciela by w drodze nie czuła się samotna i aby nie było jej smutno


Mam nadzieję że mała właścicielka się z nią zaprzyjaźni :)
A Wam jak się podoba ta potworność?

42 komentarze:

  1. Piękna potwornośc , T y nie umiesz zrobic brzydkiej rzeczy :))
    Jej spojrzenie wyraża jakiś delikatny smutek ale i tak to ślicznotka ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna lalka. Taka troszkę straszna, a po troszku urocza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniusia i całkiem milusia a stworek-potworek jako jej towarzysz wyjątkowy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie Ci wyszła ta monsterka, ale nietoperz w różowej kiecce mnie powalił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Głowa mojej monsterki kilka miesięcy leży w szufladzie. córce szał minął, więc już chyba tak zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Monsterka wyszła cudownie !! Co z tego, że jest bardziej słodka niż te oryginalne - może to i lepiej ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jedna dziewczynka dałaby wszystko za taką Monsterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty się musiałaś starać,żeby ją ,,zbrzydzić'',a gdybym ja ą uszyła,bez żadnych zabiegów nadawałaby się do horroru;))
    Diana,kiedy Ty to wszystko robisz?Takie cudowności i jedna praca za drugą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w weekendy gdy mąż pilnuje Ali i nocami, przez co jestem chronicznie niewyspaną niekontaktującą i niepoczesaną kobietą

      Usuń
  9. zdecydowanie bardziej wolę Twoją OKROPNIE uroczą Monsterkę :)
    nietoperek nawet słodki hhaha...
    świetne...
    buciki urocze i buźka lali pełna profesjonalka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mistrzostwo świata , super monsterka. Podziwiam Diana twoje zdolności ja powoli się zaprzyjaźniam z maszyna to szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skad ty bierzesz tyle swietnych pomyslow? Lalka jest boska. Na pewno wlascicielka nie bedzie chciala sie z nia rozstac

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna jest ^^ szaleje zawsze na punkcie detali więc te buciki są cudne, noi ma śłodkiego przyjaciela :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lalka zachwycająca, śliczne oczy i nietoperz !!! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyszła...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow świetna wyszła:) moja Kala jest nią zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lalka jest genialna .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka Monsterka to i mnie się podoba!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jest brzydka , można ją też przytulić

    OdpowiedzUsuń
  19. Diana monsterka fantastyczna, ja muszę się kiedyś od Ciebie nauczyć takie piękne oczy malować;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna potworność;))))) Świetna lalka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna lala jak dla mnie jest śliczna a nie straszna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Monsterka j jest rewelacyjna :) Oczy ma diabelsko piękne i przyjaźnie nastawiona do zwierząt :) Przytulanka na pewno zrobi wrażenie na obdarowanym dziecku. Brawo Diano !!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoja monsterka jest bardzo przyjazna a bynajmniej jeśli wędruję do dziecka to tym bardziej taka być powinna :) z mojej strony szacun ogromny za wykonanie. Zerknij tutaj, przeraziły mnie niektóre z tych prac http://www.horkadolls.com/index.php?/klaudia-gaugier/lalki-artystyczne/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te lalki sa straszne ale też trzeba mieć niezwykły talent by im nadać taki charakter

      Usuń
  24. Fantastyczna !!!! Co jednia to ładniejsza : )
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka ona jest piękna..... no nie mogę jej pokazać mojej Myszce... bo jeszcze się zauroczy... ach.... każdy szczegół dopracowany.... a nietoperek Hrabia Wspaniały będzie pozwalał swojej pani, by ubierała go w słodkie stroje...

    OdpowiedzUsuń
  26. te potworne laly są teraz w modzie:) Za moich czasów była barbie. W twoim wykonaniu cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest śliczna ,ma cudne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak sobie oglądam Twój blog i po prostu oczy z orbit mi wychodzą:) Zdolna jesteś kobieto i bardzo pomysłowa. Cieszę się, ze tu trafiłam i pozwolę sobie zostać:) pozdrawiam i zapraszam: lubimyprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Lalka jest świetna !!! Nie mam słów, Diano. Ciuchy ma fajne i buciki !!! Super !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kapitalna jest :) wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudna. Pięknie się rozwinęłaś przez te dwa lata, gdy się znamy.
    Lalki są po prostu cudne.
    Już wiem gdzie uderzę, gdy nam będzie potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wampirzyca jak wymaluj prosto z horroru:)

    OdpowiedzUsuń