sobota, 10 sierpnia 2013

Towarzystwo różnorodnej twórczości

Tym  razem przydasie wysyłała Tynka były wśród nich koraliki, bawełna, tektura, notes, podkładka, papierowa wiklina, mnóstwo różnych tasiemek itp

A oto co mi udało sie z tego stworzyć, najpierw powstała poszewka na poduszkę z ozdobną tasiemką, jest to druga część Letniej Akademii Szycia
Ala od razu zapałała do niej miłością
Póżniej powstała kostka multisensoryczna, tu wykorzystałam materiały też te malutkie skrawki bawełniane i wiele z tasiemek. O dziwi powinna to być zabawka dla młodszych dzieci a mojej Ali też się podoba.





Wykorzystując kolejną piękną tasiemkę uszyłam etui na szydełka ale że wysłałam je karto_flanej nie robiąc zdjecia bo jestem gapa to pożyczam od niej, tu tylko o etui chodzi :)
Notes ozdobiłam pięknymi papierami od czarownicy, oraz tasiemkami i różami zrobionymi z materiału przesłanego przez Tynkę
Z koralików powstała bransoletka
Na ręce wygląda tak


I jeszcze podkładka pod kubek z sówkami
I właśnie widzę że nie zrobiłam zdjecia maleńkiej kosmetyczce uszytej z tej pięknej ptasiowej bawełny, to dlatego że zwinęła mi ją Ala muszę ją więc odnaleźć i  dodać.

Zobaczcie co stworzyły
Wiola
Tynka 
PAULYNTOLYNA

26 komentarzy:

  1. Brak słów:)
    Wszystko jest śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś twórcza. Bransoletka super, reszta zresztą też. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. REWELACJE!!!!!! i tyle w tym temacie!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jestem pod wrażeniem, świetne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko piękne:)Kostka wymiata:)a sówki urocze:)Fajna ta zabawa,bardzo mi się podoba,bo niesamowicie rozwija wyobraźnię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. podusia słodka!!
    no i kostka świetnie zrobiona! :)
    cała reszta równie pomysłowa...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same pieknosci :) Podusia ,kostka przesliczne :) Ojj ciezko wybrac co najladniejsze :) Suuper prace :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudęńka i jaka mała zachwycona pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za obserwowanie mojego bloga ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy! Poduszka musiała być być wygodna ;) Jest piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy wyczarowałaś Diano!
    Podusia jest urocza i bransoletka ma fajne kolorki.
    Reszta również super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super cuda wymyśliłaś... Kostka bombowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow przepiękne prace! :) Ta kostka sensoryczna jest świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta kostka interakcyjna jest świetna i bardzo pomysłowa- świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne :) I widze, ze duzo dla dzeici powstalo :) No i ja tze sie zalapalam! :) Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękności stworzyłaś, a podusia nie dziwię się wcale, że została obdarzona taką miłością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zabawka jest super ile na niej różności :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta kosteczka jest rewelacyjna!!! Gdybym tak umiała szyć...:)

    OdpowiedzUsuń
  19. podusia śliczna a kostka wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  20. Same cuda stworzyłaś !! Chociaż ja tak samo jak Alicja zakochałam się w poduszeczce !! Jest cudowna !! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń