środa, 9 stycznia 2013

Biżuteryjne dokańczanie

Nie wiem czy Wy też tak macie, ja mam tak że czasem coś tworzę następnie coś mi przerywa, na przykład mój mały elfik wybudza sie z drzemki a jak już wracam do tego to jakoś weny mi brak i londuje to w szufladzie czy gdzie indziej, czasem się zdarza że brakuje mi jakiejś części np zapięcia i tak samo londuje coś gdzieś i o tym zapominam, postanowiłam z nowym rokiem podokańczać swoje prace i kilka z nich powstało, utworzyłam tez specjalne pudełko by tylko tam je gromadzić a oto wyniki dokańczania
Jakoś z dokończeniowych rzeczy akurat obfotografowałam 1 bransoletkę ale powstało ich więcej i będę je później prezentować.

Powstało też troszkę biżuterii, dalej kulki 3D mnie prześladują :)



Z okazji Walentynek spróbowałam zrobić serducho według tutorialu Majaleny, a oto efekt
Przyszła do mnie też nagroda od Chabrowej Panienki, wybrała ona moje życzenia jako te które na nagrodę zasługują i dłuuuugo czekała na mój odzew bo miałam problemy z komputerem, więc ją bardzo za to przepraszam, a jeśli chcecie zobaczyć czego Chabrowej Panience życzyłam, możecie wejść TU
Ogólnie zapraszam też na jej bloga, gdyż robi rzeczy przepiękne można u niej zobaczyć kartki, albo szycie a wszystko jest niezwykle dopracowane i bardzo pomysłowe, jeśli ktoś szuka inspiracji koniecznie powinien tam zajrzeć.
A oto co przywędrowało do mnie
Już kombinuje jak to wykorzystać serdecznie Ci dziękuję

Jeszcze jedna karteczka  która dotarła do mnie od Darii prawda ze śliczna?
Powinnam pokazać Wam jeszcze śliczną karteczkę od ComoLaLuz ale ponieważ mój komputer znów miał zmieniany system operacyjny i w wyniku utraty zdjeć nie mam fotki a tak ją schowałam przed Alą by nie zniszczyła, ze nie mogę jej odnaleźć, ale na pewno to uczynię.

Co niektórzy w moim candy pisali że mogłoby być więcej zdjęć mojej Ali więc prosze bardzo tu Ala wczoraj jak piekła ciasteczka dla tatusia
A tu Ala dziś stara sie przenieść krzesło z jadalni do kuchni by gotować, wykazuje duże zainteresowania kulinarne i jak tak nic nie gotuję to już ciągnie krzesło by mi pokazać że czas najwyższy
No i w końcu popruszył u nas śnieg bo jakoś tak mi go bardzo brakowało

Nieustająco zapraszam też na moje candy, powiem Wam w sekrecie że 11 stycznia będzie roczek mojego blogowania i może jakaś niespodzianka się u mnie pojawi hmmm zaglądajcie.

A i zrobiłam dla Was tutorial ;) niebawem opublikuję

17 komentarzy:

  1. śliczna biżuteria, dobrze że dokończona
    :) zwłaszcza ten niebieski naszyjnik jest cudny:) Ala słodziutka:) a jak tacie smakowały ciastka?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo smakowały były to kokosanki i tata dostał z tej części ciasta która nie znalazła się na podłodze ;)

      Usuń
  2. Dobre postanowienie na Nowy Rok - pokończyć zaczęte:) Śliczna biżuteria, bardzo ładny jest ten niebieski naszyjnik! A z Ali rośnie mała kuchareczka:) Jak moi synowie byli tacy mali to też lubili ze mną kuchcić, teraz im przeszło niestety:))

    OdpowiedzUsuń
  3. postanowienia swietne moze i ja sie zabiorę za takie dziełą nie pokończone bo trochę ich sie anzbierało:) bizuteri ajak zawsze śliczna a z Ali super pomocnik to takjak z moich panieniek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza bransoletka bardzo mi się podoba i kojarzy mi się z czekoladkami :)
    Inne prace tez śliczne
    A mała pomocnica urocza

    OdpowiedzUsuń
  5. :)
    brawo za pomysł na pudełko z "niedokończonymi rzeczami"...chyba i ja takie sobie sprawię...
    a przerywniki w "tworzeniu" bynajmniej nie pomagają ;) dlatego lubię noc...ale jak długo można tak pociągnąc? ;p

    śliczna Twoja biżu z kulkami 3d!!
    i serduszko słodziutkie :)
    a pomocnik wyborny!! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten naszyjnik nad ślicznym sercem jest cudowny :) Znaczy się bardziej niż inne wspaniałości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta 1 bransoletka jest przepiękna a mała pomocnica urocza , pozdrawiam i życzę wiele dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  8. Mała kuchareczka jest the best :))
    Piekna bizuterie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to Ala powala dosłownie ... z robieniem ciasteczek dla tatusia ... zdjecia cudeńko a i twoja bizuteria sliczna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna dziewczynka :) z córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj u mnie tez kilka rzeczy czeka na dokończenie. Muszę się za nie zabrać :) Piękne wyszło to serduszko, a Ala to widać niezła rozrabiara i to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne biżutki:)Ale Kuchareczkę masz bosssską:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Staram się robić biżutki od razu w całości, bo ciężko mi się wraca do przerwanej pracy, ale czasem i tak bywa. Elfik to prawdziwa kuchareczka :) Biżutki śliczne, szczególnie bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale będzie z małej kucharka, ma zapał ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej do gustu przypadła mi pierwsza bransoletka...!
    ... nie ma jak pomoc w kuchni... hihi
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. jeny, taki usmiech jest bezcenny :)

    OdpowiedzUsuń