wtorek, 8 maja 2012

Czytanie moje

U mnie bez zmian, dziekuję za miłe słowa i za maile, mam nadzieje ze w końcu te moje chmury kiedyś przejdą. Przyszedł dziś zasilacz do mego laptopa jednak okazuje się że laptop i tak nie chce się uruchomić więc być może po prostu cały jest zepsuty, niestety na tym laptopie mam wszystko, wszystkie zdjęcia itp.

Żeby nie było tak smutno i marudno, zostałam zaproszona do zabawy czytelniczej przez Anne która prowadzi bloga Arteria Art, jej blog jest niesamowity, bo Anna robi sutaszowe cuda, po prostu jak do niej zaglądam to mi szczęka opada, jesli ktoś lubi sutasz to powinien koniecznie do niej zajrzeć.

Zabawa zobowiązuje mnie do odpowiedzenia na kilka pytań


O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Kocham czytać i gdybym miała czas pewnie czytałabym o każdej porze, jednak teraz czytam zazwyczaj późnym wieczorem, oraz czytam mojej Ali

Gdzie czytasz?
Ponieważ brakuje mi czasu, moje czytanie obecnie jest nikłe jednak mam jedną tradycję, którą mam jakoś tak od zawsze, w niedziele wieczorem, biorę dłuuuuuuuuuugą kąpiel i czytam w wannie i jest to godzinka tylko i wyłącznie dla mnie. Uwielbiam te chwile, na brzegu wanny zapalam sobie swieczki zapachowe i delektuje się samotnością i książką


W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
Na leżąco


Jaki rodzaj książek najchętniej czytasz?
Bardzo lubię kryminały, pochłaniam je szybko i zawsze snuje domysły kto może być tym złym, pracując zawodowo miałam jednak często do czynienia z rzeczywistymi tragediami i wtedy wyciszałam sie czytając głupkowate babskie książki o miłości takie w których nie trzeba było myśleć tylko cieszyć sie lekturą 



Jaką książkę ostatnio kupiłeś/dostałeś?
Kiedyś kupowałam sporo książek mniej wiecej jedną w miesiącu, jednak by ograniczyć koszty obecnie od dłuższego już czasu korzystam z biblioteki, w sumie nie pamiętam już jaką książkę kupiłam ostatnio, a już wiem bajki dla Alicji :)  Natomiast dostałam do kart_flanej książkę "Przyjaciel rodziny" Lisy Jewell i jestem w trakcie czytania

Co czytałeś ostatnio?
Ostatnio czytałam "Manicure dla nieboszczyka" Darii Doncowej

 Co czytasz obecnie?
"Przyjaciel rodziny" Lisy Jewell

Używasz zakładek czy zaginasz rogi?
Nigdy nie zaginam rogów, raczej używam zakładek, ewentualnie bardzo lubię zaznaczać gdzie czytam pocztówkami, są dla mnie wygodniejsze od zakładek

E-book czy audiobook?
Audiobook 


Jaka jest twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
"Dzieci z Bullerbyn" Astrid Lindgren

Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
Anię z Zielonego Wzgórza za ten optymizm i romatyczność, zawsze mi sie tak pozytywnie kojarzy 


Oczywiście zapomniałam o najważniejszym, miałam zaprosić kogoś do zabawy, zapraszam więc wszystkich moich obserwatorów, którzy lubią czytać i mają ochotę wziąć udział w tej zabawie


3 komentarze:

  1. dawno dawno ;) na studiach jak z mężusiem wynajmowaliśmy inne mieszkanie też miałam takie chwile na książkę w wannie-super sprawa! też uwielbiam Anię z Zielonego Wzgórza! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czasami też jetsm jak ta Ania z Zielonego wzgórza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no widzisz ... od razu lepszy masz humorek .. a laptop no cóż - często się psuje , dlatego ja mam stacjonarny !

    OdpowiedzUsuń