piątek, 18 maja 2012

Aresowniczek i podaj dalej

Ponieważ adresów mam jednak sporo stwierdziłam, że adresownik mi się przyda, szczególnie, gdy padł mi komputer miałam strach że stracę wszelkie adresy, nie wiem czy w tym bałaganie jakiś nie straciłam no ale na dniach będę robiła porządki ze wszystkim :)

Otórz nie umiem skrapkować czasem coś przykleję i dojkleję i tak jakoś to wygląda, zastanawiałam się czy nie napisać że wymienię się na jakiś adresownik z prawdziewgo zdarzenia, ale po moich oststnich narzekaniach na wymianki domyślam się że nie byłoby chętnego, dlatego postanowiłam stworzyć coś sama i tak powstał adresownik w formacie a5

No cóż jest trochę krzywy trochę garbaty i ma marginesy, no ale da się wpisać adresy a o to właśnie miało chodzić :)

Powstał też króliczek w kwiatowych porciętach

Ostatnimi czasy też wymieniałam się z przesympatyczną osóbką jaką jest rrrobaczek ona miała na zbyciu książkę o haftach, a ze ostatnimi czasy jakoś na haftowanie mnie wzięło, jest to niesamowicie wyrejestrowujące zajęcie, to  zgłosiłam się jako chętna, nie sądziłam jednak, że rrrobaczek przyśle mi oprócz książki wiele innych wspaniałości, sami zobaczcie
Prawda, że piesio jest przeuroczy
Brelokiem natomiast od razu zaopiekowała się moja Alicja
Ja natomiast wysłałam rrrobaczkowi taki oto prezencik, ale jeszcze coś doślę niespodziewanie :)
Zerknijcie do rrrobaczka i zobaczcie jaki to miły i sympatyczny blog z pięknymi pracami

Ostatnimi czasy zapisałam sie też na podaj dalej do Atiny, zapisując się na podaj dalej udało mi się taż złapać u mniej licznik, a takie wspaniałości podajkowo licznikowe dostałam
Zachwyciłam się tym ślicznym woreczkiem
W woreczku tym natomiast była przeurocza bransoletka, prawda ze śliczna

A teraz dwie osoby które zgłoszą chęć zaawy w podaj dalej otrzymają odemnie drobny upominek, zobawiązują się też do zorganizowania takiej zabawy u siebie.

Powiem wam też że wyrobiłam się z wymiankami, jeszcze 3 mam do wysłania ale są już zapakowane, będę teraz tworzyć na podaj dalej, są też pewne 3 osóbki którym od dawna chce zrobić małe niespodzianki i mam nadzieję że w końcu mi się to uda, no choć oststnio moja Alicja daje mi nieźle popalić i tworzyć mogę jedynie po tym jak pójdzie spać bo całymi dniami marudzi

Będzie dziś jeszcze jeden pościk, z wynikami życzeń na urodziny mojej mamy, tylko muszę się z nią skontaktować

5 komentarzy:

  1. W adresowniku, na marginesie możesz np. wpisać kod kraju?! Kiedyś robiłam adresownik i to całe wycinanie mnie rozwaliło, ale wtedy nie miałam tej cierpliwości ;-) Twój scrapbooking jest o niebo lepszy od mojego, ale to już dziś na blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci wyszedł adresownik:)A i prezęciki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze sie, ze prezenty Ci sie spodobaly. Rowniez jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze śliczne upominki wymiankowo-podawajkowe ;)
    ta kwiatuszkowa bransoleta-urocza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Króliczek ma u mnie pierwsze miejsce!

    OdpowiedzUsuń