wtorek, 31 stycznia 2012

Pierwsze scrapy i miły początek tygodnia

Wczoraj powstały pierwsze zaproszenia na chrzciny Alicji, postanowiłam nie kupować gotowych ale sama zrobić, by każdy gość miał inne indywidualne, stworzone z myślą o nim. Myślę że chrzestni i dziadkowie dostaną zaproszenia ze zdjęciem Alicji, póki co 2 świeżo zrobione zaproszonka, moje pierwsze scrapkowanie.
Oprócz tego dostałam wczoraj dwie miłe przesyłeczki
Pierwsza od mojej koleżanki Danieli, która ma niesamowity talent do tworzenia wizytówek, ulotek, czy innych rzeczy reklamowych, wystarczy powiedzieć o co chodzi co chcemy by na takiej wizytówce się znalazło a ona zmontuje to graficznie w jedną piękną całość. Jeśli ktoś byłby zainteresowany dziełami zrobionymi przez  Danielę proszę o kontakt, a ja jej to przekażę. Ja dostałam bileciki które będę dodawała do moich małych dzieł, nie będą w końcu bezimienne. Bileciki są na pięknym błyszczącym papierze, znajduje sie na nich kocur który dzieł tych będzie pilnował :)
 Dodatkowo Daniela zrobiła mi miłą niespodziankę i do paczuszki dołożyła ścienne naklejki, piękne motyle które ozdobią pokój Alicji.
Wczoraj też przyszła przesyłka ze Strefy twórczej piękny Aniołek zawitał w moim domu, zaraz go ustawię na kominku by mógł cały czas cieszyć moje oczy, oprócz aniołka przyszły też śliczne zawieszki. Aniołek tak przypadł do gustu mojej 5 miesięcznej córeczce, że musiałam dać jej się pobawić bo był płacz, no przecież taka piękna zabawka :)
Zbieram się też w sobie by uszyć kolejne królisie, jednak jakoś tak powoli się zbieram.

8 komentarzy:

  1. bardzo ładne, delikatne zaproszenia. u nas chrzest święty był 1,5 miesiąca po narodzinach, więc nie miałam w ogóle głowy, żeby nawet pomyśleć o zaproszeniach, a co dopiero je wykonać własnoręcznie.
    fantastyczny pomysł z zaproszeniami ze zdjęciami!! osobiście uwielbiam takie motywy i sama robię kartki ze zdjęciami dla najbliższych. teraz mam pomysł na kartkę dla mojego Męża z okazji 14. lutego, ale ćććććććć..., żeby się nie dowiedział wcześniej... ;)
    myślę, że kartki ze zdjęciami mogą stanowić fajną pamiątkę dla obdarowanych; może nawet o wiele piękniejszą niż niż nie wiadomo jak "wycackane" zwykłe zaprosznie/ kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zaproszenia, na pewno będą wspaniałą pamiątką dla wszystkich gości. Ja przy chrzcinach synka, przyznam odpuściłam i zaproszenia były kupne;) Tym bardziej podziwiam Cię, że przy maleństwie znajdujesz czas na tworzenie takich piękności. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że karteczki przypadły do gustu :) Mam nadzieję że motyle pasują kolorystycznie do Alicjowego pokoiku :)

    A zaproszenia prześliczne, kolejny talent odkryty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaproszenia na Chrzciny wyszły bardzo ładnie , ten wózeczek ciekawie się prezentuje. No i cieszę się, że przesyłka dotarła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te zaproszenia, bardzo delikatne i gustowne jak przystało dla małej damy. Z niecierpliwością czekam na nowe twory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaproszenie do zabawy czeka u mnie. Jeśli masz ochotę zajrzyj :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. łał :) mega fajne :) robisz tez zaproszenia ślubne?
    zapraszam do siebie
    http://zmasasolnanaty.blogspot.com/
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zaproszenia, będą wspaniałą pamiątką.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń