środa, 14 grudnia 2016

Linkowe party 30

Ale mamy ładne okrąglutkie linkowe party to już 30 wow ;)
Przepraszam, że z poślizgiem ale moja Ala jest chora i ciągle gorączkuje a ja po nieprzespanych 4 nocach chodzę jak widmo.

To kolejne Party z cyklu co na prezent ym razem to będzie last minute. Poszukuję prezentów dla mężczyzn i kobiet oraz czegoś do dekoracji domu.

Tym razem typów 3 nie bedzie, bo moje typy widzicie w kolejnych odsłonach prezentownika
- Tu dla Dzieci
-Tu dla nastolatków

Zasady zabawy:

  1.  Raz na miesiąc będę dodawała posta, do którego będzie można dodawać swoje prace. Chodzi o to byśmy sie poznali, zobaczyli co robimy. Prace można będzie dodawać przez ten miesiąc, czyli do pojawienia się kolejnego postu. W efekcie prace bedzie można dodawać na okrągło. Na pasku bocznym mego bloga znajduje się baner linkowe party, który zawsze bedzie przenosił do aktualnego Party.
  2. Każdy kto chce wziąć udział w linkowym party umieszcza podlinkowany baner na pasku bocznym swego bloga, miło mi będzie jeśli umieścicie go również w danym poście, ale nie jest to warunek konieczny. 
  3. W kolejnym poście z tego cyklu wyróżnię kilka blogów, które dodały linka w linkowym party i w jakiś sposób mnie zaciekawiły i przedstawię je szerzej na moim blogu, w postaci prezentownika.
  4. Pamiętajcie, że każdy bloger cieszy się z komentarzy, komentujmy więc w miarę możliwości prace innych. 
  5. Możecie dodać pod jednym postem tyle prac ile chcecie. 
  6. Dodając swoje prace akceptujecie, że mogę wykorzystać wasze zdjecia, które wklejacie pod tym postem (oczywiście będę je wykorzystywać jedynie z linkami do Waszych blogów).
  7. Prace mogą być wcześniej publikowane na blogu
  8. Jeśli nie wiecie jak dodać swoją prace przez linkarza, lub jak dodać baner na pasek boczny bloga opisałam to TUTAJ  

   
   

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka dla Ali i sił dla Ciebie
    Po raz kolejny wstawiam swoje prace
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka córci życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. no to poszalałam, ale może zainspiruję
    Diano 30-stka to piękna liczna na party

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zdrówka dla Ali, podwójnie :) A Tobie Diano spokojnie przespanej nocy.
    PS - wstawiam swoje prace jeszcze raz bo teraz to nawet bardziej pasują, przecież torebki są dla kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zaszalałam :(
      Dodałam propozycje dla Niego: szybka bluza, koszulka pofarbowana gwoździami, pokrowiec na obiektyw do aparatu albo pokrowce na np. wędki :)

      Usuń
  6. Zdrowia dla Ali i przespanych nocy dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam! Po raz pierwszy postanowiłam dodać swoje prace. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Diano, coś się opuściłam w udzielaniu się w twoim party, ale uwierz , zaglądam i zaglądam do dziewczyn, które tak pięknie tworzą, choć nie zawsze mam czas na pozostawienie komentarza.
    Tobie Kochana
    Dużo szczęścia, zdrowia i powodzenia,
    To tradycyjne, najszczersze życzenia.
    Wesołych Świąt i Roku szczęśliwego.
    Niech obficie da, co ma najlepszego
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  9. Diano życzę wam dużo zdrowia i odpoczynku po nieprzespanych nocach .
    Biżuteria z Sowiarni jest przecudna ,marzenie niejednej kobietki takie precioza )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ze świątecznymi dekoracjami domu zaglądam do Ciebie. Dla mężczyzn to z prezentem masakra. Życzę zdrowia dla Ali. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, mam pytanie. Nigdzie nie znalazłam jeszcze odpowiedzi. Jak dodać do bloga takie linkowe party? Będę wdzięczna za wytłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń