wtorek, 22 listopada 2016

Candy dla szyjących

Dziś mam dla Was małe rozdanie, do wygrania coś nad czym od dawna pracowaliśmy z moim mężem (no dobra on pracował), a co może przydać się każdej szyjącej ;) Scaler jest to program, który skaluje wykroje. Teraz można samemu dowolnie powiększać i pomniejszać wykroje drukując je na własnej drukarce i sklejając, jeśli jest taka potrzeba. Więcej o scalerze możecie przeczytać TU




Ja osobiście już od dawna używam i powiem Wam, że jest to fantastyczne rozwiązanie. Powiększam i pomniejszam wykroje w zależności od tego czego potrzebuje. Dzięki temu mogą powstawać całe rodziny maskotek ;)

Tak wyglądają wykroje po przeskalowaniu
A teraz standardowe zasady candy:
1.Dodaj komentarz pod postem wyrażający chęć udziału w candy.
2. Dodaj baner podlinkowany do tego posta na pasku bocznym swojego bloga
3. Jeśli nie posiadasz bloga napisz komentarz pod tym postem ze swoim adresem mailowym, a baner z candy możesz udostępnić na swoim portalu społecznościowym jak FB
4. Za 2 tygodnie elfik "wybierze" zwycięzce.
5. Będzie mi miło jeśli dodacie mój blog do obserwowanych i polubicie na FB ale nie jest to warunek konieczny

A pod koniec tygodnia pojawi sie na moim blogu Prezentownik czyli to co warto kupić bliskim na Święta, na początku będą dzieci. Jeśli więc nie dodaliście jeszcze swoich prac do ostatniego Linkowego Party to szybko to zróbcie ;)

Pozdrawiam
Diana

11 komentarzy:

  1. O WOW! Coś czadowego! świetne candy! Pierwsi raczej nie wygrywają, ale nie umiem się powstrzymać przed zapisaniem :) Także ustawiam się na przodzie kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny! Z ogromną przyjemnością staję w kolejce. Na pewno ułatwiłby mi pracę przy wykrojach, bo przyznam, że mam z tym nie lada kłopot.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem chętna wziąc udział w candy.Scaler przydałby mi się w przygotowaniu szablonów w różnych rozmiarach.Ustawiam się równiez w kolejce.Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna sprawa! ależ by mi się przydał :) czekam z niecierpliwością na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej !!! przydałoby mi się coś takiego :) taki Scaler to połowa roboty :)
    Ustawiam się więc grzecznie w kolejce a obserwuję od jakiegoś czasu.
    Pozdrawiam.

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się ustawiam w kolejce. Świetna sprawa taki program :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się i ja :) http://ptasiaszyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z komputerem jestem na bakier .A taki program to bajka :)

    OdpowiedzUsuń