czwartek, 28 lutego 2013

Zabawa ścinkowa

Kochani po pierwsze dziś jest ostatni dzień zgłaszania prac na moje wyzwanie.

A po drugie mam dla Was propozycję zabawy, wczoraj szyjąc zastanawiałam się czy z niektórych ścinków dałoby się coś jeszcze zrobić i postanowiłam zorganizować zabawę ścinkową.

Zabawa ścinkowa zasady:
1. Udział może wziąć każdy kto zajmuje się rękodziełem i zostają mu jakieś resztki z tworzenia (materiały, włóczki, kartki itp) i kto zostawi komentarz pod postem z chęcią udziału
2. Należy umieścić baner na swoim blogu, w pasku bocznym odsyłający do tego posta
3. Wszelkie ścinki zbierać w jednym miejscu przez 4 miesiące a raz w miesiącu 28 publikować na swoim blogu jak taki ścinkozbiór wygląda, natomiast po 4 miesiącach opublikować prace wykonane z tych ścinków.
4. Motywacja: spośród osób biorących udział w zabawie wylosuję jedną która będzie mogła zrobić zakupy za 50 zł w moim sklepie w srebrnej agrafce
5. Na zapisy macie 2 tygodnie, czyli do 14 marca

Znajdzie się ktoś chętny? Zabawa wymaga kreatywności ale chyba tego Wam nie brakuje co?

U mnie oststnio mało czasu na tworzenie bo Ala zrobiła się bardziej marudna, udało mi się jednak uszyć zasłony do jej pokoju są różowe w białe kropeczki
Alicja w tym czasie postanowiła zrobić sobie makijaż i wybrała oczywiście czerwoną pomadkę
I jeszcze 2 etui na telefon tylko brak im jakiś fajnych zawieszek
Zajrzyjcie do mnie jutro będzie galeria prac z magicznego lasu :)
Pozdrawiam Was ciepluteńko

15 komentarzy:

  1. hm... tyklo gdzie ja jeszcze znajde miesjce na te ścinki ? :P ale oczywiście wyzwanie podejmę, spróbuje :) juz po mi jam fakt, że nagroda jest szalenie kusząca to zabawa faktyccznie w finale wymagająca troche wiecej kombinatoryki stosowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Diana, świetny pomysł!
    ja mam w genach po mojej Prababci chomikowanie i zostawianie czegoś "bo się przyda" więc chętnie przyłączam się do zabawy :)
    A Twój Elfik rozbrajający!! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha "przyjmuje rękawicę"
    No właśnie gdzie znaleźć miejsce?
    Gwiazdeczka urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No chętnie bym się pobawiła z tobą:)w taką zawbawe brzmi ciekawie a i resztki warto wykorzystywać szkoda wyrzucać

    OdpowiedzUsuń
  5. Ścinkowo- to to co kocham najbardziej- dzięki Twojemu pomysłowi będę zdopingowana dodatkowo do działania... zasilam szeregi chętnych do zabawy - i biegnę dopełnić pozostałych formalności.Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zasłonki pięknie wiosenne :) Córcia śliczna, a co do makijażu, to ponoć każdej kobiecie ładnie w czerwonej szmince - musi tylko znaleźć swój odcień. Twoja Ala już nad tym pracuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja też! :) Ścinek filcowych zbiera sie full, a z wszystkich innych moge robic najrozniejsze kwiaty :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zasłonki i etui fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopisuję się na ścinkową zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez się zapiszę :d ścinek to ja mam już full ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy:) Już od jakiegoś czasu wrzucam resztki do pudełeczka z nadzieją, że się jeszcze przydadzą:)
    I proszę jest okazja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och szkoda, ze mi umknęło to wyzwanie...

    OdpowiedzUsuń